今日朝早自己返啦..尋晚2點幾咁上下訓..但係唔知點解記得起身啵..kaka^^
返到學校啦..同人吹左陣水..好悶呀..上去啦..第1、2堂數學..冇乜野做..
小息都冇野好做..第3堂經公..係度幫我地溫書..唔知點解個肚又痛個頭又痛>.<
跟住兩堂電陳啦..做個個網頁同埋派卷..之段lunch..MUNG回左信比我..
跟住落去啦..落去去見佢地坐係個邊..唔過去住啦..打左幾球波..之後就過去..
之後傾左陣..又死去打兩球波..之後就睇住佢地打啦..扢左鐘冇幾耐就上去..
1返上去個頭就開始痛..中史堂啵..做卷..同派左好多好多野..婷係我張枱玩左好多野..
到左ENG..1路改默書1路回信比UNG..之後就影低個D字..然後就擦哂..
之後就拎住好多書啦..多到PK..跟住係下而諗住等MUNG..點知比雞lee屌-.-
之後就返去啦..返到去MUNG岩岩打黎..唉*幫唔到佢拎野==
跟住同佢玩陣SM...S*然後就玩電腦啦..跟住後尾我都唔知咩事整嬲左MUNG..
跟住就SD個SMS同佢講..點知1SD冇回頭..都冇應我-.-跟住就唔跳點解訓左..
個陣個頭勁痛呀...跟住12點正起返身..個頭好暈=.=之後就同老豆睇波..
對唔住呀..唔好嬲啦... |