└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 0
累積人氣: 2672
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天


{{6.17}} 分類: 未分類

今日冇出街..成日係屋企..好悶呀!!!但係好開心..今日比任何日子更加重要..

講返今日啦..今日11點起身..同老婆傾MSN..之後就傾左陣電話..

晏奏佢同賢去溫書啵..自己1個坐係屋企..悶死=.=

咁就自己問自己D問題啦,,悶丫嘛..之後佢返黎就同佢傾左陣電話..

然後就玩SM...S啦..夜晚就都係玩SM..S同埋傾MSN..然後就睇波啦..

今日都冇咩打啦..成日係屋企..冇出街..聽日又要..唉*

老婆..我愛妳呀!!!無論點都咁愛妳...

幾條問題 分類: 未分類

1)你叫咩名??               又係呢D問題..仆街泉呀!!!

2)你幾歲呀??               岩岩過左生日冇幾耐..13..

3)你幾高??                  好似165..

4)你謮邊間??               YY2..

5)Form幾呀??             F.1仔..

6)你中意咩科??            音樂..KAKA^^

7)你憎咩科??               ENG..因為雪櫃教..

8)你中意邊個老師??      唔知..

9)你憎邊個老師??         黃色既雪櫃..

10)中意邊個??             MUNG矇..

11)憎邊個??                你囉..自唔自卑呀..

12)中意食D咩??           我覺得好食既野..好多嫁啵..

13)憎食D咩??              屎..雖然未食過..

14)邊個同你最FD??      傑佬..

15)邊個同你最唔FD??   冇掛..我人緣咁好..

FEEL:

16)邊個最串??             聰聰掛..

17)邊個最好玩??          樂..

18)邊個最好人??          有恩於我既..

19)你個班邊個最令女??  彭琪..

20)你個班邊個最令仔??  現..

21)F.1邊個最令女??       MUNG矇..

22)F.1邊個最令仔??       差唔多啦..

23)你個班邊個最樣衰??  我..

24)F.1呢??                  都係我..

25)最扮野呢??              唔係好方便講..想知問我啦..

MY  LOVE:

26)最中意既人??           MUNG矇..

27)最中意既興趣??        運動..

28)最中意既運動??        足球..

29)中意人多D定足球??   當然係老婆啦..

30)有幾中意??              101/100..愛都爆呀!!!

31)中意邊個男歌手??     唔知..冇話特別中意..

32)中意邊個女歌手??     唔知..都係差唔多..

33)中意咩樂隊/組合??    LMF(Lazy Mother Fucker)-粗口樂隊

34)中意聽咩歌??           LMF唱既歌..

35)中意係屋企做乜??     做愛呀..信唔信呀?!!

36)中意成日講咩??        淫野..KAKA

37)中意同邊個講??        同你講..

38)中意係學校做乜??     訓覺同埋玩..

39)中意放學去邊??        唔知..中意夠MUNG囉..

40)中唔中意E個板??      唔係好中意..唔令既..

2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天


頭痛>.< 分類: 未分類

今日朝早自己返啦..尋晚2點幾咁上下訓..但係唔知點解記得起身啵..kaka^^

返到學校啦..同人吹左陣水..好悶呀..上去啦..第1、2堂數學..冇乜野做..

小息都冇野好做..第3堂經公..係度幫我地溫書..唔知點解個肚又痛個頭又痛>.<

跟住兩堂電陳啦..做個個網頁同埋派卷..之段lunch..MUNG回左信比我..

跟住落去啦..落去去見佢地坐係個邊..唔過去住啦..打左幾球波..之後就過去..

之後傾左陣..又死去打兩球波..之後就睇住佢地打啦..扢左鐘冇幾耐就上去..

1返上去個頭就開始痛..中史堂啵..做卷..同派左好多好多野..婷係我張枱玩左好多野..

到左ENG..1路改默書1路回信比UNG..之後就影低個D字..然後就擦哂..

之後就拎住好多書啦..多到PK..跟住係下而諗住等MUNG..點知比雞lee屌-.-

之後就返去啦..返到去MUNG岩岩打黎..唉*幫唔到佢拎野==

跟住同佢玩陣SM...S*然後就玩電腦啦..跟住後尾我都唔知咩事整嬲左MUNG..

跟住就SD個SMS同佢講..點知1SD冇回頭..都冇應我-.-跟住就唔跳點解訓左..

個陣個頭勁痛呀...跟住12點正起返身..個頭好暈=.=之後就同老豆睇波..

對唔住呀..唔好嬲啦...