└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 2
累積人氣: 2668
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 9 日  星期五   晴天


早放!!YEAH>>好開心..^^ 分類: 未分類

今日同樂返啦..之後就返到學校啦..冇野做..

上左課室就同人傾計..之後做功課啦..頭兩堂英文堂喎..

唉*悶到PK..跟住仲冇左個小息..好煩..開冷氣都搞咁Q耐..

之後就上數學啦..都唔洗教書..係度對野姐..雖然悶..不過唔洗聽書..

中文堂*江SIR開咪話黑雨..陣間可能會放我地..全班都好開心..

不過MISS周硬係要話下=.=跟住上音樂堂啦..好多人去厠所..

跟住又聽宣佈..好野^^放得啦..唔洗考IH啦..哈哈..跟住聽左D人唱歌就走啦..

好大雨..跟住就搵埋樂走啦..本身諗住搵MUNG..不過落咁大雨..都係算啦..

跟住同樂返到粉嶺..就話去佢屋企..之後買野上去佢屋企食啦..

跟住係度上下網..睇下野..打下機咁啦..跟住5點就返屋企啦...

即刻打電話比MUNG啦..之後就同我老母嘈..好Q煩..之後發佢脾氣..

就訓係張床..廢撚事理佢..點知就訓左..好彩MUNG冇嬲姐..

之後就落去買野上返屋企食啦..然後就同人傾下MSN啦..

跟住同MUNG傾電話..之後就上下網..然後打日記啦..今日世界盃..

揭幕戰..德國(主辦國)V.S哥斯達黎加..雖然德國大熱..實羸咁濟..

但係我就偏偏中意D冷門..KAKA.."十 卜"哥斯達黎加呀!!今日1定睇..

聽日又要留係屋企啦..唉*悶爆..冇女真係慘> <

2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


生日啦!!!〝不過唔算好開心” 分類: 未分類

今日同聰聰返學啦..上到K17見到馬子..不過冇行過去..

返到學校就上去..1入班房..1開門..妍、琳同K欣彈左出黎..

琳拍我右邊膊頭..K欣拍我左邊膊頭..妍拍我心口=.=

原來係同我講生日快樂..哈哈..仲以為咩事..但係都好開心啦..

之後上科學啦..係度玩..都冇對過作業乜濟.成班係度嘈..

跟住小息都冇野做..落去買野飲啦..之後就中文堂啦..好悶..

之後普通話就做問卷..然後歷史就講工作紙..不過我夢遊.....

LUNCH啦..落左去打波..璁璁請我食野..不過我都唔記得左叫佢..

所以算啦..就走左去同妍個D打排球啦..個排球比人踢爆左=.=

之後就同1A個D男仔打左陣..然後上去涼冷氣^^正~~

數學堂啦..都係夢遊..上埋今堂就教哂所有書啦..好野!!!

不過就要上兩堂英文..第1堂唔跳點解好似冇左咁..第2堂默書..

唔識添..唉*之前個份野0分..差d今日都要比王雪櫃留..

跟住默完就唔洗留啦..就放學啦..去左打陣波..同1A個D..

打完就CALL MUNG..然後同聰聰去搵佢地..跟住跟佢地周圍行..

去左個個咩夢想王國..睇人地玩..之後傾下計咁啦..

跟住賢就黎左..琳同妍就唔知點解都黎埋..原來目的係玩手仙=.=

好無聊囉..我覺得佢地..之後佢地兩個走左..我地就繼續行..

行多陣就走..去搭車..聰同MUNG傾.我又好攰啵..咁咪坐埋1邊囉..

之後同聰聰返都冇乜講野..個人好攰..但係返到屋企又唔覺=.=

跟住就CALL  MUNG啦..然後就食蛋糕..哈哈..許左幾個願..

唔知可唔可以成真呢..KAKA..之後再係MSN同人傾計..

然後12點幾就訓啦..今日雖然冇乜野點..但係都算OK啦..起碼唔係唔開心先..

不過我連1份禮物都冇收過=.=連野食野飲都冇人請..反而我請人-.-

好好好無奈添..竟然1份禮物都冇..破哂紀錄~.~

2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天


7號啦..聽日生日啦!!!KAKA^^ 分類: 未分類

今日自己1個返學啦..因為成7點8先起身..勁驚遲到..

不過返到去都冇遲到..仲有好多人行緊返去..好彩姐^^

上課室啦..即刻做功課..抄英文..之後雪櫃同TIM嘈..勁無聊..

之後上兩堂數學啦..冇帶幾何簿..不過都冇比人罰..

跟住小息冇野做..上經公啦..成堂係度對卷..57分..之後加左3分^^

電腦堂啦..見到馬SIR啵..同之前都冇變過-.-去謮個D野都冇用..

之後LUNCH啦..落去食野..之後打陣波..拒絕左M峰..

上堂啦..中史..都冇乜聽書..唔舒服..生日先黎病-.-

跟住兩堂ENG啦..第1堂試默..60分啵..第2堂就做D咩ERS..

放學啦..係度狂食野..之後入去留堂班..坐左係可欣同德德前面..

係度寸可欣..勁好玩..之後又同UNDER同樹枝玩左陣..

跟住就走啦..跟左德同欣去搵MUNG..之後嘍住佢地行左陣..

之後就同MUNG搭車返屋企啦..返到屋企就沖涼..ON MSN..

跟住同MUNG傾陣電話..然後食飯啦..之後再同傾人傾左陣MSN..

冇啦啦做左卡筒呀哥...X'DDD之後就搵歌比MUNG..

跟住12點咁上下訓啦..聽日就生日啦..好想快D到呀!!!

等緊個問題..聽日唔知有咩搞呢..希望係1個難忘既生日..

唔好係1個無聊既生日啦..好期待呀!!!/\/\”