今日同聰聰返學啦..上到K17見到馬子..不過冇行過去..
返到學校就上去..1入班房..1開門..妍、琳同K欣彈左出黎..
琳拍我右邊膊頭..K欣拍我左邊膊頭..妍拍我心口=.=
原來係同我講生日快樂..哈哈..仲以為咩事..但係都好開心啦..
之後上科學啦..係度玩..都冇對過作業乜濟.成班係度嘈..
跟住小息都冇野做..落去買野飲啦..之後就中文堂啦..好悶..
之後普通話就做問卷..然後歷史就講工作紙..不過我夢遊.....
LUNCH啦..落左去打波..璁璁請我食野..不過我都唔記得左叫佢..
所以算啦..就走左去同妍個D打排球啦..個排球比人踢爆左=.=
之後就同1A個D男仔打左陣..然後上去涼冷氣^^正~~
數學堂啦..都係夢遊..上埋今堂就教哂所有書啦..好野!!!
不過就要上兩堂英文..第1堂唔跳點解好似冇左咁..第2堂默書..
唔識添..唉*之前個份野0分..差d今日都要比王雪櫃留..
跟住默完就唔洗留啦..就放學啦..去左打陣波..同1A個D..
打完就CALL MUNG..然後同聰聰去搵佢地..跟住跟佢地周圍行..
去左個個咩夢想王國..睇人地玩..之後傾下計咁啦..
跟住賢就黎左..琳同妍就唔知點解都黎埋..原來目的係玩手仙=.=
好無聊囉..我覺得佢地..之後佢地兩個走左..我地就繼續行..
行多陣就走..去搭車..聰同MUNG傾.我又好攰啵..咁咪坐埋1邊囉..
之後同聰聰返都冇乜講野..個人好攰..但係返到屋企又唔覺=.=
跟住就CALL MUNG啦..然後就食蛋糕..哈哈..許左幾個願..
唔知可唔可以成真呢..KAKA..之後再係MSN同人傾計..
然後12點幾就訓啦..今日雖然冇乜野點..但係都算OK啦..起碼唔係唔開心先..
不過我連1份禮物都冇收過=.=連野食野飲都冇人請..反而我請人-.-
好好好無奈添..竟然1份禮物都冇..破哂紀錄~.~ |