唔記得左打..依家補返啦..今日就好似平時咁返學啦..返到去就上課室..
又唔洗集隊..好野^^跟住就去禮堂睇誦詩讀經比賽..好多問題我同璁璁同傑佬都識..
琳真係廢..影衰哂..吳銘康都話爭氣D..拎左第1^^我同傑佬話請佢飲"忌廉"X'DDD
之後我地就返課室睇電影啦..好似好好睇咁,,不過我地掛住傾計同埋影相..都冇睇啦..
小息..冇野好做..之後去禮堂週會..勁爆無聊= ="之後另1間學校同我地學校1齊表演..
上半部人地學校做..著西裝個條女都幾令..但把聲就唔係咁好..我地學校個男仔都幾型..
套劇都唔係好悶姐..都幾好睇丫..之後就放啦..本身諗住同璁同傑佬出MK開拖..
後尾傑佬好似走左..唔知去左邊..咁我咪同璁去囉..點知個賣ac既又打唔通比佢喎..屌..
跟住後尾冇去啦..就去搵老婆佢地啦..跟住去食野..璁璁比人叫POPO..勁無奈=.=
橙比我叫左做闔家剷(橙)..KAKA^^之後走啦..有個男人問路..之後橙同賢勁白痴..
個條友過左去對面行錯路..跟住佢地兩個就大嗌..你行錯路呀..個邊呀..勁好笑喎..
之後就上賢屋企啦..璁就走左..跟住睇左陣鬼相..跟住橙走左去搵佢老公= ="
跟住我地冇幾耐都走啦..返到屋企打比老婆同埋玩msn啦..跟住又玩左陣sm..
跟住咁就訓啦..第2日去賢屋企.. |