└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 1
累積人氣: 2641
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天


聽日派成績表啦!!!^^" 分類: 未分類

今日好早就起身啦..去賢屋企..去到兩分鐘咁上下老婆就去到啦..

跟住我地睇"鬼船"..唔係好好睇..中間有D幾HIGH..不過都係悶悶地..

跟住就賜左陣鬼域..都冇心機睇啦..咁黑..好難睇= ="咁就冇睇啦..

之後同老婆玩野..又傾陣咁啦..冇耐就落去大家樂食野啦..飽哂..

食完野上返賢屋企..睇左少少"再說一次我愛你"..唔係好明..SO冇睇..

4點咁上下就同老婆行左去大埔墟..之後返屋企啦..返到去ON MSN..

同人傾下..又同老婆傾下電話咁啦..跟住玩左陣SM..之後傾多陣電話..

傾完就打日記啦..打完再上下網就訓啦..聽日派卷啦..好緊張添>.<

100%肯定唔會再係A、B班架啦..不過都好想知可以同邊個1班..

最好可以同到老婆1班啦..不過唔知有冇咁好彩呢?!!希望啦X'DDD

F.1咁就完啦..希望下年可以同返傑佬個D1班啦..最好就同埋老婆1班啦..KAKA^^

1B淨返1日咋..大家玩盡佢啦X'DDD

2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


返多1日就放假= =" 分類: 未分類

本身諗住尋晚成晚唔訓..等到2點睇波既..

仲諗住1點45分SD個SMS比老婆添..點知訓左..

搞到仲要老婆整返醒添..我老豆又唔叫我喎..

如果冇左老婆就冇得睇波啦..THZ哂老婆^^

之後睇波啦..唉*法國最尾都輸左啦..施丹好波= ="

跟住訓左1粒鐘就返學啦..係火車站見到樂..

上到K17見到賢..咁咪諗住坐佢前面囉..樂就走左去= ="

之後返到學校..吹左陣水就上去啦..上到去冇耐就去禮堂..

搞個D唔知乜野電腦比賽..我同傑佬比人掉左去前面..

之後傑佬因為某D野比人捉左去啦..唉*跟住我地班羸左..

返到課室冇耐又要我地去禮堂..睇頭文字D..無聊= ="

小息之後又要上禮堂啦..聽個個咩講座..同老婆個D傾下計咁啦..

跟住又到個個咩文學咩咩盃..又要比賽..之後比完就閃人啦..

傑佬比人捉左去..衰哂啦..冇得同佢放..咁就同璁璁啦..

本身諗住搵老婆..點知又唔比我去喎= ="搞到我個陣勁火囉..

之後同璁去左拎證啦..然後去M記食野..之後打比老婆..

個陣都冇哂火啦..咁上去搵佢地啦..璁璁就話要返屋企啦..

跟住係賢屋企玩左陣傾左陣..跟住返屋企啦..返到去打比老婆啦..

之後玩MSN啦..離奇地今日多左人ADD我啵..原來係問我聽日得唔得閒..

話聽日返NLW喎..唔得啦..SOR呀!!!跟住同老婆玩SM同埋傾左陣電話..

唔知衰咩整嬲老婆啦..唉*好失敗..SOR呀老婆>.<我真係唔知咩事..

以後唔提啦..但係究竟我衰咩呢..唉*算啦..最緊要老婆冇嬲就得啦..

2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


2006-07-09 分類: 未分類

今日11點先起身..跟住就打比老婆啦..然後ON MSN啦..

跟住晏D老婆出街..唉*又冇野好做啦..咁就睇下電視咁啦..

之後訓左陣..跟住老婆就打黎啦..咁就傾左陣..跟住就同人傾MSN..

老婆..我都冇溝女= ="FD之嘛..傾下計姐..千奇唔好誤會呀..

跟住就等睇波啦..等等下訓鬼左..好彩後尾老婆整醒我姐..

差D冇得睇波添= ="唉*我十  卜法國架..點知輸左波..意大利捧盃>.<

7分鐘施丹入左球12碼..跟住19分鐘比馬達拉斯頂入喎..

之後90分鐘打成平手啦..之後差唔多完加時下半埸施丹紅牌出埸= ="

冇左亨利..韋拉同埋施丹..射12碼查斯古特唔入..總分忐大利就6:5贏左..

唉~真係唔抵..施丹咁就退休..法國咁樣輸..屌~勁唔抵囉...