本身諗住尋晚成晚唔訓..等到2點睇波既..
仲諗住1點45分SD個SMS比老婆添..點知訓左..
搞到仲要老婆整返醒添..我老豆又唔叫我喎..
如果冇左老婆就冇得睇波啦..THZ哂老婆^^
之後睇波啦..唉*法國最尾都輸左啦..施丹好波= ="
跟住訓左1粒鐘就返學啦..係火車站見到樂..
上到K17見到賢..咁咪諗住坐佢前面囉..樂就走左去= ="
之後返到學校..吹左陣水就上去啦..上到去冇耐就去禮堂..
搞個D唔知乜野電腦比賽..我同傑佬比人掉左去前面..
之後傑佬因為某D野比人捉左去啦..唉*跟住我地班羸左..
返到課室冇耐又要我地去禮堂..睇頭文字D..無聊= ="
小息之後又要上禮堂啦..聽個個咩講座..同老婆個D傾下計咁啦..
跟住又到個個咩文學咩咩盃..又要比賽..之後比完就閃人啦..
傑佬比人捉左去..衰哂啦..冇得同佢放..咁就同璁璁啦..
本身諗住搵老婆..點知又唔比我去喎= ="搞到我個陣勁火囉..
之後同璁去左拎證啦..然後去M記食野..之後打比老婆..
個陣都冇哂火啦..咁上去搵佢地啦..璁璁就話要返屋企啦..
跟住係賢屋企玩左陣傾左陣..跟住返屋企啦..返到去打比老婆啦..
之後玩MSN啦..離奇地今日多左人ADD我啵..原來係問我聽日得唔得閒..
話聽日返NLW喎..唔得啦..SOR呀!!!跟住同老婆玩SM同埋傾左陣電話..
唔知衰咩整嬲老婆啦..唉*好失敗..SOR呀老婆>.<我真係唔知咩事..
以後唔提啦..但係究竟我衰咩呢..唉*算啦..最緊要老婆冇嬲就得啦.. |