└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 0
累積人氣: 2642
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


2006-07-02 分類: 未分類

今日10點半起左身..1起身就打俾老婆啦..點知唔通..跟住就on msn啦..

之後老婆打黎..傾左陣..跟住晏奏都冇乜野做啦..唉*悶到仆街..之後落去剪頭髮啦..

剪左成95蚊..剪完都係差唔多..柒左添..剪左之後佢幫我"JEL"頭啦..

佢個隻髮泥我都想買呀..有色架..銀灰..如黑差唔多..不過型過黑好多..好想買呀~

之後返屋企啦..即刻打比老婆啦..之後傾陣..跟住都冇乜特別啦..到左夜晚就玩SM..

跟住老婆仔個版開張喎..咁就諗住第1個留言啦..點知留左第1個唔知點解唔得..

跟住打詔先得..但係已經唔係第1啦..唉*屌屌屌..唔係好据添..跟住後尾仲輕埋機..

冇野好講囉..個"黑社會"我DOWN左成日啦..次次都係輕完搞到重新黎過..

依家DOWN淨95%竟然輕機..搞到我變返0%..what the fuck?!!.. SHIT~

之後發左陣老婆脾氣..唉*SOR呀!!!好彩算係氹得返..老婆..保證冇下次>.<

跟住打埋日記..再同人傾左陣就訓啦..聽日又派卷啦..希望科科合格啦..

PS:剪左個柒頭..但係大家都唔好笑我呀!!!如果唔係冇面比架...

2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天


無聊.. 分類: 未分類

尋晚睇波睇到3點幾..今日11點幾起身..起左身都仲好攰..勁想訓..不過又咁晏=.=

之後就ON MSN啦..跟住打比老婆..之後就傾左陣啦..跟住晏奏佢出左街..

咁我就睇戲同埋食下野..玩下電腦咁啦..跟住有D眼訓..咁就去訓覺啦..

跟住訓左陣..老婆打黎..問左D野..之後佢話返屋企打比我..咁我就又訓左啦..

訓到成7點45先起身..咁就訓左兩粒鐘啦..跟住就玩MSN同埋DOWN D戲啦..

跟住就傾左陣MSN AND玩SM..之後老婆就訓左=.=跟住我就睇波啦..

仆佢個臭街丫..英格蘭輸波喎..屌佢老母臭化閪..FUCKING YOU呀!!!!

冇啦啦朗尼比人紅牌趕出埸喎..What the Fuck?!!跟住打少個啦..完埸都仲0:0..

咁就加時啦..都係0:0喎..咁互射十二碼啦..林伯特同謝拉特..仲有加歷查都射失左..

得夏格維斯入左球..葡萄牙個龍門好似食左屎咁..球球都撲到..捉哂路..我屌~~

不過夏格維斯射個球..佢撲到都入左啦..之後葡萄牙有兩個射失左..1個係中柱黎添..

不過最尾c.朗入埋咁就打低左英格蘭啦..唉*屌你老母戇鳩鳩丫..咁撚樣比佢羸左..

屌~~我係"十 卜"英格蘭架嘛..仆佢個街..真係好撚想屌鳩柒隊仆街葡萄牙!!!!

如果唔係英格蘭打少個人就唔洗輸啦..羸梗添啦..唉*咁撚樣輸法..真係唔抵>.<

陣間睇埋巴西vs法國先訓..呢埸波係98年世界盃決賽翻版..超好睇..3點鐘就開波..

 

2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


去左賢屋企.. 分類: 未分類

今日7點先起身..7點25分出門口啦..去到火車站都見到老婆同賢..

跟住就1齊返啦..返到去唔洗集隊..咁就即刻上課室啦..等左陣先入得..

第1份派既卷係歷史..MISS話扣我份卷10分喎..不過扣左都合格..

因為我62分X'DDD..跟住就派電腦啦..成班都冇人對..個個都係度傾計..

份卷得20分=.=60分係滿分..不過冇乜所謂啦..之後小息啦..

返上黎就派數學卷..嘩..仲以為唔合格添..好彩都有55.5分姐..MC岩哂^^

之後就派地理啦..唔合格=.=43分..不過都比我預計好左..KAKA..

跟住同個MISS村兩幾句就放得啦..之後見到大班F.2女..咁就同傑佬去M記..

去到佢話留左部手提..要返去攞返..咁我就買左D野食啦..跟住同謙同埋林浩賢傾..

究竟邊個係林亭呀?!!好想知呀..成日話我似佢,,我都未見過佢..邊忽似佢呀= =

之後係學校門口見到傑佬..佢話搵唔到部手提..咁我就同佢搵多次啦..之後佢打佢手提..

點知去左留言信箱..咁就即係比偷左啦..唉*之後上籃球埸問下班仔..都冇-.-

跟住打比老婆諗住去搵佢啦..但係傑佬要我陪佢去cut台..之後我地跑去昌運..攰死..

又熱喎..之後等個呀婆勁撚耐..唔識用電話就唔好買3G啦..仆佢個臭街丫..

之後要傑佬直接打去CUT台..聰聰都黎左..跟住我唔等啦..去搵老婆啦..

去到M記佢地都唔係度..之打比佢地..佢地話係太和..咁就直接上賢屋企啦..

跟住上去..之後個D都唔講啦..傾下計咁啦..幾好玩啵X'DDD..KAKA^^

之後就返屋企啦..咁早返去都冇野做..返到去CALL老婆..然後玩MSN..

跟住同老婆傾陣電話..後尾就玩SM 啦..跟住就睇波啦..唉*阿根廷輸得好慘呀..

本身領先..後尾完埸前10分鐘咁上下比德國入返球..跟住補時賽果冇變..

最後互射十二碼..德國羸5:3..唉*我屌你丫..我"十 卜"阿根廷架..仆佢個臭街丫..

算啦..唉..輸左就輸左..陣間3點鐘睇埋意大利VS烏克蘭先得..KAKA^^

聽日都冇街出..今日睇到6點都得啦X'DDD