今日7點先起身..7點25分出門口啦..去到火車站都見到老婆同賢..
跟住就1齊返啦..返到去唔洗集隊..咁就即刻上課室啦..等左陣先入得..
第1份派既卷係歷史..MISS話扣我份卷10分喎..不過扣左都合格..
因為我62分X'DDD..跟住就派電腦啦..成班都冇人對..個個都係度傾計..
份卷得20分=.=60分係滿分..不過冇乜所謂啦..之後小息啦..
返上黎就派數學卷..嘩..仲以為唔合格添..好彩都有55.5分姐..MC岩哂^^
之後就派地理啦..唔合格=.=43分..不過都比我預計好左..KAKA..
跟住同個MISS村兩幾句就放得啦..之後見到大班F.2女..咁就同傑佬去M記..
去到佢話留左部手提..要返去攞返..咁我就買左D野食啦..跟住同謙同埋林浩賢傾..
究竟邊個係林亭呀?!!好想知呀..成日話我似佢,,我都未見過佢..邊忽似佢呀= =
之後係學校門口見到傑佬..佢話搵唔到部手提..咁我就同佢搵多次啦..之後佢打佢手提..
點知去左留言信箱..咁就即係比偷左啦..唉*之後上籃球埸問下班仔..都冇-.-
跟住打比老婆諗住去搵佢啦..但係傑佬要我陪佢去cut台..之後我地跑去昌運..攰死..
又熱喎..之後等個呀婆勁撚耐..唔識用電話就唔好買3G啦..仆佢個臭街丫..
之後要傑佬直接打去CUT台..聰聰都黎左..跟住我唔等啦..去搵老婆啦..
去到M記佢地都唔係度..之打比佢地..佢地話係太和..咁就直接上賢屋企啦..
跟住上去..之後個D都唔講啦..傾下計咁啦..幾好玩啵X'DDD..KAKA^^
之後就返屋企啦..咁早返去都冇野做..返到去CALL老婆..然後玩MSN..
跟住同老婆傾陣電話..後尾就玩SM 啦..跟住就睇波啦..唉*阿根廷輸得好慘呀..
本身領先..後尾完埸前10分鐘咁上下比德國入返球..跟住補時賽果冇變..
最後互射十二碼..德國羸5:3..唉*我屌你丫..我"十 卜"阿根廷架..仆佢個臭街丫..
算啦..唉..輸左就輸左..陣間3點鐘睇埋意大利VS烏克蘭先得..KAKA^^
聽日都冇街出..今日睇到6點都得啦X'DDD |