今日派埋最尾個5科卷..成績好唔好都冇咩所謂..是但升到班就得啦..
今日1起身..跟住冇幾耐就出去..出到去諗住老婆同賢都唔係個度架啦..
點知去到見到賢..佢話老婆仔佢遲DD黎..咁我同佢就等啦..等左陣佢到..
咁就行啦..跟住返到學校..唔洗集隊..咁就上課室啦..唔洗集隊真係好..
有冷氣..唔洗咁熱..跟住我同妍佢地係度拍枱..勁低能..之後派卷啦..
成績都唔係度講啦..想知就問我啦..加埋唔知有5科定6科唔合格啵..
不過成績唔洗咁好既..是是但但升到班就ok啦..係咪咁話先..kaka^^
跟住派哂卷再聽王雪櫃鳩up左陣就放啦..放學同傑佬去m記食野啦..
跟住民傑、馬子同聰聰又黎喎..我地係度搞下寸..吹下水咁啦..
馬子同傑佬鬥喉核大..勁白痴..跟住民傑又勁搞笑..又勁變態喎..
冇啦啦咀埋黎..仆佢個街丫..勁撚大力..不過都推開佢..哂哂我d力=.=
之後就去大中..行左個圈..跟住我同傑佬同聰聰就玩玩下諗計整走民傑同馬子..
馬子同民傑勁白痴..咁都見我地唔到=.=之後我地行左陣..跟住就打比老婆..
佢話係賢屋企..咁傑佬就話返屋企啦..我就諗住去啦..去到佢樓下聰聰又跟埋黎..
跟住上到去賢就傻左..好似個傻婆咁=.=之後佢地又成日搞寸..勁低能=.=
之後.......玩左陣咁啦..跟住走啦..就同聰聰搭火車走人..跟住返到去打比老婆..
之後個d同平時差唔多啦..跟住就訓啦.. |