└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 1
累積人氣: 2638
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


2006-07-05 分類: 未分類

今日7點40分返到學校..返到去比江山叫停叫..問我屋企係咪淨係得長冷..

咁我咪話係囉...之後佢又話我見衫穿左..叫我連返..我咪話唔識囉..跟住佢叫人幫我連左..

之後冇幾耐就上去啦..上到去吹左陣水..之後就聽個講座啦..悶到嘔電..係度狂傾計..

跟住播電影..之後小息啦..都冇買野食..咁多人排隊..跟住上返去啦..又播電影..

都冇睇啦..係度訓覺..跟住比班人既笑聲嘈醒左..唔係好明有乜咁好笑囉..講個kai子咋啵..

之後就去禮堂睇唔知乜春問答比賽啦..之後就放啦..訓個前傑佬話要返去陪呀媽飲茶..

唉*冇人理..跟住璁璁叫我去同佢地食野啦..咁我就去啦..過左大元食..岩岩有野食個陣..

卡筒個D就入黎..有條官中女啵..都OK令喎..不過冇望清楚..跟住就行去太和搭車啦..

返到去打比老婆都唔通..唉*咁就訓左陣..之後再打過比老婆..都差唔多5點咁上下打啦..

之後通左..跟住同老婆傾陣..跟住就玩SM..之後就傾MSN..跟住又玩陣SM..

跟住同老婆傾多陣電話就訓左..機都冇熄..又冇睇波啦..唉*法國羸左都冇睇到-.-

2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天


幾開心,, 分類: 未分類

今日未夠8點就起左身啦..之後沖涼個D啦..然後就換3去賢屋企啦..

9點15分出門口..但係9點30分就去到太和啦..點解會咁快既=.=

之後去到佢地都未返到去..咁我就坐係接梯啦..勁白痴=.=

之後佢地上黎仲話比我嚇親..勁無奈=0=跟住入去啦..之後就睇怪物..

我覺得唔係好恐怖之嘛..不過好核突囉..勁想嘔-.-之後想訓覺啦..

不過訓唔到啦..冇幾耐可欣又黎埋啵..跟住佢地就睇閪照啦..

跟住冇耐就走啦..之後出到去都唔知去邊..三個人都戇鳩鳩咁..

跟住就去沙田啦..去到我地行左陣..跟住就搵個間唔跳乜野=.=

跟住我同老婆又餓喎..呾6就去左吉野家都食野啦..我食野好似快左啵..

之後食飽啦..可欣仲係都要搵個間野..咁我同老婆就陪佢搵啦..

搵左好耐..終於搵到..原來我地之前係個商埸入面咋..點解我地唔出黎呢..

搞到冇啦啦要兜左個大圈喎..不過都搵到..之後就返屋企啦..

返到去就打比老婆..之後ON MSN啦..跟住唔知點解好攰..咁就訓啦..

1訓就訓到10點..1起身諗住SD個SMS比老婆個陣佢就SD黎啦..

跟住我地玩SM啦..之後佢又訓左..咁我就同人傾MSN啦..老母(莉)有條仔啵..

之後等3點鐘睇波啦..德國VS意大利..四強呀!!!1定要睇啦..係咪先?!!

2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


2006-07-03 分類: 未分類

今日派埋最尾個5科卷..成績好唔好都冇咩所謂..是但升到班就得啦..

今日1起身..跟住冇幾耐就出去..出到去諗住老婆同賢都唔係個度架啦..

點知去到見到賢..佢話老婆仔佢遲DD黎..咁我同佢就等啦..等左陣佢到..

咁就行啦..跟住返到學校..唔洗集隊..咁就上課室啦..唔洗集隊真係好..

有冷氣..唔洗咁熱..跟住我同妍佢地係度拍枱..勁低能..之後派卷啦..

成績都唔係度講啦..想知就問我啦..加埋唔知有5科定6科唔合格啵..

不過成績唔洗咁好既..是是但但升到班就ok啦..係咪咁話先..kaka^^

跟住派哂卷再聽王雪櫃鳩up左陣就放啦..放學同傑佬去m記食野啦..

跟住民傑、馬子同聰聰又黎喎..我地係度搞下寸..吹下水咁啦..

馬子同傑佬鬥喉核大..勁白痴..跟住民傑又勁搞笑..又勁變態喎..

冇啦啦咀埋黎..仆佢個街丫..勁撚大力..不過都推開佢..哂哂我d力=.=

之後就去大中..行左個圈..跟住我同傑佬同聰聰就玩玩下諗計整走民傑同馬子..

馬子同民傑勁白痴..咁都見我地唔到=.=之後我地行左陣..跟住就打比老婆..

佢話係賢屋企..咁傑佬就話返屋企啦..我就諗住去啦..去到佢樓下聰聰又跟埋黎..

跟住上到去賢就傻左..好似個傻婆咁=.=之後佢地又成日搞寸..勁低能=.=

之後.......玩左陣咁啦..跟住走啦..就同聰聰搭火車走人..跟住返到去打比老婆..

之後個d同平時差唔多啦..跟住就訓啦..