└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 4
累積人氣: 2670
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


無聊的一天=.= 分類: 未分類

今日又冇同人返學..去到火車站見到馬子..同佢一齊上K17..

返到學校就上課室..做功課..之後上中文..測驗啵..

我都唔記得左添..份卷都幾難下..用左我成25分鐘先做得完..

之後就小息啦..冇野好做..跟住上數學堂啦..

今堂遊雲..因為教D野好容易,,1堂都差唔多教哂成課..咁你話幾易丫..

遊完雲就要上ENG...唉*唔想上..所以冇聽書..係度搵人傾計..

上普通話堂啦..比人罰抄..衰多口=.=不過1堂抄完啦..

LUNCH啦..冇野做..落去食野..之後打波..哈哈..

好中意玩佢地..BACK佢地..KAKA ..打完波就上去涼下冷氣啦..

嘩..成個人舒服哂..之後上歷史..又係度遊雲..之後綜合人文..

冇帶個份野..又罰抄=.=之後宗教倫理睇碟..好悶..

落堂啦..就上左203考電腦..勁多唔識=.=之後就去留堂班..

好乖咁係度做功課同埋抄書..之後就放啦..同樂放..

佢又話陪埋馬健華去大廣買打..之後買完就同樂去搭車..

返到屋企打比MUNG..之後ON MSN..同人傾計啦..

然後去玩個個咩FIFAWORLDCUP既GAME..

個GAME係比我地做教練..揀有份入國家隊既球員組成一支隊伍..

然後比賽黎計分啦..不過最可惜既係淨係可以揀3個同1國家既球員..唉*

之後揀左球員兼排左陣之後就唔玩住..聽日先知比賽結果..

嘍住就同人傾下MSN咁啦..跟住又係好似平時咁上下到訓啦..

以後都要小心講野..因為冇下次嫁啦..一定要記住!!!!

2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


5-6-06 分類: 未分類

今朝又自己1個返啦..去到火車站見到馬子..不過好多人..廢事過去..

返到學校就做功課啦..做左D之後就上課室..再做多樣..

不過都欠左1樣..跟住就週會..去左禮堂..有冷氣/\/\”

跟住聽完1大輪野之後就返課室啦..上中史..做話劇..

得陳文浩個組準備好..咁佢地就做啦..之後都冇其他組做..

之後講多陣書就落堂..然後小息..冇乜野好做..之後上中文堂..

默書..唔識=.=係老師比個兩個字時間內背左燕詩同並他兩首詩..

不過默個陣唔記得左句同埋唔識好多字=.=唉*都係冇用,,之後教多陣書就落堂..

上P堂..唉*比江山暗中話緊我..好唔据..又串都到佢..

跟住落去換3啦..今日做個D乜春野體適能..做SIT UP做到47下比人話..

搞到由30下再數過..結果得50=.=本身67啦..唉*

之後做個個咩坐地前伸..得31=.=然後掌上壓就同D FD做到25下唔做..

做多都冇用..都係5分之嘛..之後跑圈啦..23個圈咋..姐係唔知1900幾米咁上下..

之後就落堂啦..返課室好熱好攰..冇心機食野..比左個飯人地食..

之後落去買野飲..之後就去左打波..好熱..冇[乜心機打..

跟住冇幾耐就上堂啦..上英文=.=悶左足足兩堂..算..上多1個禮拜咁上下姐..

上MUSIC啦..聽左D人唱歌啦..差唔多個個都唱哂啦..

後尾陳SIR話唔記得我同傑佬幾分..要我地唱過..唉*

今次上去都有D淆淆地..不過都冇咩..都起碼唱左先啦..唔好理好唔好..

跟住放啦..去左留堂班..好悶..都冇咩做=.=之後又自己1個返屋企..

返到去ON MSN..之後打比MUNG..傾陣..之後沖涼..食飯..

然後再同人傾左陣MSN同埋同MUNG傾左陣電話再打日記就訓..

進入倒數啦..仲有3日咋..好想快D到..但唔想個日會無無聊聊咁過...

2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天


踢波... 分類: 未分類

今朝1起身就CALL MUNG啦..跟住就幫手叫人去踢波..

跟住12點幾就出左去踢波..因為太耐冇踢波..所以就踢..

去到再CALL多兩個..跟住又落下雨又停1陣咁..

咁咪直接除3踢囉...踢左1陣兆聰就話要去剪頭髮..

跟住我地就去左買野飲..之後返去踢..踢多陣又死左幾個..

最後得返4個人..兆聰又唔返黎..搞到咁大個埸4打4=.=

跑都跑到PK..跟住踢到5點就走..之後就買野飲..

然後就返屋企啦..返到去CALL  MUNG..之後ON MSN..

冇幾耐就食野兼沖涼..然後傾電話..12點幾就訓..

冇啦啦今日做左樣功課..但係仲有好多功課未做=.=