今朝又自己1個返啦..去到火車站見到馬子..不過好多人..廢事過去..
返到學校就做功課啦..做左D之後就上課室..再做多樣..
不過都欠左1樣..跟住就週會..去左禮堂..有冷氣/\/\”
跟住聽完1大輪野之後就返課室啦..上中史..做話劇..
得陳文浩個組準備好..咁佢地就做啦..之後都冇其他組做..
之後講多陣書就落堂..然後小息..冇乜野好做..之後上中文堂..
默書..唔識=.=係老師比個兩個字時間內背左燕詩同並他兩首詩..
不過默個陣唔記得左句同埋唔識好多字=.=唉*都係冇用,,之後教多陣書就落堂..
上P堂..唉*比江山暗中話緊我..好唔据..又串都到佢..
跟住落去換3啦..今日做個D乜春野體適能..做SIT UP做到47下比人話..
搞到由30下再數過..結果得50=.=本身67啦..唉*
之後做個個咩坐地前伸..得31=.=然後掌上壓就同D FD做到25下唔做..
做多都冇用..都係5分之嘛..之後跑圈啦..23個圈咋..姐係唔知1900幾米咁上下..
之後就落堂啦..返課室好熱好攰..冇心機食野..比左個飯人地食..
之後落去買野飲..之後就去左打波..好熱..冇[乜心機打..
跟住冇幾耐就上堂啦..上英文=.=悶左足足兩堂..算..上多1個禮拜咁上下姐..
上MUSIC啦..聽左D人唱歌啦..差唔多個個都唱哂啦..
後尾陳SIR話唔記得我同傑佬幾分..要我地唱過..唉*
今次上去都有D淆淆地..不過都冇咩..都起碼唱左先啦..唔好理好唔好..
跟住放啦..去左留堂班..好悶..都冇咩做=.=之後又自己1個返屋企..
返到去ON MSN..之後打比MUNG..傾陣..之後沖涼..食飯..
然後再同人傾左陣MSN同埋同MUNG傾左陣電話再打日記就訓..
進入倒數啦..仲有3日咋..好想快D到..但唔想個日會無無聊聊咁過... |