今日又自己返學啦..係K17見到樂就一齊返啦..
返到去就抄書啦..跟住同人傾左陣計..跟住上去啦..
上去冇幾耐就去禮堂啦..聽返個個老人院D野..
哈哈..MUNG上左去啵..講野仲幾大聲下..幾好丫..
跟住冇幾耐就完啦..上中史..比MISS鍾捉左去做話劇..
跟住就傾下話劇D野啦..跟住就落去上堂..
上中文..唉*勁悶..跟住到左P堂啦..踢波..超正..
D人幾個圍住我..勁無奈=.=有D比人圍既感覺..
跟住就LUNCH啦..今日終於同2E踢啦..
開波冇幾耐比何XX批左野..流鼻血呀..頂你個肺丫..
跟住李家威射個球中枉反彈比我..跟住推順就射啦..入左^^
跟住後尾傑佬發夢..搞到比李家威入返兩球..屌..
好彩後尾劉偉射入返球..跟住射12碼啦..唉*
第一球唔入..跟住我地比人入左球..好彩傑佬入返..
跟住第2回合啦..我竟然做左件天大錯事..炒飛機=.=
唉*搞到我地班輸波..最衰係我啦..跟住好無奈咁返上去啦..
隻右腳好撚痛呀..比條何XX踢到痛到PK..又整到我流鼻血..
唉*跟住就上左兩堂英文堂啦..跟住就MUSIC啦..
哈哈..聽到琳、妍、K欣、呀子、何瑨、包、輝唱歌..
跟住下堂應該到我同傑佬唱啦..我地情願早D唱完睇人地唱..
跟住放啦..搵MUNG同可欣..跟住行大中..跟住同MUNG行下啦..
係佢樓傾左陣啦..跟住走啦..返到屋企8點咁上下啦..
ON MSN..同人傾左陣..跟住.....唉*上乜撚野論壇姐..
仆街啦今次..唔好又嬲呀..死人嫁..希望佢唔好嬲我啦!!!!
|