└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 1
累積人氣: 2648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


唉*輸左波..最衰都係我啦..射失左12碼..SOR呀!!! 分類: 未分類

今日又自己返學啦..係K17見到樂就一齊返啦..

返到去就抄書啦..跟住同人傾左陣計..跟住上去啦..

上去冇幾耐就去禮堂啦..聽返個個老人院D野..

哈哈..MUNG上左去啵..講野仲幾大聲下..幾好丫..

跟住冇幾耐就完啦..上中史..比MISS鍾捉左去做話劇..

跟住就傾下話劇D野啦..跟住就落去上堂..

上中文..唉*勁悶..跟住到左P堂啦..踢波..超正..

D人幾個圍住我..勁無奈=.=有D比人圍既感覺..

跟住就LUNCH啦..今日終於同2E踢啦..

開波冇幾耐比何XX批左野..流鼻血呀..頂你個肺丫..

跟住李家威射個球中枉反彈比我..跟住推順就射啦..入左^^

跟住後尾傑佬發夢..搞到比李家威入返兩球..屌..

好彩後尾劉偉射入返球..跟住射12碼啦..唉*

第一球唔入..跟住我地比人入左球..好彩傑佬入返..

跟住第2回合啦..我竟然做左件天大錯事..炒飛機=.=

唉*搞到我地班輸波..最衰係我啦..跟住好無奈咁返上去啦..

隻右腳好撚痛呀..比條何XX踢到痛到PK..又整到我流鼻血..

唉*跟住就上左兩堂英文堂啦..跟住就MUSIC啦..

哈哈..聽到琳、妍、K欣、呀子、何瑨、包、輝唱歌..

跟住下堂應該到我同傑佬唱啦..我地情願早D唱完睇人地唱..

跟住放啦..搵MUNG同可欣..跟住行大中..跟住同MUNG行下啦..

係佢樓傾左陣啦..跟住走啦..返到屋企8點咁上下啦..

ON MSN..同人傾左陣..跟住.....唉*上乜撚野論壇姐..

仆街啦今次..唔好又嬲呀..死人嫁..希望佢唔好嬲我啦!!!!

2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天


去左同NLW練波.. 分類: 未分類

今日又係自己一個返啦..呢幾日都係咁..悶爆*

跟住返到學校就食麵啦..MUNG係度等我..我唔知..

又好似整嬲左佢咁..唉*跟住上返去啦..做陣功課..

跟住上家政..整粥食..我地個組應該係整得最好個組啦..

好好味..不過因為講粗口話MISS比人鬧=.=

跟住冇左成個小息..跟住上地理..悶..然後中文數學堂..

呢3堂都悶到PK..想死..跟住LUNCH..又冇得踢班際..

又落雨..都唔知幾時先踢到..跟住過左一個悶到PK既LUNCH..

上兩堂ART..幾好玩..跟住就上多堂冇乜做過野既英交堂就放..

煨跟住就同聰聰、民傑搭的士去球埸..晴AND希就..........

跟住我地去到球埸就換3打波啦..冇幾耐見到MUNG,可欣,賢..

跟住佢地兩個就睇聰聰啦..MUNG就坐埋一邊..又嬲我>.<

跟住打到6點就走啦..返到去就ON MSN同埋傾電話..

跟住MUNG叫我等佢..但係就訓左係電腦枱..11點幾先起身...死啦..

冇應過佢..死左去訓..今次仆哂街..佢唔嬲至奇啦..唉~唔知點好..

唉*今次死死死死死啦...>.<

2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天


5-23 分類: 未分類

今日又自己返學啦..唉*好悶呀..冇人陪..

跟住返到去鬼咁早..食左D野做陣功課就上去啦..

跟住上到去繼續做功課啦..掉左個新位可以傾多D計添..

之前同欣坐都冇咁多野傾..依家就唔同啦..

上左兩堂悶爆既ENG堂就小息啦..跟住都好悶..

去到LUNCH..地開始乾..唔係掛..唔想踢呀..

好彩後尾落雨..唔洗踢..好野..跟住就上去捉陣棋啦..

然後上科學堂..都幾好玩..跟住就上多堂綜合人文..

放學就去禮堂考咩普通話試..唔係好識..

一做完就訓下啦..跟住就同MUNG同賢放..可欣比人留..

跟住行左陣就搵埋可欣啦..佢同德一齊..仲以為佢地行返添..

跟住就行左陣就走啦..同MUNG去搭K12個陣見到小學FD..

佢以為MUNG係我條女..我都想..KAKA..跟住就返屋企啦..

同人傾MSN同電話..之後12點訓啦..聽日一定要踢班際..

好想踢呀..聽日放學有得返NLW打波..正~