└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 1
累積人氣: 2667
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


唉*差少少就羸到3C嫁啦.. 分類: 未分類

  今日起身冇耐就出門口啦..同馬子返..係K17見到聰聰..跟住一齊返..

返到去先知原來今日有波踢..唉*個個冇3..咁咪打比劉偉叫佢帶囉..

跟住我就同2A D人借3..跟住就早會啦..好熱..好悶..

跟住就上科學堂..兩堂都訓左..哈哈..跟住小息都冇乜野做啦..

跟住上中文堂..好悶呀.不過之前訓左兩堂所以唔眼訓..

跟住上普通話同歷史..好好好好鬼死悶呀!!!!

跟住LUNCH啦..上去問人拎3..然後食左少少野就落去換3啦..

着明社P3..好樣衰添..不過都要着嫁..件3好大..

跟住開波啦..好多人都"十卜"我地班..今埸我地多數頂波..

佢地成日撞人同拉人..不過都少左PK..跟住和左啦..

射12碼..唉*輸左..我同劉偉冇力射波..搞到輸左..

不過今埸都打得好好啦..和到3C喎..下埸應該都係對2E啦..

跟住就上數學堂啦..冇乜心機上..好攰..好熱..

跟住上英文堂..第1堂差唔多成堂拎左黎影相..不過都幾悶下..

跟住放學陳SIR要我地留低做咩測驗..跟住測完就落去還3比偉..

跟住MISS周就叫我地兩個幫佢拎野..然後就上返去搵可欣同MUNG..

跟住就一齊放啦..跟住就去MUNG樓下坐..坐左好耐..

係度玩同傾計咁啦..唉*一日都係自己衰啦..唔比佢睇..

我真係覺得KAI先諗住叫佢唔好睇咋..不過佢唔信..唉*

以後咩都同你講啦..唔好嬲啦..唉*今次P哂K啦..勁唔HAPPY..

返到去諗住打比佢又整嬲佢..唉*今日爆唔happy..

2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


羸左2D..仲入左兩球..勁HAPPY/\/\” 分類: 未分類

  今日成8點2先起身..返到學校成9點..遲哂到啦..跟住就上課室啦..

上數學堂..唔係陳SIR上啦..MISS梁返返黎啦..之前佢病左..

跟住都明返之前D數啦..都跟得上既..跟住小息就落去食野啦..

整到D豉油落條褲度..唉*我屌~咁鬼死核突..跟住上經公仲要比人罰企..

罰企冇乜所謂..但係條褲咩丫嘛..唉*好彩淨係企左陣姐..

跟住上電腦堂啦..馬SIR冇返..個個黑黑地既陳SIR教..

佢仲話之後個6堂都係佢教啵..不過冇所謂啦..兩個教都差唔多姐..

跟住就LUNCH啦..我地踢班際..比MISS LEE鬧完就落去換3..

跟住出去..等左陣就開波啦..一開波就比謙撞到PK..唉*

跟住又比人射左兩野..不過唔痛..跟住入左一球啦..後尾傑佬冇啦啦比人入..

跟住後尾我又入返..本身仲有一球嫁..但係又話我地唔入..我屌~

跟住都羸左2:1啦..今埸入左兩球..勁HAPPY喎/\/\” 

不過2D就有D人喊..唉*踢波就預左嫁啦..冇計啦..我今埸打得好..

跟住換3返課室個陣D人就講我地羸波啦..妍話請我飲野..哈哈..

跟住就上中史啦..幾好玩..唔悶..跟住上英文堂啦..王雪櫃知道我地羸左喎..

仲話我地做咩唔同佢講..我就話..輸左咪好冇面..加上你咁忙..唔阻你啦..

其實我1D都唔想佢場去喎..佢去到我就會唔想踢..

跟住上完英文堂就放啦..本身話要影咩相..跟住又話聽日放學先影..

跟住就放學啦..去左睇波啦..同MUNG同可欣一齊啦..

吳廣鋒仲同我講野啵..博FD咋?!!*跟住就開波啦..唉*1E輸比2E 4:0

跟住就睇3A對2B啦..本身3A入左波..後尾蕭澤射左球..奇實唔入..

不過球證睇錯..當入左..後尾打和啦..就射12碼啦..2B羸左..

蘇家最後個球炒飛機..唉*冇啦啦3A由羸變輸..好唔抵下..

跟住MUNG同可欣走先啦..後尾我去搵佢地啦..唔跳咩事賢話比樹枝圍..

跟住唔理啦..同MUNG同可欣行啦..我追住可欣個陣比MUNG家姐個FD見到..

MUNG家姐個FD就以為我同可欣有野..後尾我同MUNG睇埋同一本書..

跟住又比佢家姐個FD話..唉*有D無奈添..跟住就送MUNG返屋企啦..

跟住傾左陣就走啦..返到屋企就ON MSN啦..今日多左人ADD我啵..

跟住就同人傾下MSN同電話就玩多陣電腦就訓啦..咩功課都未做添..

不過唔理啦..由得佢啦..聽日比人罰先算啦..

2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


{ 頭痛 } >.< 唉* 分類: 未分類

  今日自己一個返學啦..冇人陪..上左K17個陣見到MUNG同佢家姐..

跟住返到學校就同人吹下水..跟住到左差唔多8點就上去啦..

跟住開門個陣好大力添..跟住冇幾耐就默啦..默完就返班房啦..

跟住上中文堂..派返岩岩個個重默..95分喎..哈哈..

跟住就好無聊咁過左兩堂中文堂啦..跟住小息就落去食野..

然後就上數學..好撚嘈呀..仲訓左陣..跟住英文又訓左陣..

鬼叫頭痛咩..跟住普通話堂諗住訓覺..點知比MISS CHAN叫..

所以要做個份野..跟住上完堂就LUNCH啦..跟住班人係度玩門..

跟住比MISS LEE鬧..唔比我地返課室..跟住搞到我地係出面等..

班際3C羸左3D..4:1..都估唔到羸咁多喎..

跟住就上堂啦..歷史堂..超串喎..跟住比人罰企..

罰緊企都仲訓覺..我係咪好勁呢..KAKA..跟住上綜合人文..

老師黎到個陣仲有三個字就落堂..幾乎冇上過堂咁..

跟住上宗教倫理啦..我地個組做話劇..勁ON9..

跟住放學啦..冇去返排球..同左MUNG同可欣放學..

出到M記仲見到呀SIR..跟住我扮見佢唔到..佢就望住我..

跟住我地行黎行去啦..然後上左平台啦..做過D咩唔講啦..

太白痴啦..跟住就同MUNG走啦..跟住自己返屋企啦..

唉*今日個頭勁痛..痛到PK..聽日如果唔係要踢班際我都唔返學..

唉*都唔跳聽日點踢..個頭咁鬼死痛..不過都要打好D..

輸左就玩完嫁啦..一定要羸呀!!!