今日成8點2先起身..返到學校成9點..遲哂到啦..跟住就上課室啦..
上數學堂..唔係陳SIR上啦..MISS梁返返黎啦..之前佢病左..
跟住都明返之前D數啦..都跟得上既..跟住小息就落去食野啦..
整到D豉油落條褲度..唉*我屌~咁鬼死核突..跟住上經公仲要比人罰企..
罰企冇乜所謂..但係條褲咩丫嘛..唉*好彩淨係企左陣姐..
跟住上電腦堂啦..馬SIR冇返..個個黑黑地既陳SIR教..
佢仲話之後個6堂都係佢教啵..不過冇所謂啦..兩個教都差唔多姐..
跟住就LUNCH啦..我地踢班際..比MISS LEE鬧完就落去換3..
跟住出去..等左陣就開波啦..一開波就比謙撞到PK..唉*
跟住又比人射左兩野..不過唔痛..跟住入左一球啦..後尾傑佬冇啦啦比人入..
跟住後尾我又入返..本身仲有一球嫁..但係又話我地唔入..我屌~
跟住都羸左2:1啦..今埸入左兩球..勁HAPPY喎/\/\”
不過2D就有D人喊..唉*踢波就預左嫁啦..冇計啦..我今埸打得好..
跟住換3返課室個陣D人就講我地羸波啦..妍話請我飲野..哈哈..
跟住就上中史啦..幾好玩..唔悶..跟住上英文堂啦..王雪櫃知道我地羸左喎..
仲話我地做咩唔同佢講..我就話..輸左咪好冇面..加上你咁忙..唔阻你啦..
其實我1D都唔想佢場去喎..佢去到我就會唔想踢..
跟住上完英文堂就放啦..本身話要影咩相..跟住又話聽日放學先影..
跟住就放學啦..去左睇波啦..同MUNG同可欣一齊啦..
吳廣鋒仲同我講野啵..博FD咋?!!*跟住就開波啦..唉*1E輸比2E 4:0
跟住就睇3A對2B啦..本身3A入左波..後尾蕭澤射左球..奇實唔入..
不過球證睇錯..當入左..後尾打和啦..就射12碼啦..2B羸左..
蘇家最後個球炒飛機..唉*冇啦啦3A由羸變輸..好唔抵下..
跟住MUNG同可欣走先啦..後尾我去搵佢地啦..唔跳咩事賢話比樹枝圍..
跟住唔理啦..同MUNG同可欣行啦..我追住可欣個陣比MUNG家姐個FD見到..
MUNG家姐個FD就以為我同可欣有野..後尾我同MUNG睇埋同一本書..
跟住又比佢家姐個FD話..唉*有D無奈添..跟住就送MUNG返屋企啦..
跟住傾左陣就走啦..返到屋企就ON MSN啦..今日多左人ADD我啵..
跟住就同人傾下MSN同電話就玩多陣電腦就訓啦..咩功課都未做添..
不過唔理啦..由得佢啦..聽日比人罰先算啦.. |