牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2009 年 5 月 21 日  星期四
真係要到呢個地步??

5月19號~阿wing病左><""所以佢冇返工..陪我打機~
打到2點幾個時媽咪叫左我落去食野...同拎電腦~
返到上黎都3點幾4點啦.....咁我見到阿志同小叮係咁add我~
我就問佢地咩事啦...原來阿志想叫我陪佢出去拎野~
小叮就話我去佢去~咁我咪問阿wing一唔一齊出黎食野囉~
本身佢都話唔出既....但因為阿sac又叫佢出~所以都係出~
咁就約時間同地點啦...但阿wing就一路話我~
佢話我又唔係阿志既邊個..做咩要陪佢...仲要出到去個到在返返黎~
當時我都明佢諗咩...我都知佢點解要話我~但因為真係好多野~
所以好煩....最後我都係出左去~連想同阿wing講聱對唔住既機會都冇~
咁我地約左5點啦...但我就黎5點先出門口~
出到去9龍x既時候...小叮先同我講佢唔出~
個時...好老實講~我唔係咁想出...仲好想係巴士上屌老母~
我同阿志講..阿志仲話唉..算啦..佢唔想出唔好迫佢~
但我唔係話要迫佢囉....我話左唔想出..佢又叫我出~
好啦...我出左啦...佢又放我飛機...咁點姐???又係我錯呀?
唉....冇用既男人~連個女人諗咩你都唔知~
可能真係俾阿wing講中啦...一直以黎...阿志都冇當過我係咩~
我只佢既一樣工具~冇左我...佢唔會死~
算啦.......男人~
咁跟住出到去就同阿志去拎野啦....拎完就返黎等阿wing同阿sac~
好彩佢地2個好快到....如果唔係我又做左一樣好後悔既事嫁啦~
我知我一定會後悔........正如上次一樣-.-""
佢地黎到之後就去左食山東xx~我都唔知咩黎嫁~
但D野食都唔錯丫...跟住食完就上左阿志屋企打牌啦~
打到11點幾就走啦^^""WIN左10蚊雞~但冇收-.-""
算啦...好朋友嗎^^""跟住返到屋企冇電腦用~
所以自己整下手提電腦算啦....跟住去沖涼~
沖完涼出黎阿志打俾我.....佢同我講佢病左~
咁我就叫佢食藥..聽日去睇醫生啦....點知佢又唔聽~
仲要咩都話係我錯...話我做咩唔幫佢做呢樣做個樣~
大佬呀...我今日巳經好火嫁啦..你仲要講D咁既野~
咁我咪發火屌佢囉....點知佢話我跟本唔想同佢傾電話~
我都唔明你既....你自己有冇諗下係邊個錯先呀??
如果我唔想同你傾電話我會唔會打之前個篇野出黎呀??
我知你唔會自己上黎睇嫁....但我好肯定...小叮一定有同你講囉~
我都唔知你係咪男人黎嫁......成個女人咁~
喂....你電話個電話簿有個叫老婆仔既人我都未嬲你啦~
你成日話你之前條女既野..又帶你之前D女既介指我又有冇嘈過你呀??
唔好講我地而家分左手我冇得話你丫....我同你拍拖個時你巳經係咁啦~
你第一次見我個時...你話過唔會係我面前食煙嫁~你又有冇做過呀??
係你心入面...你只會覺得過左海就係神仙~但你又有冇諗過我既感受呀??
你話我呢樣唔好個樣唔好...我都有改...你呢???
你係呀...你係有改呀~但你一知道我鐘意返你既時間你又點呀??
咪同之前一樣~你知唔知咩叫愛呀???唔係好似係咁~日日只係諗住D女女~
波大....一日要同佢搞幾多次嫁~呢D唔係叫愛囉~
如果你一生人入面只係要呢D野既話,,,,我可以同你講,,,你去叫雞啦~
呢個世界唔岩你生存嫁啦~你對我啦...由5月19號既夜晚我就知道了~


尚無任何連結

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2009-05-21 01:07 PM