我真係唔係好明白...愛....是什麼??? 咩叫做愛?愛又會有咩感覺?? 我愛既人...又係唔係愛我呢??? 一次既說話...又係唔係唔可以返轉頭呢?? 唔通我真係要放氣??真係要放低我心入面個個你?? 你既一言一語又有幾多係真..有幾多係假既呢?? 煩...又有用嗎??唉........我而家想打咩都唔知~ 我係到做緊咩呀??? 而家既你....好難令我相信你~~~~~~