牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2009 年 4 月 16 日  星期四
第一次~

今日都係1點幾起身... 好出奇..呢幾日都係1點幾起身-.-""
咁好啦...整好電腦...當然要下載返D野先啦~
玩到4點幾個時阿WING打俾我...佢話想放工黎我呢邊食野~
咁當然可以啦...咁我就叫佩E一齊黎啦~
因為佩E同我講過佢唔想成日係屋企..我都答應左佢有咩都叫佢出黎~
好啦,,,佢出得啵~咁我就落左一次去幫媽咪買左野先啦~
落完去返黎就整下電腦啦...好快阿WING就放工啦~
咁我就叫佩E出黎啦...嘩...佩E快到丫-.-""
只好叫佢上黎等啦...因為屋企冇人..所以冇所謂啦~
哈哈~俾佩E見到我好忙既一面..因為我瑪奇加電話~
好快阿WING都到左啦...咁我地就落去啦~
本身係諗住黎食
既...因為個到係街市~所以收左-.-"
咁我地只好去叫送食飯啦~今次冇上次咁好食~
仲要貴過上次...因為今次3個人叫左3碟野~
不過算啦...好飽呀~跟住佢地上左黎我屋企玩啦~
玩到11點幾阿WING走先...因為佩E要睇棒棒堂..所以留係到~
咁佩E睇完棒棒堂都走啦...咁我送佢落去啦都係~
點知落到去望住格車走左-.-""咁佩E只好上黎訓啦~
因為通霄巴好貴...所以上黎訓啦~
哈哈...佢係咁多FD之中第一個見到我訓教個樣~
夜晚爸爸返黎..我煮麵俾佢食~自己又想食..所以整左半個俾自己~
咁見到佩E又好似好想食...所以我個半個食左一半就俾佢食下^^""
好似好衷咁~好啦..咁大家食完就睇多一陣電視就訓啦~
唔知點解佩E好似訓唔到咁-.-""唔知點解呢??
係唔係因為同我訓呢???怕怕

7點媽咪返工..8點爸爸返工...10點幾佩E返屋企~
我12點幾俾媽咪叫左起身~因為要去阿E到~


尚無任何連結

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2009-04-18 08:39 PM