牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2009 年 4 月 14 日  星期二
唔該MS and 佩E~

今日1點幾就起身啦...因為一直都訓唔到~掛住個電腦~
咁我起身在整下啦...點知都係整唔到既~
都唔知發生咩事...咁我就叫左MS上黎幫我整啦~
本身想拎落去整嫁...但打唔到俾爸爸~唔知佢電話咩事~所以就叫MS啦~
咁佢食完飯先上黎啦...所以我都唔搞佢住啦~
我就用手提電話玩住先啦....同阿志傾msn~
傾傾下阿志冇啦啦send左D野俾我睇..個時我都唔知點好~
過左好耐我先回返佢....可能佢唔係太明~
跟住佢就問我今日想唔想見佢...唔知係唔係個天都唔想呢?
因為就係呢個時候我電腦就上唔到網~一直都整唔到~
電話又係爸爸到...所以又唔可以打上去問~
跟住好快MS佢地就上左黎啦..我就落左去買野食~
買個時..MS冇啦啦同我講阿志會上黎..個下野我嚇死左-.-""
其實個心又有D開心既...我都唔知點解~><"
咁佢地一上到黎...MS就開始幫我整啦~點知阿志冇啦啦打俾我~
佢同我講佢有親戚黎左..所以唔黎得-.-""灰左~
收左線之後就睇住MS整啦~本身係冇咩問題~
仲以為整到...跟住玩啦~因為瑪奇有D野要MS幫我裝~
所以到左12點佢地都未走...咁就下載瑪寄先啦~
點知用用下冇啦啦電腦又彈~彈完之後又同我重機-.-""
好幾次啦...咁MS就幫我在整過啦~整左好耐好耐都唔係唔得-.-""
咁就算啦...因為個時都3點幾啦~咁我地就落去買m記食啦
一路食一路睇電視~睇到6點幾我就送去地去坐車~仲俾錢佢地~
7點幾佢地就走左啦...咁我就返上黎諗住訓啦~
點知媽咪又起左身..叫我陪佢落去食野-.-""只好陪~
跟住沖涼..沖完等佢啦~等到訓佢都未得~><"
7點半到佢就得啦...好啦~落去食野啦~
食完我就叫媽咪俾錢我整電腦啦~俾完錢就送佢去搭車啦~
跟住我就返屋企訓啦~嘩.....累死我啦-.-""
今日真係累死人啦...眼都打唔開呀~


尚無任何連結

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2009-04-18 07:00 PM