嘩...媽咪真係當我鐵人呀...1點幾就打俾我叫我起身~
因為媽咪話要整電腦就唔好咁夜起身~
咁好啦...我起身打電話落去問佢要幾錢啦~
之後就換衫拎電腦落去啦~俾左佢之後就走啦~
返返屋企...一路媽咪傾電話..一路同阿志msn~
因為媽咪有D野好唔開心...所以傾左好多野~
咁同阿志傾傾下msn我先知道左一D野~
因為佢個日send俾我個D msn入面有一句係話~
我睇左信...咁我諗信姐係msn呢個啦~
點知阿志同我講返我先知原來唔係~
原來佢係我地BBQ個日放左一封信入我袋~
唔怪得知佢叫我洗袋記得睇清楚入面有冇野啦^^""
咁好啦..我睇啦~嘩...估唔到佢講D野都幾感人~搞到我有小小喊左出黎~
睇完之後就傾msn啦....跟住同媽咪收左線之後就同阿志傾電話啦~
傾左一陣電腦個個人就叫我落去拎電腦~
原來係有條ROM燒左-.-""咁阿志又叫我唔好係到佢整~
咁我咪唔叫佢裝多條囉...但佢又冇幫我裝WINDOWS~
搞到我要叫佩E幫我去MS到拎碟上黎-.-""
算啦...咁佩E食完飯先上黎~咁我就係屋企同阿志傾電話啦~
我同佢講我爸爸呢2日都冇開電話...唔知發生咩事><""
阿志就叫我夠48小時就打999~咁好啦...我聽佢講~
好彩係最後一刻爸爸打左返黎啦...但媽咪就火到爆-.-""
跟住同阿志收左線之後佩E就上到黎啦~
咁我就整電腦啦...佩e就玩手提電腦啦^^"""好彩有手提電話~
唔係我都唔知佢可以係到做咩~唔通睇住我整電腦咩~
咁到左11點就一齊睇棒棒堂啦~睇到12點佩e就走啦~
好彩趕到最後一班95號^^""勁呀~
咁佢返左屋企之後我就同阿志傾電話啦~跟住我就沖涼~
沖完涼傾多陣....收線之前個一刻火到爆~
咁我地傾電話啦...佢就係咁問我點呀點呀~有咩講呀~
因為佢問左好多次...好煩~我就屌佢....你溝人都要俾D時間人諗下嫁~
點知佢彈左一句出黎...佢話我冇溝你呀...我俾你講姐嗎~
屌佢丫...邊個女仔唔火先-.-""咁我咪屌完佢就cut線囉
點知佢冇打返俾我囉....唉.......原來佢真係冇變過><"""