其實唔打呢日既野都得姐..因為黎睇緊野個個都有到~
不過都有可能有D冇到既人既~^^""
好啦...講返12號個日先啦~今日11點幾俾阿wing打黎叫左我起身~
不過因為我太夜訓...所以收左線之後我都係在訓過~
因為今日我地約左去BBQ...所以要12點起身~
咁我12點起身啦...一起身就整野~好快就出左門口啦~
哈哈~去到睇到佩E..我就係佢後面跟住佢啦~
點知佢一D都唔驚-.-""仲要俾阿WING話我著拖鞋~
原來我唔記得左琴日同阿WING講我會著鞋~
SORRY^^""""咁齊人啦...我地就去啦~
去到就買野啦..跟住3個女仔去買野食~2個男仔就去等車~
好快我地就OK左啦~一去到就上得車啦~
原來入可澳都係半個鐘嫁咋~都幾快啵~
去到先知冇位-.-""又要俾多20蚊出黎~
中間d野唔講啦..因為都係BBQ同吹水姐~
玩左一陣阿SAC就入到黎啦~哈哈~阿WING當然好開心啦~
跟住燒多一陣我地3個女仔就落左去沙灘坐啦~
因為我同阿WING都飲左好多...所以有小傻傻地~
點知俾阿WING D牙撞到個頭...好痛~腫左好大粒野~
不過好彩係頭髮入面...冇咩人睇到~哈哈~
跟住我就訓左...阿WING就坐左你水個到唔知做咩~
好快好就訓醒啦...因為真係好凍~要上返去坐下~
上到去佢地係到吹水..我就係到震~
不過阿志一直係到叫我坐過去~我都唔知坐唔坐好~
最後都俾佢拉左過去~跟住阿WING冇啦啦同阿志講有咩咪講囉~
點知佢俾阿志大返轉頭...話你講我咪講囉~
哈哈..點知阿WING講完阿志都係冇講~
不過都係一件好事黎既...因為就係呢句說話~
就幫一對情侶一齊返啦....唉....有開心又有唔開心既~
跟住佢地走開左..我同阿志仲有佩E就係到傾計啦~
冇啦啦爸爸打黎話佢今日放假...搞到唔可以夜返~
咁多位SORRY...因為阿志全日冇落過水...所以就落左去坐一陣~
咁就同阿烽係到吹水啦~都吹左幾多野..不過好多我都唔明~
本身我10點半要走啦...因為仲要沖身同坐車時間~
點知阿志又話吹多一陣先..咁好啦~
陪你地坐到11點就走啦...但阿烽係好唔想既~
不過真係好對唔住呀..因為我爸爸既問題..冇得唔走~
跟住就去沖身啦...因為阿烽係都要講..我只好聽一陣~
跟住就去沖身...換衫~出返黎在聽過~
之後去坐車...坐車個時個個都想嘔..哈..因為我係巴士人~
所以冇咩事...好快就去轉MTR啦...點知阿志冇啦啦又話要食完支煙先啵~
因為呢班好有可能係尾班車...所以阿WING係到發脾氣屌佢~
但佢地2個都冇理..我地只好等佢..因為阿烽醉左~
如果我地走左..阿烽就要自己坐MTR~阿志同佢唔同路~
好彩佢地食完之後仲有車...咁我地去到唔知邊到就轉車啦~
因為阿志唔同路...所以佢就走先啦~最後我地都係要送阿烽返去~
跟住我地就各自各返屋企啦....返到屋企都1點幾啦...~
唉...俾人屌左一陣...跟住就走沖涼~一出黎就收到個SMS~
原來係阿志叫我洗袋記得睇清楚入面有冇野~^^""
跟住就玩左一陣電腦就訓啦....今日玩得真開心~^^""