牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2009 年 5 月 19 日  星期二
發生咩事??

2日啦...真係2日啦~發生咩事呀???
5月16號...好多人上左我屋企呀~因為約左佢地黎打邊爐~
但我又唔夠訓...加上唔係咁想咁多人黎~
但冇計啦...唔叫都叫左啦~唔可以轉既~
咁跟住就落去食野...買野個D啦~
唉....因為搞手搞得唔好...所以阿sac遲到~
我又唔夠訓....所以唔係咁想理佢地..自己一個係到黑面(sorry)~
但阿sac好快就到左啦....咁我地買完野就返上去玩一陣先啦~
7點幾開始洗野...8點幾就食得啦~
食下玩下...搞到11點幾先食完去洗野~
都係一樣啦,,,,阿wing洗野出黎食...阿志食返好D野~
咁我都係佢地2個既助手啦~^^""
洗完又出黎玩過....玩到3點幾我地就開始去開床訓啦~
都係個句啦~因為我唔夠訓...所以我都係黑黑地面-.-""
咁阿志叫我幫佢拎禮物....我死都唔拎~走左去訓~
可能因為咁佢嬲掛-.-""我都唔知咩事??
咁阿wing同阿sac訓啦...本身我自己一個訓~之後就同左阿志一齊訓啦~
訓到早上9點幾個個都起身啦....咁我就去沖涼~
佢地就睇住電視先啦~但我好快就出左黎啦~
咁阿wing就叫走啦..但阿志又唔想走-.-""
最後都係走左....我 阿wing 阿sac 我地3個去左食早餐~
佢地就走左啦><""食完野之後我就上左阿wing屋企玩佢2個表弟表妹啦~
本身阿sac都話黎既...點知佢阿媽冇啦啦又叫佢一齊要返教會-.-""
咁算啦....咁我就自己一個上左阿wing屋企玩啦~
可能係因為佢細佬唔係到...所以玩得好開心^^""
5點幾就走啦....同阿wing去左食m記~傾左好多野~
跟住就行去坐車返屋企啦~行去個時阿wing問左我一樣野~
點解阿志冇打俾我既-.-""????個時.....我以為佢今晚會打黎~
咁返到屋企就打機呀...個D啦~點知成日一個電話都冇><""

到左第2日...我打機..落街....到夜我都係咁等個電話~
但可惜...都係冇~到左琴零晨..我去左沖涼~
沖涼個時有好多個電話
響聲~咁我一出黎我就問小叮係咁打過黎我屋企~
點知佢話冇...咁我就諗會唔會係阿志打黎既呢...~
跟住電話又黎啦....我一聽..原來係我爸爸...之前個3次都係佢-.-""
唉....灰到爆~~到左今日5月19號..巳經係2日啦 足足2日啦~

發生咩事啵.....2日一個電話都冇...msn一個字都冇~
信又冇....發生咩事??唔通就係個日唔幫佢拎禮物所以佢發脾氣??
定係佢同左小搽一齊啦??真係好想知~發生咩事呀???唉,.......................


尚無任何連結

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2009-05-19 11:47 AM