今日星期三 8點43分打卡 公司8點47分 上半日冇咩特別事 都係返工 上網 做野 Lunch同老公 阿WING一齊食三洋 老公問我阿妮呢? 唔知點解我好憎 我話唔知!!!點知老公自己走去問!!!!其實好嬲 不過算啦 食完返黎做野啦 4點幾c同我出去整D銀行既野 去左大半個鐘^^" 返到黎掛住上網唔記得左食水果就夠鐘放工 突然阿妮唔等我走先~ 咁我就去老公屋企拎衫加等老公返黎 因為佢今日要去踩單車 等左佢返黎 陪左佢一陣我就走先啦 因為我要買豆腐返屋企打邊爐 點知搞下搞下8點先返到屋企原來諗住整下老公份禮物都冇時間!!-.-" 食啦 食完去沖涼 整下整下都12點先走 媽咪帶kaki陪我去搭車~ 上車打俾老公 點知佢地仲有土瓜灣冇出到去踩 哈哈 跟住老公話去彩雲坐 因為我上左旺角小巴 所以我話 (下?12點啦啵 仲去坐?) 跟住老公就好大聲咁同佢地講 (喂..12點啦 唔去彩雲坐啦^^") 咁我就自己返屋企先 自己訓教先 唔知幾點老公就返黎啦 唔知點解醒一醒見到老公個時唔覺佢岩岩返咁^^"唔理佢 跟住老公就係咁同我講野(老婆 我返黎啦)隔一陣(老婆 我過細佬個邊一陣 你訓先啦) 隔一陣(老婆 我黎陪你啦 I Love You)隔一陣攬住我訓 p.s.原來阿妮今日走得咁快係去見工 聽日就辭職了