11月2
測驗完畢
馬上就返home換3出去lu
今次同廖佩出去
一開始就去左影貼紙相
之後就去左旺買3
...- -用晒我成個月d飯$....
買到7點左右就去左旺中下面間KFC食飯
之後搭火車,跟住直接去華明學結他
呵呵~化左妝去學結他呀sir第一眼唔認得我XD
之後廖佩一齊入咪去睇住我上堂
呀琪&呀橋都無離
得返我同某男(<---唔記得左佢個名)上堂
上上下呀sir say有野做早走左15分鐘
之後我就上左廖佩home拎野
之後就搭車返home lu
返到home都10點半左右lu
11月3
今日補完2點15分課 3點就馬上起程搭車去迪史尼lu~
去到都成4點lu
之後我個朋友say今日早收so我地只係玩左幾個鐘
今次我地去左搵d銅牌仔 印左3個^^夾咪之前個d有5個lu
今次我地去左睇[米奇金獎音樂劇]>3<超好睇~
又去左[幸會史迪仔]廖佩比人選做女朋友~
><廖佩~我愛你呀[史迪仔]
又周圍同d卡通人物影相(史迪仔,蒙古人..etc)
係睇煙花之前去左玩[瘋帽子旋轉杯](云)
0~個煙花同之前個個唔同ge~好靚哦~
今次搵左個最佳位置~
之後就要走lu~
呵~我地係條[美國小鎮大街]賴死唔走~
係咁影d傻仔相
之後重買左隻史迪仔手套&一支筆
之後大約8點走lu
返到上水就去左7仔食杯麵
跟住係公園坐左陣
大約11點先返到home
返到home空無一人...
TODAY
母の誕生日
お母さんが誕生日おめでとうございますを祈ります
媽媽生日快樂
 
 
 

|