新買的相機∼
XD今日爸爸送左一部數碼相機比我哦~
好開心~^^
爸爸都買左部手提比細佬~
因為爸爸今個月追返D OT$
所以有$$買我同細佬想要好耐GE野比我地^^
今日係學校GE運動會
今次我會左裁判生[檢察]
去睇住D參加者比賽個時有無犯規
- -唉...站左我成日累死我
今日重要有好多功課
聽日重要歷史小測&ENG DICT- -
想做死人咩.....
^^其實我覺得今日好好玩~
哈哈~希望聽日都好開心啦~^^
岩岩教結他個呀SIR係MSN ADD左我哦-P-""
SAY GE野都係圍繞結他~
9月29
一早10點就出左去補習
補到2點幾
之後去左m記食左杯[新地]
heiman心情唔好走左-0-""
我去交結仔學費同廖佩&賢一齊搭車
係華明落 交完$之後去左廖佩家
不斷睇yes 玩左陣電腦 食左一半月餅 幾粒朱古力 幾塊餅~[= =佩佩家d野食真係....]
大約7點左右走lu~
9月30
在家玩電腦[悶]
10月1今天
放假~真係好~XD
>333<好想睇S.K.I.N. ge演唱會哦~
今日知道了一個壞消息
呀欣離開了...去了天堂...
願你在那不會再受到傷痛
去快樂吧
尋日去完遵理補完習就出去石硤尾同呀婆食團年飯
唉..坐左係一個超姣人格離...
好想大巴大巴星佢
聽到佢同佢d fd 傾電話,用d呢~唓~唔~ya~ ge單字
真係食唔落飯..嘔死..