| 2005 年 12 月 2 日 星期五 |
 |  |
旅行日  |
|
今日去旅行.好悶!!
放學去左太和同係外國返黎既表哥食飯@@
好攰啦,,唔想打啦><

|
刊登時間︰2005-12-02 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 1 日 星期四 |
 |  |
好開心呀!!  |
|
哈哈,,部電腦正返好啦∼
好感動呀@
首先要多謝我爹D&媽咪&幫我正返好部電腦既UNCLE>>
最後就要多謝我自己啦!!

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
聽日旅行呀,悶死..
真係唔想去呀!!

|
刊登時間︰2005-12-01 07:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 |  |
KK  |
|
嘩..好耐冇打日記啦!!因為屋K電腦中左病毒,SO打唔到囉,不過電腦冇中病毒,我都唔得閒打日記><
做咩唔得閒,因為太多電視睇啦..哈哈∼掛全睇電視都唔得閒打日記。。同埋要考試呀,冇咩心情反電腦@@
今日係第一日考試呀,唔知點解好似好驚咁,之前都唔會架,黎次唔知點解會咁囉>。<考完,我&MAGGIE&
POPO留左係學校溫左陣書,不過我地都唔係溫既,係到傾計””12點幾就走啦,我返屋K食飯,3點幾又出黎
=O=過左黎TKO廣場既唔知咩會所啦,佢地話溫書,點知又係係到反,仲要係到反GAME
啞左〕〕〕〕

|
刊登時間︰2005-11-14 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|