| 2005 年 10 月 18 日 星期二 |
 |  |
T * T  |
|
唉*今日又6運會呀><
一開始比實就有份啦*鉛球同跳遠*真係樣衰呀∼∼
都係落去報下到咁,都冇心去比賽既*
黎2樣比完就冇野比啦,仲有3000米歡樂跑〕〕
不過冇去到,冇心情@@
跟住我&YAMA&MAGGIE&女班&余&POPO一齊食飯*哈
食完飯要彩排閉幕典禮,悶到訓左啦!!
仲於彩完啦,同施丹去左召集果邊坐,睇接力比賽*
我地坐係樓梯到睇><
睇完又有個咩親子唔知乜接力**
跟住就正式閉幕典禮啦*
又要啦啦隊,又要聽佢UP廢話*
訓著左◎。◎
#今年義社唔知乜攞第3喎=0=好少可呀!
之後就走啦﹏﹏
返到屋企5點啦,覺覺豬ZZZ
訓到8點到,起身洗頭&沖涼..食飯!!!

|
刊登時間︰2005-10-18 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 17 日 星期一 |
 |  |
6運會  |
|
唉,,今日6運會呀,最憎架啦..悶到死喎,又要咁早起身喎””
今日我又冇比賽,都唔知係到做咩,過左智社坐,同施丹一齊!!
得閒又去下地下果個廁所到坐,果到有更衣室,有得坐*下晝仲係果到訓左陣tim><太眼訓啦0*0
*密雲*

|
刊登時間︰2005-10-17 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 16 日 星期日 |
 |  |
悶悶∼  |
|
今日得自己一個係屋K〕〕朝早自己煮公仔麵食,跟住冇野做∼好悶!!5點就同阿琳&POPO去吉之島行左陣,之後去左街市買整壽司既野*跟住就返屋K,食完飯就睇電視,睇下又整下壽司咁><第一次整咋,,叻叻∼
真係好悶呀今日∼又唔記得左D舞點跳,搞到冇得練,不過記得都冇用,唔知點解今日好攰咁∼

|
刊登時間︰2005-10-17 12:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|