| 2005 年 11 月 5 日 星期六 |
 |  |
=0="  |
|
琴日開唔到日記呀><SO打唔到日記囉!!
唉,琴日...
冇啦啦比楊自正話喎,
又話我眼鏡超過1CM,
跟全冇啦啦又全班檢查指甲喎,
噢!一睇到我就勁大聲<嘩>∼
=O=咁大聲做咩喎@@
今日朝早返古箏,
1點幾返到黎,
食野&睇鬥魚><,
施丹借比我架22
之後就練琴啦!!


|
刊登時間︰2005-11-05 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 2 日 星期三 |
 |  |
**  |
|
今日王佩X又冇返啦,哈哈*開心死><
MATH西西又落左唔知邊到成半粒鐘先返黎!!
我地成班都係到反&傾計,,我係到SD MSN><
嘻,咁樣就冇咁悶呀嗎∼余寶又同屎坑傾計=@=
CTT今堂講書..但玩電腦佢都唔鬧喎∼少有唷※
最尾CHEM堂,悶死我啦\*/
堂堂都唔知係到做咩●○
之後就同LAMLAM&小二返屋K啦##

|
刊登時間︰2005-11-02 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 1 日 星期二 |
 |  |
嘩><  |
|
今日MATH小測呀!!西西成半堂先上黎,做咩都得,,哈哈*
係到同YAMA傾左陣電話咁..
小測唔係好識呀,係咁抄人耶∼呵呵@@
最尾BIO,死人王佩X冇啦啦話我傾計喎=0=
冇病呀*冇傾又講我傾∼
次次又捉我D耳針,煩到死!!
都唔知係家長日會同我阿媽講D乜TIM呀::

|
刊登時間︰2005-11-01 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|