| 2005 年 12 月 22 日 星期四 |
 |  |
...  |
|
今朝就返古箏,約左LAMLAM11點35係SEVER等,我遲左半個鐘先到,SOR呀><
返到去12點半,MISS問我地知唔知返幾點,我話唔知,佢話返11點至1點=0=啞左*
之後返屋K換3之後去整回鄉證,有YOYO&POYI倍我去,,THX∼整完就去左BLUE田行,6點幾返到
屋K!
聽日又要返去補課><

|
刊登時間︰2005-12-22 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 20 日 星期二 |
 |  |
黑色星期二  |
|
今日好黑呀,,死人王屎忽鬧到喊呀,搞到隻眼腫左,差唔多喊左成堂呀T@T仲要我同中間分界講SORRY*
正一仆街黎架!
PE堂冇帶3,叫我地係到曬,之後做阿4><衰人!
上完..PKM請飲野,呵,THX∼
放學留堂,之後去左彩排,7點到就走,跟住同<姚奶>係MTR站到傾計,傾左半個鐘><就返屋K..

|
刊登時間︰2005-12-20 11:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 18 日 星期日 |
 |  |
**  |
|
今日又10點幾就練舞練到5點到啦,唔記得啦!!琴日重晏,10點到7點呀=0=
今朝去左m記買早餐,本黎<明>話請我食早餐架嗎..唉*佢話欠我一餐喎@@
返去食完就練,中午猜包剪,輸左要去出去買野食,我&MAGGIE&柳婷輸左-.-要出M記幫佢地買,唉><
*識左好多新朋友仔喎.嘻嘻.

|
刊登時間︰2005-12-18 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 18 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|