2006 年 1 月 6 日  星期五 晴天
凍死

今日好唔想返學架..凍到死喎..落到樓下..頂唔順D風..吹到個人都趺....

第一堂**ENG..冇教書..比我地自己對答案..但我地就係到傾計..真係衰呀..卡卡@@之後就同POYI&晴&琳落左去食野..好肚餓 ..冇食早餐><

第2堂**MATH..今日係衰SIR教..真係好呀..4條友又係到傾計..比阿SIR話左2句"""

第3堂**MUS..睇果套唔知叫咩既音樂劇..好好睇架..又好笑..但未睇完就落堂啦..下堂再睇!!

LNCH去左SAC到睇佢地跳拉丁

之後中文堂..又係對答案..好眼訓

跟住本黎係BIO堂..但王屎忽好似話要出去,今堂上CHEM**阿SIR同我地對答案..但係我地班就好似街市咁嘈..激死阿SIR..對完話比我地做功課..阿穌佢地又走黎走去..章魚咀仲衰..當住阿SIR面前用粉筆掉肥銘..但次次都係我中招= =

放學去左補MATH..都算有聽佢講野今次..幾乖喎><

 

P.S**THX...PKM你果100蚊生日禮物喎]]XP

刊登時間︰2006-01-06 11:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 4 日  星期三 晴天
幸好** 滿足

唔知點解黎2日都咁眼訓 ,,第一堂係個女人上既PHY,,訓左__ 好醒*

之後ENG,,又係到傾計,,我地真係無所不談""

跟住又係女人上,,今次上MATH,,都冇乜聽佢講野,,少少咁啦]]]

之後食飯,,食飽飽___見到有D訓導既MISS&SIR係到行黎行去,,D人就話可能搜書包,,個個都好忙收埋D電話&慢畫,,好采我今日冇帶電話者 ,,跟住MISS搜我地書包&裙袋,,<除>SIR就搜D男仔既袋,,好好笑><之後就放啦""聽人講3D班搜到個火機&手機,,真係唔乖呀==原來3C班咁乖架喎,,咩都搜唔到,,呵\/

 

好憎上中史堂呀,,,又唔訓得T , T

 

刊登時間︰2006-01-04 08:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 3 日  星期二 晴天
眼訓死呀..

朝早個個都好忙呀,,係到收功課,,都幾多人留堂,,我可能聽日先留....唉,,好憎留堂呀><跟住上家政,,哈,,我整好我隻大口仔啦,,呀唔係大口仔,,係光頭仔先岩 D頭髮唔見左*哈

之後就MATH堂啦,,係衰SIR上,,個個都唔聽佢講書,,我想聽架,,但好眼訓呀,,咁就選擇左訓覺啦﹏﹏訓訓下,,比阿SIR叫醒左,,叫我做數,,唔好訓喎 人地訓得好地地架嗎,,冇啦啦叫人起身==衰衰**

跟住ENG堂,,都唔知上乜,,我地果邊6條友係到傾計,,賴茂係到講魔術,,好白痴呀@@又講下黎樣,,又講下個樣,,咁就落堂啦,,真係快呀]]食飯!!!!

下晝先上中史,,真係想死呀,,死人肥壯,,佢講書都唔知點解咁想訓,,但係又唔訓得先頂...佢唔順呀嗎""之後就中文堂,,係到對答案,,都過得好快,,咁就放學,,我就留左係課室做功課,,之後我同阿晴等埋POYI去左歡記買食......食完就返屋K。。。

 

SOR*呀LAMALAM唔記得左等你""""""

刊登時間︰2006-01-03 08:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


BabyKammy
暱稱: 愛妃>3<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
圖""
...
生病了””
唉""
18"
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 22
今日人氣: 1
累積人氣: 1970
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed