|
琴日真係激死人呀,,打完篇日記冇左=0=
今朝就返古箏...得4條友返左黎@0@之後linlin過黎學校搵我,,叫我倍佢<其實係poyi唔倍佢,,卡*>但,,係佢倍左我返屋K!!shuki係坑口等我地2個﹏﹏之後2個就一齊倍我返學K啦""跟住佢地係我屋K落下等我,,我上去換3,,點知我差唔多成半個鐘先落黎,,哈..比佢地鬧>,<SOR呀~
我地就去TKO地鐵站等maggie&poyi,,好耐呀佢地/@\得我一個對住佢地.....好慘,,係咁蝦我""等齊人就去觀塘攞回鄉証**全部都係倍我既]]]]]嘩卡卡**poyi同linlim佢地2個...............咩咩咩呀><唔知咩咩咩呢??!!呵呵。。。攞完就行左陣,,之後係到傾去邊,,都傾左半個鐘架啦,,,最後我地maggie&poyi返左去!!linlin就去shuki屋K"""

|