最近為自己尋找新出路..原來有很多事想做.總是放在心裡....
一言驚醒.一句"為自己而活"我決定改變.
突然想搬.一直都想有自己空間,就試試吧.為期一年..地方已經找到.就等一個答案....幾仲意這個地方呀!! 結果得就得..唔得再plan過
我想去Paris...引死人喇.d相好靚...
星期日要返church..返church..返church..希望我唔再偷懶
--------------------------------------------------------------------
最近工作比較清閒.時間多了.... 留意財經.我終於肯做功課喇..haha..再唔投資..d錢就會不知不覺用晒lu!!
作戰了幾星期...其實真係幾有趣.....目的為學習投資理財..太高風險負擔不了
相反比較愛留意人家的..因為金額大很刺激.(因為我唔會)見佢地表情...替佢地高興..但真的切忌"迷失" ---- 炒"窩輪"便是.
|