cream cream近照
好開心身邊其實仲有好多好既...陪住我.
我會珍惜.見到佢一日比一日乖..健健康康就好開心喇.佢個樣好似成日都唔一樣既?
我開始學習投入做個真真正正既基督徙喇.感謝主.希望可以keep going.
好開心可以入"巴拿巴"小組..學習查經..個組比我感覺好舒服.我地好似一家人..好warm..好耐都無呢個感覺喇.
可能屋企發生太多事..一張張假面具係我眼前出現.以往我一定會講出聲..會好唔開心啦.依家反而會用個心去睇去分析..
"如果唔發生呢件事.我會永遠都唔知呢個人既假..原來會係咁差...要小心提防...提自己更加唔可以做"
返教會可以給我寧靜..和平既世界..其實我好想可以受浸..真係好想.不過首先要用多d時間查經先.呢方面真係好弱@.@
|