等左公司呢耐信好耐喇....ok la.都係無希望就無失望囉.
今日趕住放工買左幾盒日本糯米餅..送比公公婆婆.因為今晚請佢地食飯...買左3盒..auntie & mum.
其實以往都係mum提我或者要我咁做我先會做..但現在卻是我真心願意咁做..(其實分別真係好大架!)
佢地真係好好呀.成日都話我乖...其實我真係唔係咁乖.我係學緊點樣做得自己好d ja.haha... (之前可能係扮出黎架...haha)
因為我覺得佢地好好..其實自己都唔係放左好多時間比佢地.只不過係間唔中先孝順佢地ja.
佢地兩個都老喇.眼見我地屋企發生咁多唔開心既事..總是掛心...呢點係我唔安樂..
其實我會盡我能力去愛呢個家.不過結果其實真係唔係重要....我雖然明白呢點..但老人家既心事又點會同我一樣丫.大家都重視結果
其實我唔知點先係岩點先係錯..不過係呢段時間我信左主.我覺得既然人既智慧有限.不如交比神處理啦..haha
我想再做好d自己..起碼身邊既"他們"都覺得我有進步..我已經"感恩"喇..我相信咁樣用真心去感動人..不是比勉強來得更好嗎?
希望自己可以keep住呢個心直至永遠.
|