| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
新一年來臨了!"  |
分類: *-09 Happy Day-" |
就快到年初一luu.."
今日點几鐘就去左搵老公仔(ar龍)..一上到去,佢媽問我係唔係失左蹤.!!
成個星期唔見人.. 我話幫我媽手大掃除.."
跟住佢講左句好頂忍ge野!"
就係話:""等你做左我(心抱仔)就幫我做..""梗係好la*-
果陣個心真係覺得好甜..^^
4點几就出左去行街..撞到小強""
行下行下又去到佳景玩..點知見到sam.><"
老公超衰lo..打機本來都係我第1,佢最後10几秒就羸左..
當時我明白左一樣野,未到最後一刻,都唔可以決定果樣野係你定係別的人真的會得到.."*-
好似愛情一樣,你做左几多野都好,有可以到最後不是你得到的"
我返到屋企就網同牙哥佢地拜年luu..><"
希望今年開開心心la..
|
|
COMM2NT::2009-01-25 10:46 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 18 日 星期日  |
T_T眼火爆 -*  |
分類: *-09 unHappy Day-" |
終於考完試luu."
唉! 好差,又好似f3甘衰左一科,就係立几..><
不過,我mam無鬧我,就係第1次..*-
理几日,我媽同我老豆鬧左交,對方無講過一句野...=.=
我做左差唔多一個星期中間人..!! 好辛苦loo.-.-
跟住都算la,岩岩幫我媽拜完神,之後末左個窗,我就出街買糖水...
返到黎,見到我細佬開電腦,日玩夜玩... 鬧佢又唔聽你講野wo..
真係火都黎埋,打左佢一巴...><"
我好想知道,我几時先可以做返自己..!?
我媽竟然係到係甘鬧我,眼火爆..
好想出去住,唔想再係理個屋企到受罪.. 點解我ge命要係甘..!?"
點解果個人一定係我!?"
理排覺得好煩唷...唔知我可以再見你嗎!??"
雖然e+唔開心,有好多人會關心我,但係我想說,我不想你們關心,因為我己習慣..><"
e+我只知道我ge目標係300蚊.."
|
|
COMM2NT::2009-01-18 06:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 2 日 星期五  |
>好嬲唷<!"  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日朝早訓到7點1先起身,超驚邂到!"
跟住好快甘食早餐,之後我就用左SAM俾我張暖貼..*-
HA^^ 好暖唷`
今日9點55分做體操,真係好凍,不過有暖貼,好正=.=
超衰LO,"星期一考完試唔俾人去打機都有!?"
我嬲死你,,唔好同我講野牙!-
我都未見過D甘衰GE人..><"
自己去得打機,又唔俾人WO,無天理!"
跟住返到學校,見到A龍唔打俾我,我就係甘訓..
真係好累"" HAHA,,樹丸你輸梗LUU,,等跑樓梯LAA..^^
我估你化學得81分...
你一定要1分鐘跑5層樓梯LAA!"
今日A龍要返學,佢想我陪佢返,但係鬼叫你唔俾我去打機牙!?
之後我就自己一個返左屋企LUU.."
我上左天使之戀搵佢.."
希望你乖乖地讀好D書LAA,見到你甘..唔知點好!?"
下個星期我考試LA,陪唔到你,你唔好亂黎牙,OK!?
|
|
COMM2NT::2009-01-02 07:37 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 55 | »
|