'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 14
累積人氣: 4724
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 25 日  星期日   寒冷


新一年來臨了!" 開心 分類: *-09 Happy Day-"

就快到年初一luu.."

      今日點几鐘就去左搵老公仔(ar龍)..一上到去,佢媽問我係唔係失左蹤.!!

          成個星期唔見人..             我話幫我媽手大掃除.."

跟住佢講左句好頂忍ge野!"

就係話:""等你做左我(心抱仔)就幫我做..""梗係好la*-

果陣個心真係覺得好甜..^^

4點几就出左去行街..撞到小強""

行下行下又去到佳景玩..點知見到sam.><"

老公超衰lo..打機本來都係我第1,佢最後10几秒就羸左..

當時我明白左一樣野,未到最後一刻,都唔可以決定果樣野係你定係別的人真的會得到.."*-

好似愛情一樣,你做左几多野都好,有可以到最後不是你得到的"

我返到屋企就網同牙哥佢地拜年luu..><"

希望今年開開心心la..

COMM2NT:2009-01-25 10:46 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


T_T眼火爆 -* 傷心 分類: *-09 unHappy Day-"

          終於考完試luu."

唉! 好差,又好似f3甘衰左一科,就係立几..><

                                不過,我mam無鬧我,就係第1次..*-

                                                                         理几日,我媽同我老豆鬧左交,對方無講過一句野...=.=

              我做左差唔多一個星期中間人..!!               好辛苦loo.-.-

跟住都算la,岩岩幫我媽拜完神,之後末左個窗,我就出街買糖水...

                                                    返到黎,見到我細佬開電腦,日玩夜玩...         鬧佢又唔聽你講野wo..

真係火都黎埋,打左佢一巴...><"

                          我好想知道,我几時先可以做返自己..!?

                                                                                我媽竟然係到係甘鬧我,眼火爆..

           好想出去住,唔想再係理個屋企到受罪..                          點解我ge命要係甘..!?"

      點解果個人一定係我!?"

                                        理排覺得好煩唷...唔知我可以再見你嗎!??"

                    雖然e+唔開心,有好多人會關心我,但係我想說,我不想你們關心,因為我己習慣..><"

e+我只知道我ge目標係300蚊.."

COMM2NT:2009-01-18 06:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 1 月 2 日  星期五   晴天


>好嬲唷<!" 愉快 分類: *-09 Happy Day-"

今日朝早訓到7點1先起身,超驚邂到!"

    跟住好快甘食早餐,之後我就用左SAM俾我張暖貼..*-

HA^^ 好暖唷`

           今日9點55分做體操,真係好凍,不過有暖貼,好正=.=

  超衰LO,"星期一考完試唔俾人去打機都有!?"

我嬲死你,,唔好同我講野牙!-

        我都未見過D甘衰GE人..><"

                 自己去得打機,又唔俾人WO,無天理!"

    跟住返到學校,見到A龍唔打俾我,我就係甘訓..

真係好累""     HAHA,,樹丸你輸梗LUU,,等跑樓梯LAA..^^

                    我估你化學得81分...

                     你一定要1分鐘跑5層樓梯LAA!"

   今日A龍要返學,佢想我陪佢返,但係鬼叫你唔俾我去打機牙!?

之後我就自己一個返左屋企LUU.."

           我上左天使之戀搵佢.."

       希望你乖乖地讀好D書LAA,見到你甘..唔知點好!?"

     下個星期我考試LA,陪唔到你,你唔好亂黎牙,OK!?

COMM2NT:2009-01-02 07:37 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]