| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 30 日 星期四  |
我就快頂唔順了!"  |
分類: *-09 unHappy Day-" |
今日我終於頂唔順la..><"
我現在有好多好多野想講~
理幾日,有開心過,亦有唔開心過*-
點解甘講...
不如等我講左今日發生咩先la..↓
今日ar龍黎陪我返學,
之後到左中午la..><"
佢又黎陪我食飯,心情只係一般~~
之彼,返到學校,老板娘打黎叫我星期6唔洗返工,
本來係好開心ge一年事,點之佢話改去星期日...=.=
真係好無奈..*-
之後我就係到練踢毽..
跟住FBF入左黎我課室到睇野...
跟住佢同我講可能唔去燒烤..
我成個人DOWN曬..
但係佢話下個星期陪我睇戲..
心,開心起來!!
到左返學..
我去左返工LA..點之我走果陣,老板娘又叫我等佢返..
點之,過左一陣佢話聽日先等,有野同我講
唔洗睇,就知佢會鬧我甘LA..><"
之後我走左去搵AR龍整錶!!
跟住行左陣,返屋企果陣...
見到我老豆..><"
返左HOME又俾佢話左獲*-
又話我識埋曬理D人,又話我電話費爆!!
我就快煩死了!"
-------------------------------------------------------------------------------------------------
點解我會話理排又開心又唔開心呢!?
先講唔開心先LA.."
第一,就係我同FBF又成日鬧交了,好似返左去F2甘..><"
成日都唔就我,衰人...
又話我生日陪我,握人GE..嗚嗚~~
第二,我又同ar RAIN鬧交了...
第三,個個都握我,就到我生日又唔肯就我,唔肯去燒烤,之後好LA,改左打邊爐,又話有事,無錢唔黎!
都唔知想點LOO..><"
跟住理排又多野測WO..煩死了!"
又俾屋企人煩到我就貢唔順LOO..><"
.... 好多好多野煩~~
--------------------------------------------------------------------------------------------------
但係點解我會好開心呢!?
第一,FBF越黎越鍚我...
第二,第一次生日AR哥話黎陪我打邊爐... 當我唔開心GE時候佢好鍚我..
第三,我同ar龍ge感情,無因為分手了,而不理對方!仲係好關心我..
第三,我就係最開心了!"
我同CHON傾左一陣計,真係好開心,佢無話我,又無唔想同我講野GE感覺!!"
我好希望GE就係好似以前甘開心...^^
理個是我GE生日願望!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
自從我知道自己有情緒病同抑鬱症之後,越黎越嚴重!!
|
身體方面
|
精神方面
|
|
頭
痛
|
心情煩躁,易發脾氣
|
|
精神緊張,難以鬆弛
|
|
身體虛弱
|
情緒低落,提不起勁
|
|
胸口翳悶
|
|
|
腸胃不適
|
覺得自己無用
|
|
疲倦
|
精神難以集中
|
|
|
覺得將來無希望
|
|
週身骨痛
|
覺得不想做人
|
|
|
COMM2NT::2009-04-30 09:57 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
不想說甚麼!-  |
分類: *-09 unHappy Day-" |
今日都係甘樣!"
無咩特別事情發生..
但係我收到一盒糖已經好開心^^
因為我差5多3年無食過果隻糖!!
自從我第1次收到你送給我第1盒的時候,我好開心^^
但係到今日,我終於又再次收到同一款ge糖*-
雖然唔係貴,但係我覺得好開心~~
當你給我第1粒的時候,
我好想再要第2粒...
hehe^^ 估唔到ge係,你竟然成盒俾曬我...
我沖左入課室,俾左粒俾mouse><"
我話我要好好珍惜!!
心入面諗:"唔知幾時又會再送同一盒烅俾我呢!?"
我當時只感受到ge係..原來我之前和你在一起的時候已經幸福*-
雖然我不知道她有沒有我這樣幸福..
我得到的東西,她不會得到..><"
我曾經擁有的東西,她有擁有過嗎!?"
so,我無後悔過和你在一起...
TO:FBF
我想,雖然我們可能再沒法再一起,但是我希望能夠保持我們現在的友誼!
我想每晚都得到那樣東西,直到你有所愛的人為止><"
可以嗎!?
TO:LONG
現在我們只是朋友,我現在最希望你快些忘記我...
不要因為我一個,令到自己甘唔開心!! 知道嗎!?
如果你是我的好友,請你振作,認真讀書..不要你媽擔心你..
可以嗎!? 我不是最重要,事業才是最重要~~
一個男人,沒有事業,是沒有可能得到一個好女人..記住我這句說話><"
由明天開始,我只會有空才打日記..
因為我要考好GE成績!!
除非我這天,非常開心 OR 非常不開心*-
GOOG LUCK!
|
|
COMM2NT::2009-04-15 09:29 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 12 日 星期日  |
我和你的第1次^.^  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日朝早,我8點鐘出左門口同a long去食早餐..
跟住佢送左我去上課!!
今日早左放學,
我就拉拉聲返屋企食野
之後,就陪我妹去買33..><"
好搞笑,陪佢買..
竟然我有收穫,而佢兩手空空返屋企=.=
下星期再陪你去買la..*-
2點鐘就去左FBF屋企等佢出門口..
我地識左4年,今天係我地第1次去游水..
哈哈^^ 好開心!
游水果陣,好真係好凍..
你好過分牙,搞到我飲左甘多淡水..
嗚嗚~~
之後佢車我去買野食,跟住去左佢屋企~~
我頂唔順,我好凍,好辛苦
佢係甘係到打機,BUT我訓得好正!!^^
佢見我醒左之後,過黎陪左我陣..
跟住佢食飯,我就話走了!!
佢屋企人唔知講左D咩,我聽唔到><"
跟住,我去左茶茶子買野飲..
再去偉記幫我妹買3..><"
之後,ar long 陪我返屋企.^^
理張係我琴晚飲一公升密瓜奶!
隻眼腫曬,係因為我琴晚俾FBF整喊過"

|
|
COMM2NT::2009-04-12 08:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 55 | »
|