'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 15
累積人氣: 4725
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


我就快頂唔順了!" 傷心 分類: *-09 unHappy Day-"

今日我終於頂唔順la..><"

我現在有好多好多野想講~

理幾日,有開心過,亦有唔開心過*-

點解甘講...

不如等我講左今日發生咩先la..↓

今日ar龍黎陪我返學,

之後到左中午la..><"

佢又黎陪我食飯,心情只係一般~~

之彼,返到學校,老板娘打黎叫我星期6唔洗返工,

本來係好開心ge一年事,點之佢話改去星期日...=.=

真係好無奈..*-

之後我就係到練踢毽..

跟住FBF入左黎我課室到睇野...

跟住佢同我講可能唔去燒烤..

我成個人DOWN曬..

但係佢話下個星期陪我睇戲..

心,開心起來!!

到左返學..

我去左返工LA..點之我走果陣,老板娘又叫我等佢返..

點之,過左一陣佢話聽日先等,有野同我講

唔洗睇,就知佢會鬧我甘LA..><"

之後我走左去搵AR龍整錶!!

跟住行左陣,返屋企果陣...

見到我老豆..><"

返左HOME又俾佢話左獲*-

又話我識埋曬理D人,又話我電話費爆!!

我就快煩死了!"

-------------------------------------------------------------------------------------------------

點解我會話理排又開心又唔開心呢!?

先講唔開心先LA.."

第一,就係我同FBF又成日鬧交了,好似返左去F2甘..><"

           成日都唔就我,衰人...

            又話我生日陪我,握人GE..嗚嗚~~

第二,我又同ar  RAIN鬧交了...

第三,個個都握我,就到我生日又唔肯就我,唔肯去燒烤,之後好LA,改左打邊爐,又話有事,無錢唔黎!

都唔知想點LOO..><"

跟住理排又多野測WO..煩死了!"

又俾屋企人煩到我就貢唔順LOO..><"

....               好多好多野煩~~

--------------------------------------------------------------------------------------------------

但係點解我會好開心呢!?

第一,FBF越黎越鍚我...

第二,第一次生日AR哥話黎陪我打邊爐...  當我唔開心GE時候佢好鍚我..

第三,我同ar龍ge感情,無因為分手了,而不理對方!仲係好關心我..

第三,我就係最開心了!"

           我同CHON傾左一陣計,真係好開心,佢無話我,又無唔想同我講野GE感覺!!"

            我好希望GE就係好似以前甘開心...^^

            理個是我GE生日願望!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

自從我知道自己有情緒病同抑鬱症之後,越黎越嚴重!!

 

身體方面
精神方面
心情煩躁,易發脾氣
精神緊張,難以鬆弛
身體虛弱
情緒低落,提不起勁
胸口翳悶
 
腦海裹不停想著不愉快的事情
腸胃不適
覺得自己無用
疲倦
精神難以集中
 
多夢,睡醒後好像沒睡過一樣
覺得將來無希望
週身骨痛
覺得不想做人

COMM2NT:2009-04-30 09:57 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 4 月 15 日  星期三   雨天


不想說甚麼!- 鬱悶 分類: *-09 unHappy Day-"

今日都係甘樣!"

無咩特別事情發生..

但係我收到一盒糖已經好開心^^

因為我差5多3年無食過果隻糖!!

自從我第1次收到你送給我第1盒的時候,我好開心^^

但係到今日,我終於又再次收到同一款ge糖*-

雖然唔係貴,但係我覺得好開心~~

當你給我第1粒的時候,

我好想再要第2粒...

hehe^^        估唔到ge係,你竟然成盒俾曬我...

我沖左入課室,俾左粒俾mouse><"

我話我要好好珍惜!!

心入面諗:"唔知幾時又會再送同一盒烅俾我呢!?"

我當時只感受到ge係..原來我之前和你在一起的時候已經幸福*-

雖然我不知道她有沒有我這樣幸福..

我得到的東西,她不會得到..><"

我曾經擁有的東西,她有擁有過嗎!?"

so,我無後悔過和你在一起...

        TO:FBF

              我想,雖然我們可能再沒法再一起,但是我希望能夠保持我們現在的友誼!

              我想每晚都得到那樣東西,直到你有所愛的人為止><"

              可以嗎!?

        TO:LONG

              現在我們只是朋友,我現在最希望你快些忘記我...

              不要因為我一個,令到自己甘唔開心!!   知道嗎!?

              如果你是我的好友,請你振作,認真讀書..不要你媽擔心你..

              可以嗎!?      我不是最重要,事業才是最重要~~

              一個男人,沒有事業,是沒有可能得到一個好女人..記住我這句說話><"

由明天開始,我只會有空才打日記..

因為我要考好GE成績!!

除非我這天,非常開心 OR 非常不開心*-

GOOG         LUCK!

COMM2NT:2009-04-15 09:29 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 4 月 12 日  星期日   晴天


我和你的第1次^.^ 開心 分類: *-09 Happy Day-"

今日朝早,我8點鐘出左門口同a long去食早餐..

跟住佢送左我去上課!!

今日早左放學,

我就拉拉聲返屋企食野

之後,就陪我妹去買33..><"

好搞笑,陪佢買..

竟然我有收穫,而佢兩手空空返屋企=.=

下星期再陪你去買la..*-

2點鐘就去左FBF屋企等佢出門口..

我地識左4年,今天係我地第1次去游水..

哈哈^^  好開心!

游水果陣,好真係好凍..

你好過分牙,搞到我飲左甘多淡水..

嗚嗚~~

之後佢車我去買野食,跟住去左佢屋企~~

我頂唔順,我好凍,好辛苦

佢係甘係到打機,BUT我訓得好正!!^^

佢見我醒左之後,過黎陪左我陣..

跟住佢食飯,我就話走了!!

佢屋企人唔知講左D咩,我聽唔到><"

跟住,我去左茶茶子買野飲..

再去偉記幫我妹買3..><"

之後,ar long 陪我返屋企.^^

理張係我琴晚飲一公升密瓜奶!

隻眼腫曬,係因為我琴晚俾FBF整喊過"

COMM2NT:2009-04-12 08:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]