'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 4
累積人氣: 4746
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


你第1次話我*- 鬱悶 分類: *-09 unHappy Day-"

今日我又做返同樣ge野..."

之後,中午同左mouse食飯甘la..><"

之後,中午同FBF去遊車河..

跟住我又問了他同樣的問題!

佢第1次話我,同左佢一齊甘耐,識左佢甘耐..

第1次話我...

好唔開心,超級想哭..=.=

之後佢都有哄返我甘GE...>3<"

佢應成左我星期6或者星期日游水...

唔知佢會唔會握我呢!?"

如果握我又是第1次..=.=

哈哈^^

佢實在好多野未對我做過唷^^

英文考試唔合格><"54.5分

食屎都唔掂LOO..

COMM2NT:2009-04-08 09:44 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


我在做甚麼!?- 鬱悶 分類: *-09 unHappy Day-"

我今日都係做返一樣ge野..><"

6點几起身,上學去!

12點7,放學..

同表姐去左M記到食野,請我食左個雪榚..^^

跟住1點3,我要返學上實習!!

到左2點半要上課了><"

到左4點鐘又放學*-

4點半去返工..

我每一日都在做同一樣野...=.=

你生了氣嗎!?"

怎麼你今天對我這樣冷淡..?

打俾你,你怎麼不聽我的tel..?

有小小不快樂的感覺..*-

今日上體育課果陣,覺得隻左腳又痛起來了!*-

我係到諗,關唔關果日撞車事,

隻腳只是"雨"了~~

沒怎麼大外...><"      痛得想哭了..

但係我沒理他,一直係到練踢毽..

一直在忍住痛...=.=

等佢真係痛到頂唔住我先去理佢laa..

這是我的舊幻...

係6年前,我去石排瀛仆街,搞到兩隻腳都無左塊肉..

係2年前,我因為學界訓練,又整到隻左腳傷左條筋..

腫到豬頭甘...

今年,因為仆街又整傷左佢...

係上個星期5,我撞車,握到佢好痛....

e+無咩事了><"

但係今日真係好痛唷!~~~

放工坐巴士,個司機都唔知點開車...

一下急殺..

撞親我右肩...痛死了!><"

好黑仔爺..*-

COMM2NT:2009-04-07 08:08 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 4 月 6 日  星期一   驟雨


我真的快樂嗎!?" 愉快 分類: *-09 Happy Day-"

朝早11點幾,起左身,悶左陣甘,

12點几就帶左我細佬妹出去食野,ar媽請食野..^^

几難得..*-

食完之後,帶左我細佬去左我表姐到

我就同左我妹出去買野!!

3點几,梗係去左搵FBF 啦...><"

我地一齊打左陣機..."

跟住我5點鐘就返工,訓左陣甘LA...*-

我地世界大戰黎..

最後都係我輸了,幫他按摩~~

4點9到,佢陪我去搭車=.=

我俾左我初二張相俾佢睇,我問他知唔知几時影的!?

他還記得..><"

我說:"以前的我好單純"

他也認為是,他又說,都不知道你現在似甚麼..

嬲嬲,我現在不像人嗎!?

希望佢星期日得閒陪我去游水la..

到左夜晚,同佢傾左陣計甘la..><"

我就話食飯,佢叫我食多d~~

想我肥!?"

他說:"對!"

我說:"我肥左你要我嗎!?"

他說:"對..."

之後我說:"好的,那我去la*-"

他笑住甘講:"唔係.~"

我想打佢loo..玩我!?"

我生氣了,你知道嗎!?"

你提起女孩子的名字,我都有生氣的..

但是我在想,我不可再那麼小氣唷~~

因為你不喜歡這樣的小朋友牙!..*-

我們現在的關係不錯..想一直都是這樣就好了...~~

真正愛一個人係要佢開心快樂..

今天我不知道明天事"

so,每天都要快樂唷~

ar寶,加油吖!'

他一直都在支持你的>3<"

COMM2NT:2009-04-06 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]