| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
你第1次話我*-  |
分類: *-09 unHappy Day-" |
今日我又做返同樣ge野..."
之後,中午同左mouse食飯甘la..><"
之後,中午同FBF去遊車河..
跟住我又問了他同樣的問題!
佢第1次話我,同左佢一齊甘耐,識左佢甘耐..
第1次話我...
好唔開心,超級想哭..=.=
之後佢都有哄返我甘GE...>3<"
佢應成左我星期6或者星期日游水...
唔知佢會唔會握我呢!?"
如果握我又是第1次..=.=
哈哈^^
佢實在好多野未對我做過唷^^
英文考試唔合格><"54.5分
食屎都唔掂LOO..
|
|
COMM2NT::2009-04-08 09:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
我在做甚麼!?-  |
分類: *-09 unHappy Day-" |
我今日都係做返一樣ge野..><"
6點几起身,上學去!
12點7,放學..
同表姐去左M記到食野,請我食左個雪榚..^^
跟住1點3,我要返學上實習!!
到左2點半要上課了><"
到左4點鐘又放學*-
4點半去返工..
我每一日都在做同一樣野...=.=
你生了氣嗎!?"
怎麼你今天對我這樣冷淡..?
打俾你,你怎麼不聽我的tel..?
有小小不快樂的感覺..*-
今日上體育課果陣,覺得隻左腳又痛起來了!*-
我係到諗,關唔關果日撞車事,
隻腳只是"雨"了~~
沒怎麼大外...><" 痛得想哭了..
但係我沒理他,一直係到練踢毽..
一直在忍住痛...=.=
等佢真係痛到頂唔住我先去理佢laa..
這是我的舊幻...
係6年前,我去石排瀛仆街,搞到兩隻腳都無左塊肉..
係2年前,我因為學界訓練,又整到隻左腳傷左條筋..
腫到豬頭甘...
今年,因為仆街又整傷左佢...
係上個星期5,我撞車,握到佢好痛....
e+無咩事了><"
但係今日真係好痛唷!~~~
放工坐巴士,個司機都唔知點開車...
一下急殺..
撞親我右肩...痛死了!><"
好黑仔爺..*-
|
|
COMM2NT::2009-04-07 08:08 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
我真的快樂嗎!?"  |
分類: *-09 Happy Day-" |
朝早11點幾,起左身,悶左陣甘,
12點几就帶左我細佬妹出去食野,ar媽請食野..^^
几難得..*-
食完之後,帶左我細佬去左我表姐到
我就同左我妹出去買野!!
3點几,梗係去左搵FBF 啦...><"
我地一齊打左陣機..."
跟住我5點鐘就返工,訓左陣甘LA...*-
我地世界大戰黎..
最後都係我輸了,幫他按摩~~
4點9到,佢陪我去搭車=.=
我俾左我初二張相俾佢睇,我問他知唔知几時影的!?
他還記得..><"
我說:"以前的我好單純"
他也認為是,他又說,都不知道你現在似甚麼..
嬲嬲,我現在不像人嗎!?
希望佢星期日得閒陪我去游水la..
到左夜晚,同佢傾左陣計甘la..><"
我就話食飯,佢叫我食多d~~
想我肥!?"
他說:"對!"
我說:"我肥左你要我嗎!?"
他說:"對..."
之後我說:"好的,那我去la*-"
他笑住甘講:"唔係.~"
我想打佢loo..玩我!?"
我生氣了,你知道嗎!?"
你提起女孩子的名字,我都有生氣的..
但是我在想,我不可再那麼小氣唷~~
因為你不喜歡這樣的小朋友牙!..*-
我們現在的關係不錯..想一直都是這樣就好了...~~
真正愛一個人係要佢開心快樂..
今天我不知道明天事"
so,每天都要快樂唷~
ar寶,加油吖!'
他一直都在支持你的>3<"
|
|
COMM2NT::2009-04-06 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 55 | »
|