| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 23 日 星期一  |
"煲小說"  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日朝早好似平時一樣..
但係我今日返到去,靚好借左本小說俾我-"戀空"
我本來已經睇過戲了!"
但係覺得小說仲好,因為佢講出了很多心聱..^^
之後,中午同左靚妹,黑妹,泳衣,ar蕉出去食麵*-
跟住,唉!! 我2點鐘返到學校溫英文...
下午放左學之後,就去左返工!"
返屋企果陣,覺得好眼訓,但係一睇到本小說之後,差點兒哭了出來
真係好感人~~ 世界上永遠都唔會再有一個甘好ge男仔了
我食晚果陣,俾我聽到我同ar龍講電話,
我話今日食麵...
我媽係到話我,明知自己身體唔好就食多d野..
之後,我話都無胃口點食牙!?"
食左又嘔出黎,甘不如唔好食... 傻ge~~
佢又話我:"以後唔舒服,唔好黎搵我,胃痛,腸胃炎........."
我話好,你記住你講ge野..
因為我覺得我唔係佢個女...嗯..
實在太可笑了!"*-
無論我發生咩事都好,我有fd子已經足夠...
我仲諗緊,我讀邊到大學好!?
但係我考到先算la,今日去左主任室
個主任問我同look.."
我話對於我黎講,太難了!*-
我好想今個星期日去睇"保持愛你"
|
|
COMM2NT::2009-02-23 09:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 22 日 星期日  |
孤獨的我><"  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今朝早我10點几起左身..
因為琴晚同卓99傾到2點几..佢成日蝦鬼我.."
超衰loo..><"
跟住我2點几出左去台山俾左200蚊俾人..
之後就去左搵sam and 靚妹了!"
我地都唔知做咩,去左sam屋企唱歌...
5點鐘我自己一個走左人了..!!
由明天開始,我唔會出去食中午飯..
靚妹問我:"我地明年去唔去捐血!?"
我答左"都唔知出年夠唔夠100螃.."
因為唔夠100螃無得捐*-
仲有甘痛,我驚驚地looo..><"
我返屋企果陣,特登去左一個地方,
跟住就返屋企做功~~
我現在要找回真正的我..=.=
我要離開理個傷心地*-
雖然我知道,開唔開心係睇自己點諗姐.."
我讀心理學都係理個原因,他會令我識諗..^^
願世界愛人,永遠幸福!!
but不要對我說,因為我永遠都唔僧幸福!!
|
|
COMM2NT::2009-02-22 05:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 21 日 星期六  |
●-瘋狂的我-●  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日朝早返學握到家敏...."
之後返到學校,同我d fd傾左陣,佢地話我好似強顏歡笑甘
其實我真係唔覺loo.."
之後返左學,我拉拉聱走返屋企食完飯就去返工了!"
跟住放工後,我諗住搭車,跟住有個鬼佬同我say hi...
我只係應返佢..."下!"
sam話佢中意,邊有可能,你發傻咩!?
我都唔識ge..*-
我搵ar龍攞返d野我...
then,sam黎左,之後我地兩個就去左水m食野
ar龍就返屋企攞野,因為佢唔記得帶wo..*-
我地食完野之後就去左ice整隻錶..
唉~~要一個月先可以攞返..!!"
好慘牙!!~
6點几,我地去買左支筆...仲寫了一句話!"
我覺得我自己好變態牙!*-
我好多fd都話我中意左佢,其實我都唔知係唔係!?
我係學校整左件3仔俾佢,不過我諗佢唔想理我了,嗚嗚><"
跟住我同sam同埋佢個fd去左打籃球..
有個男仔仲教我地打添,不過我地都唔識ge wo..
之後,7點半後諗住去接我細佬..."
點知,sam唔夠錢搭車..我用曬錢.."
我地只好打電話,打俾小惡魔無聽,小卓唔得閒,終於飛榮攞左俾sam..><"
跟住返到屋企,係理個時候又同ar龍吵起來..*-
我好火loo,,分手又吵,唔分手又吵...好煩牙!"
我只想安靜一下,甘都甘難嗎!?"
小惡魔係我後補情人又如何,e+都唔關你事la..!"
他不準我哭,怎麼可以哭,分手都要有一臉笑容..!
對吧!?"
為何我要和你分手!? 因為我覺得你唔識哄我,只係叫我唔好嬲..
仲有,我俾你d fd鬧,你咩都唔講,同我講唔知咩好..!?
我真係無曬野講loo...*-
俾著我叫我d fd話你牙!" 你會怎樣!?
哼~~ 我只想一個人等待一個真心鍚我,真心愛我,真心疼我,真心對我好,對我一心一意ge好男仔..!!
現在,如果小惡魔對我說"和我一起的話"
我一定唔會放棄理個機會...我唔需要佢戒煙,唔需要佢戒打機,只要佢對我好,唔好唔理我就行了1"
我只希望我有咩事,他都能在我身邊!..
我好希望佢知道我係對佢真心的..*
我唔想佢甘辛苦,一放學就要返工... e+佢又唔想讀書了!!嗚嗚~~
|
|
COMM2NT::2009-02-21 09:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 55 | »
|