'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 17
累積人氣: 4727
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


"煲小說" 鬱悶 分類: *-09 Happy Day-"

今日朝早好似平時一樣..

但係我今日返到去,靚好借左本小說俾我-"戀空"

我本來已經睇過戲了!"

但係覺得小說仲好,因為佢講出了很多心聱..^^

之後,中午同左靚妹,黑妹,泳衣,ar蕉出去食麵*-

跟住,唉!!    我2點鐘返到學校溫英文...

下午放左學之後,就去左返工!"

返屋企果陣,覺得好眼訓,但係一睇到本小說之後,差點兒哭了出來

真係好感人~~        世界上永遠都唔會再有一個甘好ge男仔了

我食晚果陣,俾我聽到我同ar龍講電話,

我話今日食麵...

我媽係到話我,明知自己身體唔好就食多d野..

之後,我話都無胃口點食牙!?"

食左又嘔出黎,甘不如唔好食...   傻ge~~

佢又話我:"以後唔舒服,唔好黎搵我,胃痛,腸胃炎........."

我話好,你記住你講ge野..

因為我覺得我唔係佢個女...嗯..

實在太可笑了!"*-

無論我發生咩事都好,我有fd子已經足夠...

我仲諗緊,我讀邊到大學好!?

但係我考到先算la,今日去左主任室

個主任問我同look.."

我話對於我黎講,太難了!*-

我好想今個星期日去睇"保持愛你"

COMM2NT:2009-02-23 09:49 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 2 月 22 日  星期日   陰天


孤獨的我><" 鬱悶 分類: *-09 Happy Day-"

今朝早我10點几起左身..

因為琴晚同卓99傾到2點几..佢成日蝦鬼我.."

超衰loo..><"

跟住我2點几出左去台山俾左200蚊俾人..

之後就去左搵sam and 靚妹了!"

我地都唔知做咩,去左sam屋企唱歌...

5點鐘我自己一個走左人了..!!

由明天開始,我唔會出去食中午飯..

靚妹問我:"我地明年去唔去捐血!?"

我答左"都唔知出年夠唔夠100螃.."

因為唔夠100螃無得捐*-

仲有甘痛,我驚驚地looo..><"

我返屋企果陣,特登去左一個地方,

跟住就返屋企做功~~

我現在要找回真正的我..=.=

我要離開理個傷心地*-

雖然我知道,開唔開心係睇自己點諗姐.."

我讀心理學都係理個原因,他會令我識諗..^^

願世界愛人,永遠幸福!!

but不要對我說,因為我永遠都唔僧幸福!!

COMM2NT:2009-02-22 05:40 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 2 月 21 日  星期六   雨天


●-瘋狂的我-● 滿足 分類: *-09 Happy Day-"

今日朝早返學握到家敏...."

之後返到學校,同我d fd傾左陣,佢地話我好似強顏歡笑甘

其實我真係唔覺loo.."

之後返左學,我拉拉聱走返屋企食完飯就去返工了!"

跟住放工後,我諗住搭車,跟住有個鬼佬同我say hi...

我只係應返佢..."下!"

sam話佢中意,邊有可能,你發傻咩!?

我都唔識ge..*-

我搵ar龍攞返d野我...

then,sam黎左,之後我地兩個就去左水m食野

ar龍就返屋企攞野,因為佢唔記得帶wo..*-

我地食完野之後就去左ice整隻錶..

唉~~要一個月先可以攞返..!!"

好慘牙!!~

6點几,我地去買左支筆...仲寫了一句話!"

我覺得我自己好變態牙!*-

我好多fd都話我中意左佢,其實我都唔知係唔係!?

我係學校整左件3仔俾佢,不過我諗佢唔想理我了,嗚嗚><"

跟住我同sam同埋佢個fd去左打籃球..

有個男仔仲教我地打添,不過我地都唔識ge wo..

之後,7點半後諗住去接我細佬..."

點知,sam唔夠錢搭車..我用曬錢.."

我地只好打電話,打俾小惡魔無聽,小卓唔得閒,終於飛榮攞左俾sam..><"

跟住返到屋企,係理個時候又同ar龍吵起來..*-

我好火loo,,分手又吵,唔分手又吵...好煩牙!"

我只想安靜一下,甘都甘難嗎!?"

小惡魔係我後補情人又如何,e+都唔關你事la..!"

他不準我哭,怎麼可以哭,分手都要有一臉笑容..!

對吧!?"

為何我要和你分手!?    因為我覺得你唔識哄我,只係叫我唔好嬲..

仲有,我俾你d fd鬧,你咩都唔講,同我講唔知咩好..!?

我真係無曬野講loo...*-

俾著我叫我d fd話你牙!"    你會怎樣!?

哼~~   我只想一個人等待一個真心鍚我,真心愛我,真心疼我,真心對我好,對我一心一意ge好男仔..!!

現在,如果小惡魔對我說"和我一起的話"

我一定唔會放棄理個機會...我唔需要佢戒煙,唔需要佢戒打機,只要佢對我好,唔好唔理我就行了1"

我只希望我有咩事,他都能在我身邊!..

我好希望佢知道我係對佢真心的..*

我唔想佢甘辛苦,一放學就要返工...    e+佢又唔想讀書了!!嗚嗚~~

COMM2NT:2009-02-21 09:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]