| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 20 日 星期五  |
-放棄一切-  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日我心情一般la.."
跟住中午我就火爆loo*-
點解!?" 問牙龍la,我唔知佢個fd講咩..!?
佢個fd係到話9我,物7都講曬出黎...爆曬粗甘樣...!"
跟住佢咩都唔講...
如果我同佢一齊,甘我俾人蝦都無人理loo!!-"
我俾人鬧,佢竟然無野講loo..
理兩日,我ge小惡魔唔知發生咩事..個個打俾佢都唔聽電話...
都唔知係唔係我講錯野..!?"
有小小唔開心添..!*-
不過我相信佢唔會甘小器..
我的""後備情人"",不過我唔想了!"
why!?" 如果我bf好似佢甘鍚我就好了!"
有咩事,都會關心我,但又唔會煩住我...
唔錯牙!*- 今個星期日希望佢會搵我la..
回想起當日我哭,佢真係不顧一切甘攬住我,佢只希望我收聲..!!
佢沒點哄我...不過佢攬住我果陣..覺得好溫暖..haha^^
我好善慕佢d gf...不過我覺得她們都唔識珍惜.."
我今日放左學去左佢公司搵佢,不過佢唔係到...
不過我真係好擔心他唷!!~
我告訴你:"我不會再哭,係你教會我,不應甘易流淚!"
我好很想念你..kiki^^ 好想快d搵到佢la..
|
|
COMM2NT::2009-02-20 09:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 19 日 星期四  |
自殺邊緣  |
分類: *-09 unHappy Day-" |
今日朝早我自己一個人慢慢返學校..
之後,9點几下起下雨來.."
因為我唔開心,真係好唔開心...><"
真想哭,真想哭...!!~
但係我忍住了.*-
到左中午,龍黎陪我食m記...
我只係每樣食左小小甘多,我真係食唔落
好辛苦,我好想尋死...=.=
返到學校,我哭了出來了!"
放左學...靚妹同小魚,陪到我5點..
之後我返工.."
放工返屋企果陣,差d又哭了出來..*-
返到屋企,終於又哭了出來..
我眼睛腫起來了!"
我是一個沒人理,沒人愛,沒人關心,沒人擔心的傻人...
我想完結生命!!
|
|
COMM2NT::2009-02-19 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 17 日 星期二  |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 55 | »
|