'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 2
累積人氣: 4736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 16 日  星期六   驟雨


2009-05-16 不滿 分類: *-09 unHappy Day-"

今日朝早,me、表姐、brother一齊返學.."

跟住返到去測數學..空左好多條題..=.='

今次一定唔合格,有一題...10% 一個解字都無寫..

不過算la,我都知道唔合格咖la*-

不過開心就係我英文竟然努力得到70.5分..'

可惜一想起,"代數"咩心情都無曬..><"

之後班總結~~  我地班有兩個蛋糕食..

why !?'因為今日係盧仔生日囉..甘仲有一個梗係補返miss生日 咖la..-33-'

不過,miss都講埋我出黎...都幫我補埋甘la..=.=

不錯!不錯!!  第一次係學校食生日蛋糕..*-

之後,放學ge時候,FBF車左我返澳門,又請我食飯..

蠻開心的樣子..^^  跟住我就返屋企..  佢就搵FD子了!"

我1點半到返工,本來去搵AR龍,但係今日心情唔好..都係唔搵佢LA.

我唔想我又係佢面前發脾氣..

之後去左搵AR哥...我諗我心情一定會好返好多的!"

起碼佢會哄我開心..^^

5點半到LA...我去左佢home玩大富翁.."

點之我地玩到6點45分到先玩完...因為我輸左了!"

無曬錢~~ar哥仲有40幾萬..頂!!  蝦我ge..*--

不過玩果陣,勁好笑..我係甘入醫院..佢又係..."

我成日俾人罰錢..真係慘..!!

玩完之後就坐係到睇"戇豆",超好笑囉...

傻到爆~~佢傻過我...

"戇豆"完左之後,睇d好勁ge野...ar哥話係調酒wo.."

超勁囉,都唔知佢點整...!?"

跟住7點15分左右,我媽打tel黎叫我買野.."

ar哥陪左我去來來買完野,我好開心就返屋企了*-

返屋企途中,見到有5~7個傻仔.."

唔知點解見到我行過,係到吹口哨..跟住又係到係甘笑

唔話佢地傻都唔得囉..  因為佢地傻過我...哈哈^^

聽日要去考試..好煩了!"

我咩都未睇過...由其係性病..都唔佢講緊咩!?

算la..加油吧!"  我食飯了!"

COMM2NT:2009-05-16 08:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


2009-05-15 疑惑 分類: *-09 unHappy Day-"

今日,我差d遲到..7點半先起身!"

我用左5分鐘,著3,刷牙,洗臉.><"

跟住跑落樓下搭車..*-

我係車上,係甘溫化學..我要100分..'

不過係無咩可能ge事..

我今日下測完化學,即刻就測物理了..

辛苦了我,測化學果陣心情好好,因為我識..but物理'

又想空題了..*-

到左夜晚放工,去左表姐屋企食飯..

跟住我同表姐就去左我屋企教我數學

我頂!A班d數都唔同做法..

都唔知聽日點算好!?"

我溫溫下,走左去同"發哥"傾TEL..

之後,11點幾又打俾ar哥..

傾到12點幾到la..我就訓教了!"

祝 ar偉:生日快樂!永遠幸福!

COMM2NT:2009-05-16 01:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


2009-05-14 開心 分類: *-09 Happy Day-"

琴晚夜晚,我食左藥,SO好早就訓左了!'

理兩日,只係訓左兩個鐘..都係因為他吧了!

可惜佢永遠都唔知道..

今日我考游水,有90分,但係我仲唔滿足..><'

我見到個池好深,超級驚...*-

之後就放棄了..

到左中午,ar哥黎氹仔車我返屋企放低d泳衣..

跟住就去左食麵了!"

我地一直係甘講笑!"^^

今日無唔開心過..上課又係上同ar哥sd sms..*-

你就好似一個開心果..一有你在,我就會好開心了

跟住我地有講有笑...

佢問左我條IQ題:白色ge馬,係白馬;黑白色ge馬,係斑馬..

甘黑色ge馬係咩馬呢!?    一陣先開估...'

我放左學,之後就係到溫左陣化學..就去返工了!"

我放左工,就去左FBF溫物理...><"

我e+係佢屋企打日記的..'

一陣先溫,等我頭頭..好累了!"

開估了!   就係"奧巴馬"la

雖然你地可能唔覺得好笑..但係我真係覺得好好笑.."

因為聽完答案之後,真係好想打ar哥..超頂忍*-

唔傾住了,我要溫習了!-33-'

祝 清紀:生日快樂!永遠幸福!

COMM2NT:2009-05-14 08:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]