講返琴晚先la.."
我琴晚由10點幾..一陣傾tel傾到4點幾先訓教!"
7點鐘就起身了!*-
真係累死我了..不過好開心,因為我識左一個男仔..
佢叫-嬲嬲-' 其實又唔可以話識ge.. 我識左佢3年就黎4年了!"
我地ge感情一直都好好..未試過鬧交.."
當我唔開心果陣,我一定會搵佢..但係有時好開心都會搵ge..*-
但係上一年就小搵左..不過發生左一件大事,佢果排日日都陪住我..~~
我第1次同男仔講理d野..連自己愛ge人都唔會知道曬.."
我12點鐘,都係同ar哥傾緊tel..突然間,識左個-嬲嬲-ge男仔..*
哈哈^^ 可能你地睇完都唔知我講緊咩...haha-33-'
之後,佢教左我好多野...我諗我知道點樣會留到自己中意ge人~~
我亦知道,點解佢甘多女仔中意了..haha..^^
如果果個係我就好了,,我一定唔會再發脾氣.."
因為我可能講未試過係佢面前發脾氣..因為佢唔會弄哭我..
佢會諗好多方法去哄我..一係你我面前係甘大笑.我都會跟住佢笑..~
但係琴晚-嬲嬲-'同我傾傾下,我突然間喊左出黎..
我好想佢理世都無gf,理世都唔好結婚..
因為當你結左婚,你就唔會甘鍚我嫁啦~~
跟住諗左好多好多野...我覺得自己好傻.."
佢話:"遲早會有人我中意ge人"
跟住我真係好想收聲,好唔想俾佢知道..可惜佢都係發現左..><"
我想我不要愛上你..因為我地兩個根本就無可能..
點解我會甘講..我地兩個性格已經大亂.."
年齡唔計la..." 我諗到好多好多理由..*-
唉~~算吧!!不要想吧..如果真係有可能的話,我話過我一定唔會放棄
現在我只能做的就是,係你面前改變自己.."
我要變到開心,快樂~~我一定行的..
你係我心目中已經唔再係我ar哥... 你係我心目中俾ar哥還重要.你知道嗎!?"
我好驚你好似CHON甘對我,but我識左你甘耐,你一點兒也不小氣..
我從來都未見過你鬧你,從來都未見過你生氣,從來都未見過你發人脾氣,從來都未見過你唔開心..!"
3年,我3年都未見過...哈哈^^ 你真係一個好開心ge開心果唷-33-'
好啦..講住甘多先!"
今日朝早,我好累甘起身返學..."
跟住,返到學校無訓過教..一直係到溫生物*-
我都唔記得左你幾點sd sms黎..
我地又係地傾傾..你唔提我,我真係唔會停囉..
哈哈^^ 真係傻..=.= 每次-嬲嬲-一打黎,我就會好開心..
我岩岩放工,就快返到屋企,就打俾我問我係邊..
-嬲嬲-都係岩岩放工wo..跟住佢就出去食飯了"
係啦,唔講住了,我聽日小測英文,係時候覆佢tel..><"
佢岩岩打黎,我打緊日記,聽唔tel..好la..*-
我要努力改變自己..下年,你們會看見一個好堅強ge bowie..kiki^^