'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 8
累積人氣: 4718
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 19 日  星期二   酷熱


2009-05-19 滿足 分類: *-09 Happy Day-"

講返琴晚先la.."

我琴晚由10點幾..一陣傾tel傾到4點幾先訓教!"

7點鐘就起身了!*-

真係累死我了..不過好開心,因為我識左一個男仔..

佢叫-嬲嬲-'  其實又唔可以話識ge..  我識左佢3年就黎4年了!"

我地ge感情一直都好好..未試過鬧交.."

當我唔開心果陣,我一定會搵佢..但係有時好開心都會搵ge..*-

但係上一年就小搵左..不過發生左一件大事,佢果排日日都陪住我..~~

我第1次同男仔講理d野..連自己愛ge人都唔會知道曬.."

我12點鐘,都係同ar哥傾緊tel..突然間,識左個-嬲嬲-ge男仔..*

哈哈^^  可能你地睇完都唔知我講緊咩...haha-33-'

之後,佢教左我好多野...我諗我知道點樣會留到自己中意ge人~~

我亦知道,點解佢甘多女仔中意了..haha..^^

如果果個係我就好了,,我一定唔會再發脾氣.."

因為我可能講未試過係佢面前發脾氣..因為佢唔會弄哭我..

佢會諗好多方法去哄我..一係你我面前係甘大笑.我都會跟住佢笑..~

但係琴晚-嬲嬲-'同我傾傾下,我突然間喊左出黎..

我好想佢理世都無gf,理世都唔好結婚..

因為當你結左婚,你就唔會甘鍚我嫁啦~~

跟住諗左好多好多野...我覺得自己好傻.."

佢話:"遲早會有人我中意ge人"

跟住我真係好想收聲,好唔想俾佢知道..可惜佢都係發現左..><"

我想我不要愛上你..因為我地兩個根本就無可能..

點解我會甘講..我地兩個性格已經大亂.."

年齡唔計la..."   我諗到好多好多理由..*-

唉~~算吧!!不要想吧..如果真係有可能的話,我話過我一定唔會放棄

現在我只能做的就是,係你面前改變自己.."

我要變到開心,快樂~~我一定行的..

你係我心目中已經唔再係我ar哥...  你係我心目中俾ar哥還重要.你知道嗎!?"

我好驚你好似CHON甘對我,but我識左你甘耐,你一點兒也不小氣..

我從來都未見過你鬧你,從來都未見過你生氣,從來都未見過你發人脾氣,從來都未見過你唔開心..!"

3年,我3年都未見過...哈哈^^  你真係一個好開心ge開心果唷-33-'

好啦..講住甘多先!"

今日朝早,我好累甘起身返學..."

跟住,返到學校無訓過教..一直係到溫生物*-

我都唔記得左你幾點sd sms黎..

我地又係地傾傾..你唔提我,我真係唔會停囉..

哈哈^^  真係傻..=.=   每次-嬲嬲-一打黎,我就會好開心..

我岩岩放工,就快返到屋企,就打俾我問我係邊..

-嬲嬲-都係岩岩放工wo..跟住佢就出去食飯了"

係啦,唔講住了,我聽日小測英文,係時候覆佢tel..><"

佢岩岩打黎,我打緊日記,聽唔tel..好la..*-

我要努力改變自己..下年,你們會看見一個好堅強ge bowie..kiki^^

COMM2NT:2009-05-19 08:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 18 日  星期一   晴天


2009-05-18 疑惑 分類: *-09 unHappy Day-"

今日朝早無咩特別.."

但係唔知係唔係唔夠訓,好眼訓..><"

聽聽下書,訓著左*-

一陣又醒,一陣又訓過..."

成日都係甘ge樣~~

今日中午FBF車我返屋企攞書..之後係我屋企樓下食飯..

跟住我地又返氹仔上課了.."

真熱,又累!!"

跟住下就派數學卷..60分,今年第1次60分.."

唉!!我好唔開心甘打俾ar哥..><"

佢話:"下次努力d..!"

放心la,我一定會..唔會令你失望的!!

你甘鍚我,我梗係會聽你講努力d..-33-'

e+我開心又好,唔開心又好..

我第1時間都會打俾你..因為你現在是我最重要的人.."

聽日測生物..ar哥由星期日叫我溫..我今日先黎溫..

一定又溫唔曬loo,早之聽你講la.."

後悔了!  現在我要聽話了..

星期三測英文生字,我唔驚...得15個..*-

星期四又測電腦..我唔想又唔合格了..

之前得56.5..雖然唔洗補考,但係好驚成績表紅色.."

唉!!都唔知搵邊個教我..!?  唔通又係自己一個溫!?"

今左不知明天事..so唔好理la..=.=

"自己努力d la..如果唔係無人幫到你嫁!"ar哥給我的一句話

對!靠自己一定得ge..相信自己.."

bowie,你聽住,你係得ge..不可看小自己..知道嗎!?("惡")

好la..我係時侯沖涼,跟住去努力了!*-

-第三者的第三者-   好聽

第三者的第三者
詞曲:楊杰
演唱:弦子
專輯:《不愛最大》

我簡單回答一句還好
你點頭微笑
說過得好就好
你不自然的禮貌
不停擺弄手腕的表
你想說的我已明了
我想現在的她很快樂
希望你曉得這樣做不值得
雖然我們曾愛過
她也曾是第三者
但我不會讓自己再重蹈覆轍
我很快樂
請不要再說愛我
別再觸碰我心里還未傷愈的角落
習慣一個人的我
并不是缺你不可
如果你是愛我的
就別讓自己再犯錯
我很快樂
請不要再說愛我
我已經把失去的當成了一種收獲
悲傷的劇情太多
曾經都侵襲著我
所以我不再做
這第三者的第三者

我想現在的她很快樂
希望你曉得這樣做不值得
雖然我們曾愛過
她也曾是第三者
但我不會讓自己再重蹈覆轍
我很快樂
請不要再說愛我
別再觸碰我心里還未傷愈的角落
習慣一個人的我
并不是缺你不可
如果你是愛我的
就別讓自己再犯錯
我很快樂
請不要再說愛我
我已經把失去的當成了一種收獲
悲傷的劇情太多
曾經都侵襲著我
所以我不再做
這第三者的第三者

我很快樂
請不要再說愛我
我已經把失去的當成了一種收獲
悲傷的劇情太多
曾經都侵襲著我
所以我不再做
這第三者的第三者

COMM2NT:2009-05-18 08:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 17 日  星期日   酷熱


2009-05-17 開心 分類: *-09 Happy Day-"

琴晚我發ar哥脾氣,但係到最後,我都係無嬲到`

俾哥哥哄返..之後我就好乖甘訓教了*-

今日朝早,我7點鐘起左身溫習...今日要考試~~

到左7點半,ar哥打tel黎睇我起左身未!?"

我梗係起左la,唔通好似你"豬"甘咩..haha^^

8點鐘,ar哥車左我去食野..本來我諗住食金域..

點知佢無開..就去返前排我地去果間麵店到食.."

蠻開心,又是哥哥請.."   我下次都係請ar哥先得..*-

次次都係佢俾錢..好衷甘loo..'

跟住我地食完去"7仔"買完野飲..就去鏡湖考試了-33-'

嘩!!  望到張卷..點解甘多無見過ge!?"

仲有好多都係F1~F3學過ge野甘!?  好采都記得d甘la..><"

我地全郭學員都要影一張大合照..."

我行左出鏡湖馬路,打俾ar哥..佢竟然唔聽我tel.."

一定係訓到成隻豬甘la..唱k唱到朝早..."

不過你真係好,唔訓住,等陪埋我食早餐,送埋我返學先返屋企訓...*-

跟住自己一個返屋企...    返到唔係好耐..ar哥終於打黎.."

不過我覺得好奇怪,點解甘快訓醒!?"

我地一陣係甘傾,傾到傻左..又係到爆笑..^^

唉!!  我班d男仔超衰格,真係好想一拳打死佢地.."

係我好火爆ge時候...心情仲未平靜下黎ge時候!!

我媽係甘叫我,叫到我心都煩埋..."

之後,我都無理佢,繼續同ar哥傾tel..

跟住我細佬又係到玩tel..跟住我媽又係tel到講:"再唔cut線,............"

我覺得佢好煩,之後同ar哥講..我出去la..唔想係屋企"

佢話車我出去..我又諗唔到去邊wo.."

去左佢屋企睇tv..."   咩都睇,,我第一次睇甘耐 tv*-

1點幾睇到7點..不過都有休息個幾鐘甘la..

我今日睇左:"黃飛鴻"、"超人"、"足球"、"財經"、"新聞"...總之就多LA.."

跟住AR哥話:"物理D你都岩嫁!?"  

梗係唔係LA..我好悶之MA.."

我地傻傻下,係到玩左陣猜"包剪揼"..

真係好玩...我仲玩左d好唔應該玩ge野..*-(我係唔會講嫁!?私人野..)

我ge習慣又黎了,好多手..成日met手指..

跟住ar哥一見到就話我...嗚嗚~~

唉~~  太累了.. 我要訓一陣教..訓醒左之後..

ar哥一直係甘講:"係唔係我地理排對多左呢!?"\

哈哈^^  我想是吧!"   有你的一天,我很快樂!"

7點鐘..ar哥就車我返屋企...落下樓下,我覺得好似落雨甘.."

ar哥又話唔係wo..  點之,一開車..真係落雨loo..*-

我地兩個濕曬身...不過ar哥幫我擋曬甘仔...*-

haha...我食飯先la..好開心..哈-33-"  愛屎你唷-'

COMM2NT:2009-05-17 08:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]