| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-05-25  |
分類: *-09 unHappy Day-" |
今日朝早,又係甘落大雨!"
天ar!你知唔知你好黑我僧ar...
成日落雨,搞到我成日心情都唔好-.-
今日我mum又送我brother,so我又係自己一個人返學.."
今朝無人叫醒我..之後起身7點05分..頂!"
我mum話以後都唔叫我起身..
我琴晚10點半訓,今日起身超累~~
無人叫醒我,有小小唔慣~~不過我要開始習慣..
唔會再有人俾我甘懶訓..so要自覺!!><"
返到學校,整身濕曬*-之後忍左成個朝早..
之後我理排日日上課都同-嬲嬲-sd sms..."
到左早午,我返左屋企食麵.."
我mum煮左介辣麵.." mum將d介辣放左落d麵到...
真係正,兩個麵食左3分鐘..食到頂住左.."
之後,我換左套校服..就成支戰甘飛出門口~~
我差d遲到...好險!!
跟住下就都係甘樣,無咩點...-.-
then,放左學就即刻去返工,好累..!!
今日火爆,發火鬧人...><"
返左工,我搭車返屋企果陣,係甘叫自己冷靜...-v-"
返到學,其實我有好多野講同人講...
可惜個個都唔得閒,之後搞到我咩都唔想講.."
之後,我打左俾ar龍叫佢幫我問小龍,幫我買一d野..*-
可惜又唔肯..算數!! 我唔信我搵唔到一個講俾我聽ge人...=.=
算la,我都係放係個心到..
sam,可唔可以以後都唔好係我面前提起佢個名,我好辛苦.."
我已經叫自己努力去忘記佢..
不要再提好不好,我真係好唔開心...受夠了!"
ar龍,你唔想返學我都唔再理,我心想,我又不是你的誰..
我講咩,你都唔想聽,我為你好,你唔聽甘算la,我唔會同你mum講..><"
都唔再關我事,你唔想我理,那我就不理了!!
-嬲嬲-我唔係唔想講俾你聽,而係我真係唔想你擔心我唔開心..
我講過,以後有咩事都要開心d..唔開心就不要提,不要想..
FBF,希望你fd快d同佢gf好返la.
好la,講住甘多,我只想每個人開心快樂!"
祝妹:生日快樂!
|
|
COMM2NT::2009-05-25 09:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 24 日 星期日  |
2009-05-24  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日朝早落雨,心情唔係好好..
加上我身體唔舒服..><"
不過有-嬲嬲-,咩唔開心都開心返曬luu..*-
佢今日8點鐘起左身,面我8點半都未起身.."
甘都俾佢估到,我今日一定唔知醒去交相!!
好采,我都知醒,打左俾佢...><"
最搞笑就係佢整好曬d野都唔叫醒我,自己係到等..."
XD.跟住我地9點鐘就出去食早餐..*-
-嬲嬲-無帶傘,跟住我地各自行去..
THEN,我地食完之後,就死LUU..-33-'
有無搞錯,落9屎甘,搞到我同佢成身濕曬..
我連個頭都濕埋...好辛苦LOO..*-
跟住行到二字街,我除左件外套..
之後,行到去COMEBUY發覺,我唔見左件3..
勁好笑,走返轉頭搵...XD"
唉!!我返到屋企換返曬D3.."真係辛苦自己..*-
不過-嬲嬲-送左我返屋企,跟住自己淋雨過去巴士站搭巴士..
都辛苦了你釕..." 每個星期日都陪我食早餐..-V-'
不過由下個星期開始,唔洗陪我食釕.."
到左下就2點鐘,同佢傾左陣TEL..我食左個杯麵,再食埋我MUM整GE野.."
不過我MUM叫我唔好食,對我身體唔好,我E+唔舒服最好唔好食..
但係又係我好中意食GE野..叫我點忍!!
之後,我食左5份之1碗就無食釕..><"
唔想-嬲嬲-知道我又甘對自己..我已經整到隻手唔見得人-.-
我理排成日係你面前講粗言謂語..對唔住AR..
我現在改,我知道你唔中意,下次唔開心都唔可以講粗口.."
我會記住的~~
過左陣,FBF打俾我,叫我去游水,我話我要返工,唔去得~~
仲有唔舒服,,甘就收左線LUU..
我就返工..."
放互果陣覺得好累,之後係架車係甘訓..訓到落車..*-
THEN,返到屋企都係甘上下..不過食左好多野甘LA.
返到去,我MUM話你返得甘岩,"我同細佬食曬壽司,你先返.."
超衰LOO..跟住我MUM叫我自己去買..><"
我同我妹去買完壽司,又去買生日蛋糕,因為聽日係AR妹生日..
跟住買埋聽日GE早餐..-V-"
跟住返到去,食完蝦片,又食壽司,又飲湯,又食糖..
唉!!我最中意食GE野,我MUM叫我AR妹食曬佢,驚我返黎偷食..
食到入院...衰人!!明知我唔食得又整,明知我最中意食嫁MA..><"
火!! 係理個MO MAM,我要爆LA..-嬲嬲-講GE..我笑左好耐LOO*-
唉!!我都係時候整下自己D野LUU..
下個星期都唔知有咩測,早之求其搵D野溫下都好..
我現在只想好像現在這樣,永遠不變.."
我希望我同-嬲嬲-GE感情,唔會因為某些原因而越來越疏遠.."
我不要,我只係想好像現在,甚麼都不用避忌..多麼好!!
我不想失去釕,又再一次失去..若果是這樣,就不要讓我曾經快樂..
因為會好HURT,好HURT.." 你知道嗎!?"
你現在給我的,是永遠永遠不會忘記的好..你知道嗎!?"
現在他已經不再重要,他生我氣,好!!現在我會更加容易忘記..
你令我不再想他,不再掛念他,令我開姑忘記他,開始討厭他.."
我很喜歡,我很喜歡,我很喜歡你..-333-' 你知道嗎!?"
請你不要傷害我..我知道你一定能夠.因為你從來都不想見到我不快樂..*-
當我唔開心,你會諗好多方法哄我
當我發脾氣,你會勸我不要這樣
當我開心,你會和我一起分享
我想要的,你全都給我..世上只有你最好.."
3年以黎,你對我都未變過..haha^^ 謝謝你!!
|
|
COMM2NT::2009-05-24 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 23 日 星期六  |
2009-05-23  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日朝早,落好大雨..
我同-嬲嬲-約定左,邊個6點唔打到俾對方就差對方一樣野..."
我差佢36條,而佢差咩俾我..我仲未諗到~~
因為我諗我一定唔知醒!!
點之真係loo..><"
-嬲嬲-佢話,未夠6點就起左身,6點01分都未見我打俾佢..
之後佢就打俾我釕!! 唉!
差佢36條添.-33-'
跟住我地又講過,如果我訓返差佢72條.."
唉!!我又係甘,叫醒左之返又係到訓,真係係時候做豬釕*-
過左陣,AR龍SD SMS叫我著多件3..落雨叫我帶傘...仲叫我小心D..
HAHA^^我會嫁LA.謝謝你的關心..-v-'
then我就一個人返學,因為我mum放假!!
跟住返到學校,我就係甘溫習..*-
因為今日全級英文閱讀比賽..唔知點呢!?"
不過我都遇左唔得嫁la.."
跟住我測之前,打左俾-嬲嬲-同佢講我要測luu.."
跟住佢問我幾點放學,我話11點9..!!
跟住我放學搭緊車果陣,佢打黎話放左學la..
我話:"係."佢又問:"你搭緊車返緊屋企ar!?"我又話:"係."跟住佢再問:"我係唔係好叻呢!?"我都係答:"係."
嗯~~因為我最後果句唔知佢講咩!? 先答:"係".
我講樣野俾你知,你一d都唔叻,知唔知..你好蠢ar..*-XD
跟住返到屋企,係甘落大雨..之後我就打俾老闆娘話今日返唔到.."
佢話最好唔好..我就話甘好LA..
之後過左陣,佢打黎叫我改聽日返,我話好..當然好!!
點知果陣我同緊-嬲嬲-傾TEL..我CUT左線,佢話:"你聽日要過黎陪我嫁WO,差我72條WO"
我話:"係WO." 之後我話算LA..
佢聽日要去上課,而我唔洗LUU..聽日要攞返張相去攞證姐*-
跟住我話聽日又可以一齊食早餐LUU..XD
之後,我地一直係甘傾TEL.我又係到整FLASH...
整到甘上下,我見無甘大雨,過去佢到玩..~~
我MUM同我細佬訓教,唔想嘈住佢地~~
之後,-嬲嬲-過黎車我..點之佢話佢件雨衣唔知俾邊個攞我..
甘算LA,我唔介意濕身..跟住我地係架車上面"煙央戲水"XD..
我真係第2次咋..第1次無甘大雨..係fbF車我放工..*-
今日簡直係全身濕曬..嘩!! 去到佢HOME要攞野吹.."
跟住我地係到玩到濕曬身...我又扮曬野,唔理佢..哈哈^^
我整親你,你唔好嬲LA..唔好唔開心LA..
我無心嫁, 只不過有意之MA..*-
哈哈^^睇到真係想笑..你叫我開心D我先甘講咋!!!
跟住差唔多7點,我MUM打黎叫我去買送.!
我就走LUU...-嬲嬲-送左我樓下,佢放返好D野係架車之後我就走LUU.."
我返到屋企,幫我細佬抄左D語文,之後就玩電腦,傾TEL釕*-
小強你唔好唔開心LA..雖然我唔明白你感受,但係真係唔好唔開心LAA.=.=
|
|
COMM2NT::2009-05-23 08:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 55 | »
|