'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 11
累積人氣: 4707
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 25 日  星期一   暴雨


2009-05-25 疲倦 分類: *-09 unHappy Day-"

今日朝早,又係甘落大雨!"

天ar!你知唔知你好黑我僧ar...

成日落雨,搞到我成日心情都唔好-.-

今日我mum又送我brother,so我又係自己一個人返學.."

今朝無人叫醒我..之後起身7點05分..頂!"

我mum話以後都唔叫我起身..

我琴晚10點半訓,今日起身超累~~

無人叫醒我,有小小唔慣~~不過我要開始習慣..

唔會再有人俾我甘懶訓..so要自覺!!><"

返到學校,整身濕曬*-之後忍左成個朝早..

之後我理排日日上課都同-嬲嬲-sd sms..."

到左早午,我返左屋企食麵.."

我mum煮左介辣麵.."    mum將d介辣放左落d麵到...

真係正,兩個麵食左3分鐘..食到頂住左.."

之後,我換左套校服..就成支戰甘飛出門口~~

我差d遲到...好險!!

跟住下就都係甘樣,無咩點...-.-

then,放左學就即刻去返工,好累..!!

今日火爆,發火鬧人...><"

返左工,我搭車返屋企果陣,係甘叫自己冷靜...-v-"

返到學,其實我有好多野講同人講...

可惜個個都唔得閒,之後搞到我咩都唔想講.."

之後,我打左俾ar龍叫佢幫我問小龍,幫我買一d野..*-

可惜又唔肯..算數!!  我唔信我搵唔到一個講俾我聽ge人...=.=

算la,我都係放係個心到..

sam,可唔可以以後都唔好係我面前提起佢個名,我好辛苦.."

我已經叫自己努力去忘記佢..

不要再提好不好,我真係好唔開心...受夠了!"

ar龍,你唔想返學我都唔再理,我心想,我又不是你的誰..

我講咩,你都唔想聽,我為你好,你唔聽甘算la,我唔會同你mum講..><"

都唔再關我事,你唔想我理,那我就不理了!!

-嬲嬲-我唔係唔想講俾你聽,而係我真係唔想你擔心我唔開心..

我講過,以後有咩事都要開心d..唔開心就不要提,不要想..

FBF,希望你fd快d同佢gf好返la.

好la,講住甘多,我只想每個人開心快樂!"

祝妹:生日快樂!

COMM2NT:2009-05-25 09:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


2009-05-24 開心 分類: *-09 Happy Day-"

今日朝早落雨,心情唔係好好..

加上我身體唔舒服..><"

不過有-嬲嬲-,咩唔開心都開心返曬luu..*-

佢今日8點鐘起左身,面我8點半都未起身.."

甘都俾佢估到,我今日一定唔知醒去交相!!

好采,我都知醒,打左俾佢...><"

最搞笑就係佢整好曬d野都唔叫醒我,自己係到等..."

XD.跟住我地9點鐘就出去食早餐..*-

-嬲嬲-無帶傘,跟住我地各自行去..

THEN,我地食完之後,就死LUU..-33-'

有無搞錯,落9屎甘,搞到我同佢成身濕曬..

我連個頭都濕埋...好辛苦LOO..*-

跟住行到二字街,我除左件外套..

之後,行到去COMEBUY發覺,我唔見左件3..

勁好笑,走返轉頭搵...XD"

唉!!我返到屋企換返曬D3.."真係辛苦自己..*-

不過-嬲嬲-送左我返屋企,跟住自己淋雨過去巴士站搭巴士..

都辛苦了你釕..."  每個星期日都陪我食早餐..-V-'

不過由下個星期開始,唔洗陪我食釕.."

到左下就2點鐘,同佢傾左陣TEL..我食左個杯麵,再食埋我MUM整GE野.."

不過我MUM叫我唔好食,對我身體唔好,我E+唔舒服最好唔好食..

但係又係我好中意食GE野..叫我點忍!!

之後,我食左5份之1碗就無食釕..><"

唔想-嬲嬲-知道我又甘對自己..我已經整到隻手唔見得人-.-

我理排成日係你面前講粗言謂語..對唔住AR..

我現在改,我知道你唔中意,下次唔開心都唔可以講粗口.."

我會記住的~~

過左陣,FBF打俾我,叫我去游水,我話我要返工,唔去得~~

仲有唔舒服,,甘就收左線LUU..

我就返工..." 

放互果陣覺得好累,之後係架車係甘訓..訓到落車..*-

THEN,返到屋企都係甘上下..不過食左好多野甘LA.

返到去,我MUM話你返得甘岩,"我同細佬食曬壽司,你先返.."

超衰LOO..跟住我MUM叫我自己去買..><"

我同我妹去買完壽司,又去買生日蛋糕,因為聽日係AR妹生日..

跟住買埋聽日GE早餐..-V-"

跟住返到去,食完蝦片,又食壽司,又飲湯,又食糖..

唉!!我最中意食GE野,我MUM叫我AR妹食曬佢,驚我返黎偷食..

食到入院...衰人!!明知我唔食得又整,明知我最中意食嫁MA..><"

火!! 係理個MO MAM,我要爆LA..-嬲嬲-講GE..我笑左好耐LOO*-

唉!!我都係時候整下自己D野LUU..

下個星期都唔知有咩測,早之求其搵D野溫下都好..

我現在只想好像現在這樣,永遠不變.."

我希望我同-嬲嬲-GE感情,唔會因為某些原因而越來越疏遠.."

我不要,我只係想好像現在,甚麼都不用避忌..多麼好!!

我不想失去釕,又再一次失去..若果是這樣,就不要讓我曾經快樂..

因為會好HURT,好HURT.."  你知道嗎!?"

你現在給我的,是永遠永遠不會忘記的好..你知道嗎!?"

現在他已經不再重要,他生我氣,好!!現在我會更加容易忘記..

你令我不再想他,不再掛念他,令我開姑忘記他,開始討厭他.."

我很喜歡,我很喜歡,我很喜歡你..-333-'  你知道嗎!?"

請你不要傷害我..我知道你一定能夠.因為你從來都不想見到我不快樂..*-

當我唔開心,你會諗好多方法哄我

當我發脾氣,你會勸我不要這樣

當我開心,你會和我一起分享

我想要的,你全都給我..世上只有你最好.."

3年以黎,你對我都未變過..haha^^   謝謝你!!

COMM2NT:2009-05-24 08:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天


2009-05-23 開心 分類: *-09 Happy Day-"

今日朝早,落好大雨..

我同-嬲嬲-約定左,邊個6點唔打到俾對方就差對方一樣野..."

我差佢36條,而佢差咩俾我..我仲未諗到~~

因為我諗我一定唔知醒!!

點之真係loo..><"

-嬲嬲-佢話,未夠6點就起左身,6點01分都未見我打俾佢..

之後佢就打俾我釕!!  唉!

差佢36條添.-33-'

跟住我地又講過,如果我訓返差佢72條.."

唉!!我又係甘,叫醒左之返又係到訓,真係係時候做豬釕*-

過左陣,AR龍SD SMS叫我著多件3..落雨叫我帶傘...仲叫我小心D..

HAHA^^我會嫁LA.謝謝你的關心..-v-'

then我就一個人返學,因為我mum放假!!

跟住返到學校,我就係甘溫習..*-

因為今日全級英文閱讀比賽..唔知點呢!?"

不過我都遇左唔得嫁la.."

跟住我測之前,打左俾-嬲嬲-同佢講我要測luu.."

跟住佢問我幾點放學,我話11點9..!!

跟住我放學搭緊車果陣,佢打黎話放左學la..

我話:"係."佢又問:"你搭緊車返緊屋企ar!?"我又話:"係."跟住佢再問:"我係唔係好叻呢!?"我都係答:"係."

嗯~~因為我最後果句唔知佢講咩!?  先答:"係".

我講樣野俾你知,你一d都唔叻,知唔知..你好蠢ar..*-XD

跟住返到屋企,係甘落大雨..之後我就打俾老闆娘話今日返唔到.."

佢話最好唔好..我就話甘好LA..

之後過左陣,佢打黎叫我改聽日返,我話好..當然好!!

點知果陣我同緊-嬲嬲-傾TEL..我CUT左線,佢話:"你聽日要過黎陪我嫁WO,差我72條WO"

我話:"係WO."  之後我話算LA..

佢聽日要去上課,而我唔洗LUU..聽日要攞返張相去攞證姐*-

跟住我話聽日又可以一齊食早餐LUU..XD

之後,我地一直係甘傾TEL.我又係到整FLASH...

整到甘上下,我見無甘大雨,過去佢到玩..~~

我MUM同我細佬訓教,唔想嘈住佢地~~

之後,-嬲嬲-過黎車我..點之佢話佢件雨衣唔知俾邊個攞我..

甘算LA,我唔介意濕身..跟住我地係架車上面"煙央戲水"XD..

我真係第2次咋..第1次無甘大雨..係fbF車我放工..*-

今日簡直係全身濕曬..嘩!!  去到佢HOME要攞野吹.."

跟住我地係到玩到濕曬身...我又扮曬野,唔理佢..哈哈^^

我整親你,你唔好嬲LA..唔好唔開心LA..

我無心嫁,     只不過有意之MA..*-

哈哈^^睇到真係想笑..你叫我開心D我先甘講咋!!!

跟住差唔多7點,我MUM打黎叫我去買送.!

我就走LUU...-嬲嬲-送左我樓下,佢放返好D野係架車之後我就走LUU.."

我返到屋企,幫我細佬抄左D語文,之後就玩電腦,傾TEL釕*-

小強你唔好唔開心LA..雖然我唔明白你感受,但係真係唔好唔開心LAA.=.=

COMM2NT:2009-05-23 08:56 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]