'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 8
累積人氣: 4750
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


2009-05-10 自滿 分類: *-09 unHappy Day-"

今日朝早,7點50分到起左身!"

8點3到,ar哥黎車我出去食早餐..'

理餐梗係我請la,係咪先!?"

之後,8點10點字到就車我去鏡湖.*-

同老鼠一齊上急救課..

我識得人工呼吸and心外壓-v-'

我10點幾就自己走luu-33-'

返到屋企,食左麵..跟住下就同我mom,ar妹 出左大陸...'

佢地個個都買左野,我見到件3幾好睇!"

好收身.. 跟住又唔貴.."

超想買,點之我媽係甘踩我囉..><"

甘瘦學咩人著收身3..我頂!"  唔通有肚腩走去著咩..-o-'

我無曬野講...瘦又唔俾,想我點!?

如果我細過唔係唔吸收,唔係成日入醫院就唔會甘la..*-

我食幾多野都唔肥!!"

當佢鬧我果陣,我超想喊囉..瘦都有罪嗎!?'

眼淚已經係眼角了...想流出黎ge時候!!

我想一句話:"我唔可以再甘眼淺~~"

因為個個都唔想我喊,哭得太多,會令我d眼淚好唔經貴..-33-'

現在流返d眼淚等CHON原諒我..'

我e+好憎人話我好瘦.."  好討厭..

跟住,我媽知我對高爭鞋爛左..

佢見到一對3寸ge,都幾靚..  都最終我都係無買到..'

費事又講講下同佢吵起來..我已經忍住唔同佢吵.."

因為今日係母親節.!

5點幾返左黎澳門..  之後,我就打俾ar哥,叫佢陪我去游水...'

佢就話,係條街到,又借左架車俾人..唔想返去攞!!

跟住話黎睇我..hehe^^

跟住我媽又打電話又鬧我..煩死了!"

跟住一律打黎我都唔聽..><"

之後,ar哥打黎,我都無聽..去左游水.."

跟住佢知道我去左游水..就去左看台睇我..*-

但係因為我迎視睇唔到佢,我一直係甘游,係甘發洩!!"

差唔多7點,我就走左了!><"

跟住打俾ar哥,問佢係邊.佢話我係條街到.."

問佢又唔肯講...  原來佢係我後面..*-

我地去左萬寧買爽膚水..-33-

跟住就返屋企..返到去,我又出去睇下去邊到食!?"

之後,全家人冷戰..><"  無人出聲'

3個字食完..我就走人la..-v-'

返到黎,我打俾ar哥傾tel..  心情先好返DD..'

今年母親節我無買野俾ar mon,但俾左500蚊俾佢..

都算係甘.."

下個星期,又有好多測驗了'  煩死人了*-

今日搵左好多人陪我去游水,但係一個都唔肯陪我!"

嗯~好采仲有哥哥一個..hehe^^

我會好好珍惜我們理一段兄妹情..-33-'

COMM2NT:2009-05-10 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


2009-05-09 愉快 分類: *-09 Happy Day-"

今日朝早都係一樣!"

我返到學校係甘溫英文,因為我真係好想有80分..*-

不過發夢就有可能..-v-'

唔知點解今日FBF成日企係我課室門口..

之後,我10點幾,叫佢車我返屋企'

佢竟然說:"唔早D講,等左我成朝都唔出去同佢講野!佢要車個FD睇E生~"

跟住就同老鼠返屋企LA.."

返到屋企,發現我妹無幫我買飯,我又食杯麵了*-

我一點半就去返工,2點3先去到..唉!!

4點3走左人,去搵FBF行街街...

都唔知買咩母親節禮物俾我MOM.."

聽日請佢食飯LA..-333-'

之後,佢車左返屋企果頭買野(諗起CHON)去左魔鬼山頂食野!"

跟住7點幾,個死衰人..  自己返屋企,唔車我.."

嗚嗚~~  不過算LA,佢唔得閒.

返到屋企,食完飯...整靚靚個日記果陣,睇到好多閃字,都係我想講GE野.."

由其係我放左上黎果D..'*-  又諗起(CHON')

我幾時先會忘記佢!?我幾時先可以放低佢!?我幾時先可以見返佢!?我幾時先可以得到佢GE原諒!?

我有好多好多心入面想講GE野..'  但係只想對著他說..

因為現在心裹,好多都是他.."  每天返學,都會經過我與他同行我路..

明年,明年他可能不再係澳門了,真係好唔捨得,我真係好想佢唔好想對我甘樣..

好難受吖!"  我肯放下尊嚴,只要你不再生我氣,不再對我如此冷淡,不再不理我.."

好想大大說:"我一直都放唔低你!"

COMM2NT:2009-05-09 10:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


2009-05-08 開心 分類: *-09 Happy Day-"

琴晚,我同哥哥傾到2點幾!"

佢去左釣魚..^^    3點幾先返屋企WO'

今日朝早遲左起身!"

FBF叫我叫醒佢溫習,跟住遲左打俾佢..

點知,佢仲早過我起身"-333-

之後,返到去就溫立幾..'

測完之後,感覺俾之前好左'   有左好大成功感 -V- '

跟住就同左我表姐,佳佳,慧.食飯!!

之後,返到學校同佳佳去借書*-

跟住就返課室,叫FBF黎教我英文..

聽日測英文了!"  好驚又唔合格  -.-

之後,佢一路講解,一路食蝦條,一路喂我食-33-'

有種幸福GE感覺..!"

跟住放左學之後,就返工.. ><"

加左人工!  好開心唷^^   

放左工,哥哥黎車我返屋企..'

佢開左開得幾好,唔快唔慢!!  好采我唔驚><"

我話請佢食野,佢又話:"差住先!"

還記得琴晚,我同哥哥講:"我想試下HI野.."

我話:"聽人地講,好正咖WO-V-"

佢話:"人地只係握我的,唔好信人地講GE野..*-"

係的! 我會聽話唔去HI野LA'

謝謝哥哥對我這麼好!'

COMM2NT:2009-05-08 08:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]