| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 10 日 星期日  |
2009-05-10  |
分類: *-09 unHappy Day-" |
今日朝早,7點50分到起左身!"
8點3到,ar哥黎車我出去食早餐..'
理餐梗係我請la,係咪先!?"
之後,8點10點字到就車我去鏡湖.*-
同老鼠一齊上急救課..
我識得人工呼吸and心外壓-v-'
我10點幾就自己走luu-33-'
返到屋企,食左麵..跟住下就同我mom,ar妹 出左大陸...'
佢地個個都買左野,我見到件3幾好睇!"
好收身.. 跟住又唔貴.."
超想買,點之我媽係甘踩我囉..><"
甘瘦學咩人著收身3..我頂!" 唔通有肚腩走去著咩..-o-'
我無曬野講...瘦又唔俾,想我點!?
如果我細過唔係唔吸收,唔係成日入醫院就唔會甘la..*-
我食幾多野都唔肥!!"
當佢鬧我果陣,我超想喊囉..瘦都有罪嗎!?'
眼淚已經係眼角了...想流出黎ge時候!!
我想一句話:"我唔可以再甘眼淺~~"
因為個個都唔想我喊,哭得太多,會令我d眼淚好唔經貴..-33-'
現在流返d眼淚等CHON原諒我..'
我e+好憎人話我好瘦.." 好討厭..
跟住,我媽知我對高爭鞋爛左..
佢見到一對3寸ge,都幾靚.. 都最終我都係無買到..'
費事又講講下同佢吵起來..我已經忍住唔同佢吵.."
因為今日係母親節.!
5點幾返左黎澳門.. 之後,我就打俾ar哥,叫佢陪我去游水...'
佢就話,係條街到,又借左架車俾人..唔想返去攞!!
跟住話黎睇我..hehe^^
跟住我媽又打電話又鬧我..煩死了!"
跟住一律打黎我都唔聽..><"
之後,ar哥打黎,我都無聽..去左游水.."
跟住佢知道我去左游水..就去左看台睇我..*-
但係因為我迎視睇唔到佢,我一直係甘游,係甘發洩!!"
差唔多7點,我就走左了!><"
跟住打俾ar哥,問佢係邊.佢話我係條街到.."
問佢又唔肯講... 原來佢係我後面..*-
我地去左萬寧買爽膚水..-33-
跟住就返屋企..返到去,我又出去睇下去邊到食!?"
之後,全家人冷戰..><" 無人出聲'
3個字食完..我就走人la..-v-'
返到黎,我打俾ar哥傾tel.. 心情先好返DD..'
今年母親節我無買野俾ar mon,但俾左500蚊俾佢..
都算係甘.."
下個星期,又有好多測驗了' 煩死人了*-
今日搵左好多人陪我去游水,但係一個都唔肯陪我!"
嗯~好采仲有哥哥一個..hehe^^
我會好好珍惜我們理一段兄妹情..-33-'
|
|
COMM2NT::2009-05-10 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
2009-05-09  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日朝早都係一樣!"
我返到學校係甘溫英文,因為我真係好想有80分..*-
不過發夢就有可能..-v-'
唔知點解今日FBF成日企係我課室門口..
之後,我10點幾,叫佢車我返屋企'
佢竟然說:"唔早D講,等左我成朝都唔出去同佢講野!佢要車個FD睇E生~"
跟住就同老鼠返屋企LA.."
返到屋企,發現我妹無幫我買飯,我又食杯麵了*-
我一點半就去返工,2點3先去到..唉!!
4點3走左人,去搵FBF行街街...
都唔知買咩母親節禮物俾我MOM.."
聽日請佢食飯LA..-333-'
之後,佢車左返屋企果頭買野(諗起CHON)去左魔鬼山頂食野!"
跟住7點幾,個死衰人.. 自己返屋企,唔車我.."
嗚嗚~~ 不過算LA,佢唔得閒.
返到屋企,食完飯...整靚靚個日記果陣,睇到好多閃字,都係我想講GE野.."
由其係我放左上黎果D..'*- 又諗起(CHON')
我幾時先會忘記佢!?我幾時先可以放低佢!?我幾時先可以見返佢!?我幾時先可以得到佢GE原諒!?
我有好多好多心入面想講GE野..' 但係只想對著他說..
因為現在心裹,好多都是他.." 每天返學,都會經過我與他同行我路..
明年,明年他可能不再係澳門了,真係好唔捨得,我真係好想佢唔好想對我甘樣..
好難受吖!" 我肯放下尊嚴,只要你不再生我氣,不再對我如此冷淡,不再不理我.."
好想大大說:"我一直都放唔低你!"
|
|
COMM2NT::2009-05-09 10:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
2009-05-08  |
分類: *-09 Happy Day-" |
琴晚,我同哥哥傾到2點幾!"
佢去左釣魚..^^ 3點幾先返屋企WO'
今日朝早遲左起身!"
FBF叫我叫醒佢溫習,跟住遲左打俾佢..
點知,佢仲早過我起身"-333-
之後,返到去就溫立幾..'
測完之後,感覺俾之前好左' 有左好大成功感 -V- '
跟住就同左我表姐,佳佳,慧.食飯!!
之後,返到學校同佳佳去借書*-
跟住就返課室,叫FBF黎教我英文..
聽日測英文了!" 好驚又唔合格 -.-
之後,佢一路講解,一路食蝦條,一路喂我食-33-'
有種幸福GE感覺..!"
跟住放左學之後,就返工.. ><"
加左人工! 好開心唷^^
放左工,哥哥黎車我返屋企..'
佢開左開得幾好,唔快唔慢!! 好采我唔驚><"
我話請佢食野,佢又話:"差住先!"
還記得琴晚,我同哥哥講:"我想試下HI野.."
我話:"聽人地講,好正咖WO-V-"
佢話:"人地只係握我的,唔好信人地講GE野..*-"
係的! 我會聽話唔去HI野LA'
謝謝哥哥對我這麼好!'
|
|
COMM2NT::2009-05-08 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 55 | »
|