| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
*♀進步釕㎡  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日又係一樣甘!"
朝早最後一堂課,有-周明-'黎聽課! 好正吖-333-'
估唔到佢做左主任助理.. 叻野la*-
之後中午,ar龍黎陪我食飯'
1點半到就返學校悶下,之後見到FBF,陪左佢去借書~
跟住佢令左本好正ge書去腸,而我梗係好白痴...
攞左本超級搞笑ge睇,我見佢睇下,佢都係甘笑^_^
哈哈^^等我聽日還左本"第1次自己一個去旅行"先!-
係ar!" 今日真係超級正, why!?'
因為我物理進步釕,有81分!!
hehe^^ 我還要繼續努力唷~~
而英文不要提釕,一樣不合格,眼火爆-O-'
我溫果D只係錯左一個都唔合格,果個仲係2分一個添"
佢仲話星期6大測,玩死我了!!
明天測化學,後日測立幾,星期6測英文,日日都測!"
我快癲釕!*-
明天要游水,煩屎釕!'
我只係希望聽日化學高分一點就足夠釕><"
|
|
COMM2NT::2009-05-06 08:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
.||◤我只想好像現在ˇ]]-  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日同平時一樣 ' 無咩特別 !!
今日測語文,我溫黎溫去都唔識... 唉!-.-
我都唔知點解loo."
跟住第2堂上體育課 , 班男仔要游水wo..^^
之後我去問佢地D水凍唔凍LA..
點之佢地竟然說:"超級凍 -o-'
星期四我點游水 , 我超怕凍的-333-"
不過我病左就唔洗游第2次釕 '
今日下午睇朗誦彩排...睇完之黎就即時返工釕---
放左工之黎 , 去搵AR龍陪我去買野.."
8點鐘就返屋企釕~~
小惡又唔開心 , 不要這樣吧!"
你問我果條問題 , 我只好答:"順其自然 ! "
今日打住甘多先 , 因為我星期4測化學 omg*-
加油吧 !! 考去國外^^
|
|
COMM2NT::2009-05-05 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 4 日 星期一  |
今日是我的舊曆生日!!  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日雖然係我的舊曆生日!!
但係心情只是一般而已...
但係琴晚好唔同,有ar哥,ar龍,sam陪我食飯..-333-
之後去左開心玩,而ar哥就去左...??
跟住10點幾,ar哥開左車我返屋企..^^
這是第一次哨-v-"
今日朝早陪我細佬返學,之後返屋企再訓過-333-"
訓到12點幾起身..=.=
食左野,2點鐘就出左去行街街..
我去左sasa買左支洗面膏..遲下去買返支爽膚水先.^^
再之後買多支防曬同護膚膏...^^
真係好多野買..-333-'
到左4點半就去左搭車返工'
唉!' 坐果架巴士勁恐怖loo..><"
吓死我,好似就撞就撞甘.. 一定係炒過1次之後搞成甘...- -"
嗚嗚~~ 跟住驚到整到ar龍隻手傷曬"
sorry !! 我仲係上車之後整到紅左..*-
算la..=.= 今年用一般心情過生日..
今年個生日願望同上年都係一樣*-
每年都係等同一句話,就是一句:""生日快樂 !! "已經足夠!!
算la... 現在甚麼都不想諗,我只知道,CHON理世都唔會再原諒我..
對不起 !! 我以前做錯過ge事, 可唔可以係你去台灣忘記曬佢
等你開開心心甘過去讀書丫..>-<"
我永遠都會記住你的.. 謝謝你曾經對我那麼好.."
是說不完的好, 我知錯了,原諒我好嗎!?
生日`卻不能收到你的一句生日快樂`
|
|
COMM2NT::2009-05-04 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 55 | »
|