'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 2
累積人氣: 4698
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


*♀進步釕㎡ 愉快 分類: *-09 Happy Day-"

今日又係一樣甘!"

朝早最後一堂課,有-周明-'黎聽課! 好正吖-333-'

估唔到佢做左主任助理..  叻野la*-

之後中午,ar龍黎陪我食飯'

1點半到就返學校悶下,之後見到FBF,陪左佢去借書~

跟住佢令左本好正ge書去腸,而我梗係好白痴...

攞左本超級搞笑ge睇,我見佢睇下,佢都係甘笑^_^

哈哈^^等我聽日還左本"第1次自己一個去旅行"先!-

係ar!"   今日真係超級正,  why!?'

因為我物理進步釕,有81分!!

hehe^^ 我還要繼續努力唷~~

而英文不要提釕,一樣不合格,眼火爆-O-'

我溫果D只係錯左一個都唔合格,果個仲係2分一個添"

佢仲話星期6大測,玩死我了!!

明天測化學,後日測立幾,星期6測英文,日日都測!"

我快癲釕!*-

明天要游水,煩屎釕!'

我只係希望聽日化學高分一點就足夠釕><"

COMM2NT:2009-05-06 08:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


.||◤我只想好像現在ˇ]]- 愉快 分類: *-09 Happy Day-"

今日同平時一樣 ' 無咩特別 !!

今日測語文,我溫黎溫去都唔識...   唉!-.-

我都唔知點解loo."

跟住第2堂上體育課 , 班男仔要游水wo..^^

之後我去問佢地D水凍唔凍LA..

點之佢地竟然說:"超級凍  -o-'

星期四我點游水 , 我超怕凍的-333-"

不過我病左就唔洗游第2次釕 '

今日下午睇朗誦彩排...睇完之黎就即時返工釕---

放左工之黎 , 去搵AR龍陪我去買野.."

8點鐘就返屋企釕~~

小惡又唔開心 , 不要這樣吧!"

你問我果條問題 , 我只好答:"順其自然 ! "

今日打住甘多先 , 因為我星期4測化學  omg*-

加油吧 !!   考去國外^^

COMM2NT:2009-05-05 08:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


今日是我的舊曆生日!! 鬱悶 分類: *-09 Happy Day-"

今日雖然係我的舊曆生日!!

但係心情只是一般而已...

但係琴晚好唔同,有ar哥,ar龍,sam陪我食飯..-333-

之後去左開心玩,而ar哥就去左...??

跟住10點幾,ar哥開左車我返屋企..^^

這是第一次哨-v-"

今日朝早陪我細佬返學,之後返屋企再訓過-333-"

訓到12點幾起身..=.=

食左野,2點鐘就出左去行街街..

我去左sasa買左支洗面膏..遲下去買返支爽膚水先.^^

再之後買多支防曬同護膚膏...^^

真係好多野買..-333-'

到左4點半就去左搭車返工'

唉!'     坐果架巴士勁恐怖loo..><"

吓死我,好似就撞就撞甘..    一定係炒過1次之後搞成甘...-     -"

嗚嗚~~   跟住驚到整到ar龍隻手傷曬"

sorry !!    我仲係上車之後整到紅左..*-

算la..=.=  今年用一般心情過生日..

今年個生日願望同上年都係一樣*-

每年都係等同一句話,就是一句:""生日快樂 !! "已經足夠!!

算la...  現在甚麼都不想諗,我只知道,CHON理世都唔會再原諒我..

對不起 !!  我以前做錯過ge事, 可唔可以係你去台灣忘記曬佢

等你開開心心甘過去讀書丫..>-<"

我永遠都會記住你的..  謝謝你曾經對我那麼好.."

是說不完的好,  我知錯了,原諒我好嗎!?

生日`卻不能收到你的一句生日快樂`

COMM2NT:2009-05-04 10:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]