'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 7
累積人氣: 4703
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


我會忘記你!" 不屑 分類: *-09 Happy Day-"

今日朝早,我ar爸同ar媽係甘打tel返黎叫我起身睇細佬!!

吵死了!"

之後,我起左身煮飯俾我細佬食,

而我就msn同ar long,家敏傾計la..><"

之後,我覺得好肚餓..

落左街買左個麵食*-

超飽>_<"

我2點几出左去搵ar long

我地去左水坑尾睇3..

then陪左佢去睇e生.."

再去左2字街..

食左斑cake食..><"

又去左買1公升密瓜奶飲..哈哈^^

跟住我地又去食野..

之後,好白痴..!!

我差d入左男廁..錯~~係行左入男廁.

佢叫停左之後,我再想入去~~

因為我好急了!"

他說:"你入男廁做咩牙!?"

機蒲d男仔望住我,好樣衰牙=.=

之後我地又行返去水坑尾..^^

最後,我買左條褲..

唉~~

之後去左佢屋企,我又好唔開心返屋企!"

我諗今次係我地今年最後一次甘開心行街吧!><"(高2)

你仲記唔記得你同suki一齊ge時候,

你講過d咩,點hurt我牙!?"

我永遠都會記住.."

我果陣喊成點..!?

你又點牙!?       你e+話只係想激我!*-

我現在相信你對我是認真的,但是我接受不了!"

why!?    因為我想忘記和你一齊開心與不快樂的片段..

我現在不知道以後和你有沒有將來...

但係我會記住果次我入e院!!

我打針好痛果一刻,我睡著了你吻了我的唇..

過了一會兒,我醒了!"

因為我怕我以後都見唔到你..><"

但是,如果我再次入手術室...

我已經不想再醒來!"

我不想你為我擔心,不想你為我再傷心!!

我會用1年時間忘記你,

或者一年都不用就能忘記了你..=.=

因為我會記住"我愛她多過愛你~~"

今天我很快樂,多謝你!!

之後,生氣地返屋企....*-

我沒有再想回頭看你一眼的想法,再也沒有心軟的感覺~~

請你不要再挽回我!!

以前,我可能會對你心軟,但是我現在不會..

你對我說,我常常你握你,講過ge野又唔做

我現在會做一個講得出做得到ge人!!

你滿意la..><"

返到屋企,坐左係到!

我聽到電視到唱起了"分手要狠"理首歌!!

我更加不會心軟><"

我沒有和FBF一起,你應該開心才對..

如果我同左佢一齊,你喊我都唔會再理你"

將心俾心~~

你之前甘對我,我現在不是這樣對你.

你要開心,記住!!

你想放棄,我不會阻住你!

你想等,我也不會阻住你!

現在,我想愛人,不想人愛我...

明天我又要游水了><"             加油!

COMM2NT:2009-04-11 08:42 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


">游水<" 滿足 分類: *-09 Happy Day-"

今日終於放假了!"

梗係會遲d起身la..

10點几起左身,做好曬d家務*-

之後,上msn同家姐一路傾計,又同FBF傾tel.."

跟住傾到差唔多1點,同long去左買壽司..

then去左金利食麵..><"

之後去左佢屋企..

3點几就去左游水..我又唔夠一個鐘就走了

很累!!   好黑人憎牙~~

講人地某某某部位...

人家都知某某某地方唔得..都唔洗甘講人家咖ma=.=

人家臉紅了,無人甘講過>3<"

之後走左去馬利奧買包..

跟住去佢屋企果陣,見到我妹..

我超大力撞左佢一下,無咩反應..!!

走返轉頭拍左一下佢肩..^^

then去佢屋企食包包,食壽司,仲訓到6點几先反屋企..

好累..><"

今晚一定好早就訓教..*-

除非有事la..

走果陣,long問了我一些問題..

我哭了><"

真的!是你話我成日都唔守諾言..

現在我遵守,你又唔肯..

真的   一年

我說過一年就一年,除非我真的變心了>3<"

我同FBF現在只是超級好友關係而已!!

他不會和我在一起的..

COMM2NT:2009-04-10 08:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


-脾氣差得很- 傷心 分類: *-09 unHappy Day-"

今日同平時有小小唔同,

就係ar wai車我返學la!

我又差點炒車,頂`

我今年行咩運,下下都甘黑仔ge!?"

之後,我返到學校,自己都覺得自己變了..

我今天只是和他說了一句話...

真的是一句話罷了~~

因為我唔想再煩住佢..><"

我出出入入ge時候都見到他望著我ge離去..

但可惜我等了一整天,他也沒有主動和我說一句話*-

心很不舒服!!

討厭!你知道我一直等你嗎!?

最後,我隔離ge同學仔無帶書..><"

我先同佢講第一句話...:"有無語文書!?"

跟住一直都沒有話說了..=.=

到左中午同我表姐去左食飯..

之後,又去左M記幫佢D FD買M記,我偷左個"新地"返課室食!

一路係到睇小說-.-

由1點半至到2點半都做緊同一樣野!!

放左學之後,我去左搵ar long,之後佢陪我行左陣街

我又買左件泳衣..哈哈^^

ar long幫我搽下隻手(炒車傷左果d地方)~謝謝你!1

我好很多了~~我們還是做best fd好了>3<"

因為我們一起時的感情沒有現在那麼好~我更加唔想見到你再唔開心,我唔想再傷害你!!

我見到你今日開心左很多,感覺良好!!

HEHE^^

我9點鐘先返到屋企..

今朝差點兒炒車,ar wai 好火,因為我地兩個都整到隻腳..

架車都花了!佢話一定要搵到條油出黎!"

其實我想算了吧!"

我也沒有甚麼大外...

我同FBF今晚終於有傾計了,還是我主動吧!

跟住我AR媽超級煩~~

超黑我憎..係甘叫我做理樣果樣*-

我脾氣又開始爆發LA..^^

跟住FBF叫我去沖涼先,我又唔想理佢..

之後佢都係馴服左我去沖涼..

之後我地傾傾下...

可能是我煩住佢LA..><"

佢話左我几句,我哭了*-

不好受唷..

之後我話快D鍚返我..!

之後心情好左好多..><"

裸仔!我們做BEST FD好嗎!?    我不想傷害你~希望你明白!

COMM2NT:2009-04-10 12:32 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]