| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 11 日 星期六  |
我會忘記你!"  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日朝早,我ar爸同ar媽係甘打tel返黎叫我起身睇細佬!!
吵死了!"
之後,我起左身煮飯俾我細佬食,
而我就msn同ar long,家敏傾計la..><"
之後,我覺得好肚餓..
落左街買左個麵食*-
超飽>_<"
我2點几出左去搵ar long
我地去左水坑尾睇3..
then陪左佢去睇e生.."
再去左2字街..
食左斑cake食..><"
又去左買1公升密瓜奶飲..哈哈^^
跟住我地又去食野..
之後,好白痴..!!
我差d入左男廁..錯~~係行左入男廁.
佢叫停左之後,我再想入去~~
因為我好急了!"
他說:"你入男廁做咩牙!?"
機蒲d男仔望住我,好樣衰牙=.=
之後我地又行返去水坑尾..^^
最後,我買左條褲..
唉~~
之後去左佢屋企,我又好唔開心返屋企!"
我諗今次係我地今年最後一次甘開心行街吧!><"(高2)
你仲記唔記得你同suki一齊ge時候,
你講過d咩,點hurt我牙!?"
我永遠都會記住.."
我果陣喊成點..!?
你又點牙!? 你e+話只係想激我!*-
我現在相信你對我是認真的,但是我接受不了!"
why!? 因為我想忘記和你一齊開心與不快樂的片段..
我現在不知道以後和你有沒有將來...
但係我會記住果次我入e院!!
我打針好痛果一刻,我睡著了你吻了我的唇..
過了一會兒,我醒了!"
因為我怕我以後都見唔到你..><"
但是,如果我再次入手術室...
我已經不想再醒來!"
我不想你為我擔心,不想你為我再傷心!!
我會用1年時間忘記你,
或者一年都不用就能忘記了你..=.=
因為我會記住"我愛她多過愛你~~"
今天我很快樂,多謝你!!
之後,生氣地返屋企....*-
我沒有再想回頭看你一眼的想法,再也沒有心軟的感覺~~
請你不要再挽回我!!
以前,我可能會對你心軟,但是我現在不會..
你對我說,我常常你握你,講過ge野又唔做
我現在會做一個講得出做得到ge人!!
你滿意la..><"
返到屋企,坐左係到!
我聽到電視到唱起了"分手要狠"理首歌!!
我更加不會心軟><"
我沒有和FBF一起,你應該開心才對..
如果我同左佢一齊,你喊我都唔會再理你"
將心俾心~~
你之前甘對我,我現在不是這樣對你.
你要開心,記住!!
你想放棄,我不會阻住你!
你想等,我也不會阻住你!
現在,我想愛人,不想人愛我...
明天我又要游水了><" 加油!
|
|
COMM2NT::2009-04-11 08:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 10 日 星期五  |
">游水<"  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日終於放假了!"
梗係會遲d起身la..
10點几起左身,做好曬d家務*-
之後,上msn同家姐一路傾計,又同FBF傾tel.."
跟住傾到差唔多1點,同long去左買壽司..
then去左金利食麵..><"
之後去左佢屋企..
3點几就去左游水..我又唔夠一個鐘就走了
很累!! 好黑人憎牙~~
講人地某某某部位...
人家都知某某某地方唔得..都唔洗甘講人家咖ma=.=
人家臉紅了,無人甘講過>3<"
之後走左去馬利奧買包..
跟住去佢屋企果陣,見到我妹..
我超大力撞左佢一下,無咩反應..!!
走返轉頭拍左一下佢肩..^^
then去佢屋企食包包,食壽司,仲訓到6點几先反屋企..
好累..><"
今晚一定好早就訓教..*-
除非有事la..
走果陣,long問了我一些問題..
我哭了><"
真的!是你話我成日都唔守諾言..
現在我遵守,你又唔肯..
真的 一年
我說過一年就一年,除非我真的變心了>3<"
我同FBF現在只是超級好友關係而已!!
他不會和我在一起的..
|
|
COMM2NT::2009-04-10 08:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 10 日 星期五  |
-脾氣差得很-  |
分類: *-09 unHappy Day-" |
今日同平時有小小唔同,
就係ar wai車我返學la!
我又差點炒車,頂`
我今年行咩運,下下都甘黑仔ge!?"
之後,我返到學校,自己都覺得自己變了..
我今天只是和他說了一句話...
真的是一句話罷了~~
因為我唔想再煩住佢..><"
我出出入入ge時候都見到他望著我ge離去..
但可惜我等了一整天,他也沒有主動和我說一句話*-
心很不舒服!!
討厭!你知道我一直等你嗎!?
最後,我隔離ge同學仔無帶書..><"
我先同佢講第一句話...:"有無語文書!?"
跟住一直都沒有話說了..=.=
到左中午同我表姐去左食飯..
之後,又去左M記幫佢D FD買M記,我偷左個"新地"返課室食!
一路係到睇小說-.-
由1點半至到2點半都做緊同一樣野!!
放左學之後,我去左搵ar long,之後佢陪我行左陣街
我又買左件泳衣..哈哈^^
ar long幫我搽下隻手(炒車傷左果d地方)~謝謝你!1
我好很多了~~我們還是做best fd好了>3<"
因為我們一起時的感情沒有現在那麼好~我更加唔想見到你再唔開心,我唔想再傷害你!!
我見到你今日開心左很多,感覺良好!!
HEHE^^
我9點鐘先返到屋企..
今朝差點兒炒車,ar wai 好火,因為我地兩個都整到隻腳..
架車都花了!佢話一定要搵到條油出黎!"
其實我想算了吧!"
我也沒有甚麼大外...
我同FBF今晚終於有傾計了,還是我主動吧!
跟住我AR媽超級煩~~
超黑我憎..係甘叫我做理樣果樣*-
我脾氣又開始爆發LA..^^
跟住FBF叫我去沖涼先,我又唔想理佢..
之後佢都係馴服左我去沖涼..
之後我地傾傾下...
可能是我煩住佢LA..><"
佢話左我几句,我哭了*-
不好受唷..
之後我話快D鍚返我..!
之後心情好左好多..><"
裸仔!我們做BEST FD好嗎!? 我不想傷害你~希望你明白!
|
|
COMM2NT::2009-04-10 12:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 55 | »
|