| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 7 日 星期六  |
| `*-星期一返工唷*- |
分類: *-09 Happy Day-" |
唉!~ 理個新年真係好悶,,日日都無無聊聊..*-
終於俾我諗到搵野做,前兩日去見工,星期一就返工LA.. 我返工就無咩時間陪老公LA.."
佢又唔開心了!"
我為左出年畢業去旅行..哈哈^^
我E+要努力,,我要我GE生活好過點..*-
我會跟著他努力,我係唔會放棄.(如果我做到的話) HEHE><"
但係我係唔會迫自己甘緊
我會覺得好辛苦..-
唔知道我返左工,應唔應付到呢!?
有小小做得唔好,雖然人工唔高,但係第1次係甘+LA..=.=
盡力LA..*-
|
|
COMM2NT::2009-02-07 10:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 1 日 星期日  |
`焗桑拿`  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日我妹8點鐘到就出左門去廣州訓練..!
我係到祝佢一路順風la..*-
雖然我地兩個性格真係唔岩,但係佢始終係我妹...
佢要一個星期先返黎..哼!"
而+咩家務都係我做曬..><"
唔知佢今日洗唔洗訓練呢!?-
而我今日下就帶左我細佬去我表姐到.. 我就去左焗桑拿..^^
老公今日又返大陸wo..到左而+都未返黎.=.=
我岩岩先食完飯咋.. 岩岩我唐妹過左黎拜年..
我樣衰loo..有無搞錯,俾佢就高過我...*- 嗚嗚~~
我e+要去拜年同埋玩bb女..哈哈^^
唔講住了!><"
|
|
COMM2NT::2009-02-01 08:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
【-正爆-】  |
分類: *-09 Happy Day-" |
諗起琴晚就係好正^^
點解呢!?-
因為家姐同佢兩個fd子黎澳門玩loo"
我1點几起身,整好曬,點半就搭車搵佢地luu..><"
我地首先去左雅明到睇野,之後去左大三巴影左好多相..but唔係我到.=.=
我地行左上去條橋到,我唔怕高了^^
我地開始累了,不過行程仲未玩!!~
跟住我地去左買手信..就行左去買33..><"
接著去左葡京,家姐同佢d fd子入左去.. 而我同我表姐,表妹係出面等左1個鐘.-.-
但係家姐請我地飲comebuy ,唔錯^^
佢地出黎已經6點几了!"
有一個fd子話要走了,因為佢今日去深圳玩... 真多節目 哈哈^^
我打左個電話俾老公,叫佢黎關口等我..陪我去帶我家姐個fd子出關..*-
黎到,齊人之後就陪果個人去搭車.我地足足去左差不多2小時..嗚嗚~~ 累屎我了"
但係我地ge行程唔會因累而停了...
我地坐車去威利斯人..行左個几鐘..又見到我個fd子.hehe^^
我覺得好我好蠢牙,又唔記得點出去..甘梗係老公幫手咖....kaka"
之後,我地真係受唔住.10點几就搭車返關口
繼續行路去東昇打邊爐..
我地食到12點先走.."
個個人都累到唔識行...我地出到門口超凍...
我返到屋企,沖完涼,但係又訓唔著.. 唉!!
今日12點鐘先起身..
2點几陪我細佬去左佳景玩左陣..返屋企等我表姐黎拜年
今晚我出去食飯..
哈哈^^ 覺得好爽
明天我要去拜年..仲同買銀包... 唔知道買唔買到呢!?
|
|
COMM2NT::2009-01-31 10:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 55 | »
|