| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 22 日 星期五  |
2009-05-22  |
分類: *-09 Happy Day-" |
琴晚因為一d事..我忍住唔俾你知道我喊...
嗯~~我想我有小小忍到釕~"
我想我再也不會這樣容易流淚釕*-
琴晚睇d好慘ge野..我竟然開始一d感覺都沒有釕!!
為甚麼會這樣!?" 我自己也不知道..
我琴晚胃痛,2點鐘就訓左laa..><"
真係好辛苦..跟住-嬲嬲-話買藥我食..
算la,,我每次唔舒服,當我真係頂唔順ge時候,我先會聽話去睇e生..
如果唔係,我真係唔想理..*-
跟住我今日測英文,-嬲嬲-6點鐘打俾我,叫我起身溫習~~
但係我都係起唔到,好累..so 7點鐘先起身
整好曬d野,就攞曬d 電話,書出廳..
跟住我望住部電話,好似有d野未做甘..
但係最後我都係落左去買早餐,跟住先諗起,我要打俾FBF叫佢起身..
跟住我跑去買,又跑返屋企..累屎...
之後,今日我自己一個返學..我老豆放假,唔洗我帶我細佬返學..*-
係車上面,我係甘溫英文...
跟住一返去就測釕..好采,全部識曬...yo~~
then,今日精神好差,係甘訓教...
之後,我又同-嬲嬲-sd sms ,sd到早午,關左機..佢無電丫!"
我頂!! 發覺電話無電係好辛苦ge一件事.."
之後,我就同mouse去金利食麵..
食完之後,發現原來先1點..我地行左陣,之後去左花城食野..
哈哈^^then返學校搵FBF出去..."
點之出到去先知佢條車匙俾唔見左..
跟住我地去左佢今日食飯果到搵,點之搵唔到.."
我地又返去我課室,問我班d男仔...點之真係佢地攞左lo..*-
不過唔緊要la..=.=
下就,我係甘做功課..連星期6先交ge功課都全部做曬...|"
跟住只有坐係到等放學...><"
我放左工之返屋企果陣,去左買d野食...*-
都係順其自然,我寧願自己唔開心,都唔想你唔開心..
我知道你唔想見到我成日唔開心...
唔緊要wo,,我真係唔緊要..我一直以黎都覺得好唔開心,理排開心返,已經好開心釕*-
之後唔開心都唔再緊要..其實我真的不介意不快樂!!
都算曾經開心過,對吧!?" 今天我已經唔想笑釕...
我好驚,我好驚,真係好驚,同樣ge事情重現係我面前..我不要,我決定了放係心~~
由現在開始,我要俾開心果面俾你們看,背後先自己解決..*-
聽日係英文比賽,算la..無咩希望咖la..."放棄la><"
|
|
COMM2NT::2009-05-22 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-05-21  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日朝早,5點幾鬧鐘響.."
但係我都無起身溫習..*-
跟住就同我表姐去返學了...><"
跟住我第1堂就測電腦..但係我唔記得曬~~
唉!!點解會甘ga..!?'
第2堂測游水..唔知點解今日特別驚...我見到好深...
之後我頂唔順...好驚!!就上水..*-
到左中午..-嬲嬲-黎車我返屋企放低d 3..
跟住就出去食野釕~~
我係果間野到見到我隔離屋果個男仔..
我都唔知佢咩態度!?'
食完之後,我地去左佢屋企攞野..."
整下架車,又車返我返學...*-
我差d遲到..好采,佢楂車好掂..
我打左鐘,即刻號返學校...好險囉..
返到學校,我頂唔順~~訓著左,,哈哈-33-'
-嬲嬲-sd信息俾我都無覆返佢,因為我睇唔到..haha^^
我放工,搭錯車...跟住ar龍陪我去左我表姐到攞返d野*-
跟住我同佢講,我理排好開心..跟住佢好似唔想聽靼...
甘數算,我以後都唔講你知..=.= 哼 !!
理排我開心左,因為我真係好開心...><"
傻左添!! 今日我好自然,有小小沖動想攬住-嬲嬲-'
覺得好舒服甘,跟住隻手她唔自然甘放左去佢隻腳到*-
死la..我想我不會真的愛上他吧!?"
我只可以放係個心到..唔可以講出來的..
我理排真係講左好多好多我以前ge事..但係我以後都唔再提了!"
邊個再問,我都唔會再答~
我理排成日傻笑,一諗起-嬲嬲-我就好開心..
仲要係個心入面甜到出黎~~我都係第3次...*-
但係-嬲嬲-係第2個...哈哈^^
識左你3年就黎4年都係甘..一樣甘開心..但係唔同就係!"
講左唔準話我,唔準嬲我..:"你肥左la,黑左la,搞笑左la,鍚我多左la.........."
哈哈^^我真係笑左出黎..*-
好la,,我唔講住..我要去大笑la..-33-'
|
|
COMM2NT::2009-05-21 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 20 日 星期三  |
2009-05-21  |
分類: *-09 Happy Day-" |
今日朝早同平時無咩特別..
但係今日精神好差,,係甘訓...哈哈^^
上上下課,-嬲嬲-sd信息俾我,我講左一樣野俾佢知..
講講下,覺得好唔開心!!
跟住佢叫我,唔開心ge野就唔好再提了!"
過左去就過左去..5,我會的...
跟住我中午同我表姐出去食飯..*-
我就快返到學校,-嬲嬲-又打tel俾我..haha^^
真係好開心...理幾日特別掛住佢添.."
我返緊工果陣,佢打黎,我好開心..."
佢問我唔係返工咩!?"" 你睇我掛到你甘ar..*-
之後,我同佢講今晚無得傾tel,因為我今晚唔返屋企訓...><"
之後,我去花城m記搵我表姐..我8點半到先返澳門.."
我返屋企攞3,沖完涼就走釕!` 大約9點鐘到la..-33-'
我岩岩溫完電腦..e+係5月20號12點47分打緊理篇日記...*-
我都係時候訓教釕,聽日第1堂測電腦,第2堂游水...=.=
bowie辛苦曬~~
今日好多人搵我,但係真係唔好意思...我唔係屋企訓,唔傾得tel.."
-嬲嬲-,裸仔,小強, 我聽日先打返tel俾你們...*- 記住等我了!><"
我係時候換3,訓教釕...係甘先la.."
|
|
COMM2NT::2009-05-21 12:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 55 | »
|