'*≠ 就算再愛你['!!-*也不敢ˊ!*,;.!在你面前!`'-★ 對`'*-●]著你說.`!]' 我愛你▲-:.|!*-
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
I LOVE FAI'
BowiELonG
暱稱: ㊣▁▂豆釘BO∮㎡
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-01
2009-06-30
2009-06-29
2009-06-28
2009-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
''CHoN-*
''CHoNG-*
''CK-*
''LONG-*
''Rain-*
''MON-2-*
"BOUWA-*
"FAI-*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 259
今日人氣: 1
累積人氣: 4731
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


2009-05-22 疲倦 分類: *-09 Happy Day-"

琴晚因為一d事..我忍住唔俾你知道我喊...

嗯~~我想我有小小忍到釕~"

我想我再也不會這樣容易流淚釕*-

琴晚睇d好慘ge野..我竟然開始一d感覺都沒有釕!!

為甚麼會這樣!?"    我自己也不知道..

我琴晚胃痛,2點鐘就訓左laa..><"

真係好辛苦..跟住-嬲嬲-話買藥我食..

算la,,我每次唔舒服,當我真係頂唔順ge時候,我先會聽話去睇e生..

如果唔係,我真係唔想理..*-

跟住我今日測英文,-嬲嬲-6點鐘打俾我,叫我起身溫習~~

但係我都係起唔到,好累..so 7點鐘先起身

整好曬d野,就攞曬d 電話,書出廳..

跟住我望住部電話,好似有d野未做甘..

但係最後我都係落左去買早餐,跟住先諗起,我要打俾FBF叫佢起身..

跟住我跑去買,又跑返屋企..累屎...

之後,今日我自己一個返學..我老豆放假,唔洗我帶我細佬返學..*-

係車上面,我係甘溫英文...

跟住一返去就測釕..好采,全部識曬...yo~~

then,今日精神好差,係甘訓教...

之後,我又同-嬲嬲-sd sms ,sd到早午,關左機..佢無電丫!"

我頂!!  發覺電話無電係好辛苦ge一件事.."

之後,我就同mouse去金利食麵..

食完之後,發現原來先1點..我地行左陣,之後去左花城食野..

哈哈^^then返學校搵FBF出去..."

點之出到去先知佢條車匙俾唔見左..

跟住我地去左佢今日食飯果到搵,點之搵唔到.."

我地又返去我課室,問我班d男仔...點之真係佢地攞左lo..*-

不過唔緊要la..=.=

下就,我係甘做功課..連星期6先交ge功課都全部做曬...|"

跟住只有坐係到等放學...><"

我放左工之返屋企果陣,去左買d野食...*-

都係順其自然,我寧願自己唔開心,都唔想你唔開心..

我知道你唔想見到我成日唔開心...

唔緊要wo,,我真係唔緊要..我一直以黎都覺得好唔開心,理排開心返,已經好開心釕*-

之後唔開心都唔再緊要..其實我真的不介意不快樂!!

都算曾經開心過,對吧!?"  今天我已經唔想笑釕...

我好驚,我好驚,真係好驚,同樣ge事情重現係我面前..我不要,我決定了放係心~~

由現在開始,我要俾開心果面俾你們看,背後先自己解決..*-

聽日係英文比賽,算la..無咩希望咖la..."放棄la><"

COMM2NT:2009-05-22 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 21 日  星期四   時晴時雨


2009-05-21 開心 分類: *-09 Happy Day-"

今日朝早,5點幾鬧鐘響.."

但係我都無起身溫習..*-

跟住就同我表姐去返學了...><"

跟住我第1堂就測電腦..但係我唔記得曬~~

唉!!點解會甘ga..!?'

第2堂測游水..唔知點解今日特別驚...我見到好深...

之後我頂唔順...好驚!!就上水..*-

到左中午..-嬲嬲-黎車我返屋企放低d 3..

跟住就出去食野釕~~

我係果間野到見到我隔離屋果個男仔..

我都唔知佢咩態度!?'

食完之後,我地去左佢屋企攞野..."

整下架車,又車返我返學...*-

我差d遲到..好采,佢楂車好掂..

我打左鐘,即刻號返學校...好險囉..

返到學校,我頂唔順~~訓著左,,哈哈-33-'

-嬲嬲-sd信息俾我都無覆返佢,因為我睇唔到..haha^^

我放工,搭錯車...跟住ar龍陪我去左我表姐到攞返d野*-

跟住我同佢講,我理排好開心..跟住佢好似唔想聽靼...

甘數算,我以後都唔講你知..=.=   哼 !!

理排我開心左,因為我真係好開心...><"

傻左添!!   今日我好自然,有小小沖動想攬住-嬲嬲-'

覺得好舒服甘,跟住隻手她唔自然甘放左去佢隻腳到*-

死la..我想我不會真的愛上他吧!?"

我只可以放係個心到..唔可以講出來的..

我理排真係講左好多好多我以前ge事..但係我以後都唔再提了!"

邊個再問,我都唔會再答~

我理排成日傻笑,一諗起-嬲嬲-我就好開心..

仲要係個心入面甜到出黎~~我都係第3次...*-

但係-嬲嬲-係第2個...哈哈^^

識左你3年就黎4年都係甘..一樣甘開心..但係唔同就係!"

講左唔準話我,唔準嬲我..:"你肥左la,黑左la,搞笑左la,鍚我多左la.........."

哈哈^^我真係笑左出黎..*-

好la,,我唔講住..我要去大笑la..-33-'

COMM2NT:2009-05-21 09:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


2009-05-21 愉快 分類: *-09 Happy Day-"

 

今日朝早同平時無咩特別..

但係今日精神好差,,係甘訓...哈哈^^

上上下課,-嬲嬲-sd信息俾我,我講左一樣野俾佢知..

講講下,覺得好唔開心!!

跟住佢叫我,唔開心ge野就唔好再提了!"

過左去就過左去..5,我會的...

跟住我中午同我表姐出去食飯..*-

我就快返到學校,-嬲嬲-又打tel俾我..haha^^

真係好開心...理幾日特別掛住佢添.."

我返緊工果陣,佢打黎,我好開心..."

佢問我唔係返工咩!?""   你睇我掛到你甘ar..*-

之後,我同佢講今晚無得傾tel,因為我今晚唔返屋企訓...><"

之後,我去花城m記搵我表姐..我8點半到先返澳門.."

我返屋企攞3,沖完涼就走釕!`  大約9點鐘到la..-33-'

我岩岩溫完電腦..e+係5月20號12點47分打緊理篇日記...*-

我都係時候訓教釕,聽日第1堂測電腦,第2堂游水...=.=

bowie辛苦曬~~

今日好多人搵我,但係真係唔好意思...我唔係屋企訓,唔傾得tel.."

-嬲嬲-,裸仔,小強,  我聽日先打返tel俾你們...*-  記住等我了!><"

我係時候換3,訓教釕...係甘先la.."

COMM2NT:2009-05-21 12:50 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]