之前27,28,29號我都潛左水,因為要入camp
27號,我朝早5點半就起身,因為較錯鐘-,-
之後就換齊3去鑽石山,去到唔見有人,去左
Mc cafe,飲野,再去慢慢等,等人o既野唔講,
等完人,就搭bus去西貢市中心,再轉車
,途中,好暈-_-之後又要行多一粒鐘先
到營地,人都癲,去到之後,啊sir俾左幾個鐘頭
時間我地整帳號.無得食午餐好可憐...
之後要玩個game叫開心尋珍寶
尋完都就天黑,啊sir先至俾我地
整晚餐,整左個紫菜雜丸湯,炒蛋等等,
食完先知D飯唔熟,成班人(包括我)鬧柒個條
賤人-,-食完飯就一齊圍住營火談心事.
然後sleep,由於要守夜,防止有牛入侵
所以本人選擇最幸苦o既中班,好大
貢獻...
28號因為中班所以少休息,無咩精神
lee日最癲,唔可以食早餐,要行山,
好無奈,到lunch時間,要做原野烹飪
唔俾用爐頭,要生火煮野食
餐單有:橙蛋,波羅飯,大眼雞同燒雞
橙蛋唔知點解全部發臭,變臭蛋
波羅飯D飯唔熟
大眼雞好細條,被人搶哂
燒雞最好,唔係生
午餐無野好食T,T
之後有個game我叫做
'玩命遊戲'內容係要
收集柴枝,合多人之力
抬起兩人跑一個場地,我就做左其中一個
我以為我一定無命,點知仲有命返利
然後玩掟水彈,每隊派一人掟
其他隊,其他人唔可以避
搞到我軍重傷...
lee日晚餐最好,最好食,好開心
但十一點就要玩黑夜獨行
有人驚到暈左無得去
lee個game好悶,要三人一組
唔帶燈行45分鐘路程
我隊因為怕黑,用神速30分鐘
去到終點...
之後sleep...
29號,食完早餐就玩返開心尋珍寶
好無奈,再折營走人無奈-,-
今日較唔同,唔駛行山出去
我地坐大飛,好爽
再搭bus,又係暈
幾經苦楚,終於返到屋企
|