前日係星期六嘛,就緊係o係home休息la
之後又話做冬,要出去食飯點知個個遲到(可能我早到)
等左半粒鍾-,-先至有飯食。食完之後,
做左waterfish(水魚)同人行街...行行下,就
見到吳君如,無講錯真係吳君如,當時我呆左...
呆到十二點鍾到,就走人。(到宜家仲呆緊)