2011-4-11&12
**********************************************************************************
講番哩兩日先喇!哇沈日really想死咁濟!尾兩堂PE要跑9分鐘.攰死~~
仲要3:30上禮堂聽哥個choose科既坐到5:45.死俾你睇lor= =
起身仲要腰痛腳痛 行步路好似隻木乃伊咁 拐呀拐~~好辛苦:'(
今日隻腳都係咁痛 完全冇改善過 下pa仲要撞到瘀左T^T好慘呀:(:(
朝早仲恐怖.關sir冇喇喇入黎.勁嚴肅,全班都唔知發生d物事0o0
之後先知原來文唔見左500蚊.我地成班都搜書包同埋銀包 清者自清:)
結果冇結果:p:p希望文可以快啲搵番佢個500蚊喇偷野既人真係衰格!=^=
我相信黎緊既日子會很快樂的 有你們陪我便夠了:):):):):)
form test暫時d成績哩.抄左phy,chem同maths~~哩3科可以話正係睇左1眼:p
實在太眼訓喇:p:p:p:p希望bio會好d:p不過派左既科都好驚喜既:)
中文33.5/50.要努力:)英文31/50要加油:p中史95/100下次要努力;)
中史俾呀sir話我一般._.我好比心機溫出黎既成績你講左哩句考免太過!?
算喇 呀sir都講得冇錯.其實今次份卷都易既.最衰差大意.魚咪就同肥仔同分!99!!
我下次要比心機.中史同埋其他都要keep on努力:):)!!好想choose d好d既科目!
cOmMeNt,plz~=)
12:03 |