2011-2-22:-*
*******************************************************************
沈日呀ba好衰呀.無喇喇囉我個耳筒黎出氣.你物料先又關佢事:(
佢好無孤架ma,俾你dum到佢散哂.心涼了吧:( 真係喊左囉我:'(
我要唔彩呀ba一段時間先呀:@:(:(咁衰架媽咪好人d賠番比我:-)
今日比沈日早左小小喇;-)其實番到去都差唔多打鐘B-)B-)
第1.2堂就係BIO;-)教左陣就上去實驗豬牙;p之後落番去教書;-)
第3堂係中文.一齊上唔洗上去.今堂做listening,好易呀:D:p:p
recess同細佬落去食野:D哈哈又係好似沈日咁食;p;p笑死XD
之後好無孤地俾鈺b同bobby夾住我出唔到去.最尾踩[登];p;p
第4.5堂係英文listening,發覺自己唔見左個銀包.實跌係canteen-_-
之後想同au sir講.佢以為去toilet,我冇出聲佢已經話gogogo- -;p
之後落去搵.哈哈真係跌左係canteen;-)好彩姐;p真係好唔小心~~
lunch同wink,細佬.mei食canteen;-)咩料呀今日咁黑仔既點解-3-
連續見到我呀哥同家姐-3-超唔想見到佢地;(:p今日又冇物點食野:(
哩排仲物成日肚痛tim:(:(:(係屋企肚痛就話有暖水doi姐.學校點算-3-
食完之後同mei上去班房睇細佬本野.超超超超超超超超xx囉;p;p
之後同佢一路hea,傾計計;-)多謝你呀我真係好開心可以同你訴苦:-*
之後個d堂都唔想講喇.都係好快咁樣就過左一堂~~hehe放學哩..
就真係慘喇;-(要去搵社工.之後又要等呀miss yip,成6點先番到屋企囉:(
真係攰到死~~ 日日都要同媽咪報平安喇今日開始:D都好既;-);-)
唔洗番到屋企未解釋就俾佢罵;p;p 好喇係咁喇~~
cOmMeNt,plz=)
11:36 |