白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
慧思=]
瑩瑩=]
澄=)
咩=)
yoyo=)
wing=)
STEVEN=)
寶寶=)
琪=]
蟲蟲=]
文=]
john=)
Kitty=)
kayhoi=)
`傻彤_]* (babytung105)
meiling=)
harny=]
梁樂生=)
colbie=)
康=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 5
累積人氣: 58507
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 27 日  星期日   晴天


2011-2-23-27 分類: 未分類

2011-2-23-27

*******************************************************************

好多日冇打嚕.都唔記得我自己做過d物:(禮拜5呀.個日最黑仔.

PE堂打打下籃球俾個波kat親.PK.miss柯仲要我keep on:(:(

之後太痛去左醫療室又冇人喎.超黑仔.勁耐先黎到囉物事'><'

黎左個姑娘好惡呀><搞掂哂先落番去換3.真係痛到喊:'(:'(:'(

沈日哩又冇去補習嚕.好唔comfortable:(又發燒喇物料-3- -3-

下晝都退左燒...又要起身溫書:(:(夜晚仲要做家務好忙=︹=''

今日雖然係唔happy既一日.都會係我心目中留下回憶:-):-)

7點去左元朗大球場睇乙組足球.第一次睇感覺好exciting:):)

初初係係上面睇.之後去左下面睇.好緊張呀睇佢地踢><><

最尾輸左..好心酸呀:'(希望下年佢地會再接再厲喇.好sad:(

之後諗住走見到sithung同佢傾計之後又同佢過去先走.

隻腳唔小心櫃低擦損左...又流血.行路一拐一拐的.超痛:'(

最尾9點半先番到屋企..已經累透了..現在有點發燒.該休息了..

cOmMeNt,plz~=)

11:25

2011 年 2 月 22 日  星期二   晴天


2011-2-22 分類: 未分類

2011-2-22:-*

*******************************************************************

沈日呀ba好衰呀.無喇喇囉我個耳筒黎出氣.你物料先又關佢事:(

佢好無孤架ma,俾你dum到佢散哂.心涼了吧:( 真係喊左囉我:'(

我要唔彩呀ba一段時間先呀:@:(:(咁衰架媽咪好人d賠番比我:-)

今日比沈日早左小小喇;-)其實番到去都差唔多打鐘B-)B-)

第1.2堂就係BIO;-)教左陣就上去實驗豬牙;p之後落番去教書;-)

第3堂係中文.一齊上唔洗上去.今堂做listening,好易呀:D:p:p

recess同細佬落去食野:D哈哈又係好似沈日咁食;p;p笑死XD

之後好無孤地俾鈺b同bobby夾住我出唔到去.最尾踩[登];p;p

第4.5堂係英文listening,發覺自己唔見左個銀包.實跌係canteen-_-

之後想同au sir講.佢以為去toilet,我冇出聲佢已經話gogogo- -;p

之後落去搵.哈哈真係跌左係canteen;-)好彩姐;p真係好唔小心~~

lunch同wink,細佬.mei食canteen;-)咩料呀今日咁黑仔既點解-3-

連續見到我呀哥同家姐-3-超唔想見到佢地;(:p今日又冇物點食野:(

哩排仲物成日肚痛tim:(:(:(係屋企肚痛就話有暖水doi姐.學校點算-3-

食完之後同mei上去班房睇細佬本野.超超超超超超超超xx囉;p;p

之後同佢一路hea,傾計計;-)多謝你呀我真係好開心可以同你訴苦:-*

之後個d堂都唔想講喇.都係好快咁樣就過左一堂~~hehe放學哩..

就真係慘喇;-(要去搵社工.之後又要等呀miss yip,成6點先番到屋企囉:(

真係攰到死~~ 日日都要同媽咪報平安喇今日開始:D都好既;-);-)

唔洗番到屋企未解釋就俾佢罵;p;p 好喇係咁喇~~

cOmMeNt,plz=)

11:36