白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
yasa=]
均=)
貞子:)
mark=)
fung=]
sherry=)
琪=]
kathy=]
meiling=)
蟲蟲=]
康=]
yuki=)
tung:)
yan喬=)
LAU=]
ching=]
gloria=)
nina=]
kayan=]
meimei=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 43
累積人氣: 58354
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 16 日  星期三   晴天


2011-3-7-16 分類: 未分類

2011-3-7-16

*******************************************************************

哈哈成差唔多9日冇打lu@@~~太過攰喇已經冇氣力打~~

之前咁多日都d都係咁過.唯一唔開心既就係俾人傳..我已經冇事:p

今日有2堂空堂lor正到爆!:p同呀纓sms超開心:-)佢真係好正:p

lunch今日真係勁嬲..上電腦室睇fb..見到d唔應該見到既野...

唔明你囉..你冇錯既正係我錯既..件事又關我物事呀.你檢討下先喇!

話我利用你,利用你邊忽呀?你忽忽都唔值得我去利用囉.頂!!:@:@

仲有呀我安慰人係真心架囉..唔似得好似你咁[真心]喎真係好笑!!

明明係你霸住佢又話我霸住佢.有病呀?睇醫生check下先喇唔該!!

我都冇唔比佢唔同你玩..都各自同佢玩架喇.你點可以叫佢唔好同我玩?

你話係suggestion,that's fine!由頭到尾都係你係到挑撥離間.為咩?

為左我完全冇哂朋友自己一個?唔好意思喇要你令你失望我大把fdB-)

冇左你d咁既fd咪仲好.少d是非.唔該你喇以為自己好型好ba閉!!

其實你咪又係俾人非..大大聲話想插爆我又點姐.插呀夠薑你咪插囉!

當初你choose左條仔話同我絕交..而家低死喇自己囉黎衰.唔怪得人架b0r!

講真呀我真係覺得你變左好多囉..痴得個八婆多係咁架喇B-)冇計...

打左比你講對唔住係因為我同你再冇是非.你唔好再理我同佢d野..

唔好以為我講左對唔住係想同你好番.係impossible!發你個屎夢喇!

我地鐘意一齊玩就一齊玩.你憑咩管我地.家陣佢係你條仔呀咩都管住哂.

你下次話佢唔該你用個豬腦諗下先喇.你傷害左佢仲鬼咁串咀.食屎大;-)

總知以後我地一齊玩一齊傾計都唔關你事.唔好好似隻yun鬼咁煩住哂!

真係嬲到爆!!!冇計咁嬲最好就係哩到俾我發洩!唔明點解會有d咁既人!

cOmMeNt,plz~=)

11:26

2011 年 3 月 6 日  星期日   晴天


2011-3-5&6 分類: 未分類

2011-3-5&6

*******************************************************************************

沈日都okay精彩:p:p補習遲左到:p3個字姐xd{其實已經遲左好多對我黎講}

今堂就要我地作文:p alkan成日係左面嘈嘈嘈嘈嘈生哂:p好煩呀魚佢~~:p

篇文我作得好短對我黎講:p正係咁小字miss都覺得冇問題囉~~哈哈*v*

小息上左去搵meimei.又俾班f.1仔係到煩~~唉唔該你地喇我唔想同你地嘈:)

成班kai子真係博打^&^ 呀sir黎左我都唔肯放mei走:p呀sir你奈我唔何:p

then去補maths:p 哇今堂教個d真係好難.俾呀sir串話我唔用腦諗野:(:(:(

我真係好比心機諗架喇.何況你個題係連老師都唔識既我點會諗到-3- -3-

補完maths就同mei等呀wink,搞錯呀mei竟然唔同我地食:@:p講笑姐:-)

同wink去食銀咖哩*v**v*都幾好食~~ 不過真係飽到嘔.下次唔嗌咁多lu~~

食完就同佢去行千色;p:p行冇一陣已經走lu:pbut我都好開心呀起碼唔悶:p

佢走左我就去學校到hea喇:p同陳發溫書:p我溫冇一陣又畫畫:p又再溫又再畫:p

傻左囉:p 之後就同au yeung個d打排球..差唔多3點幾就塔車番屋企:-);-)

今日哩可以話完全冇野好做.畫畫喇..溫書喇..睇電視喇..冇物特別囉總知好悶~~

聽日又番學喇時間真係過得快呀~~唔想咁快就form test:(:(:*(but我都要努力:)

仲有仲有呀好期待呀聽日去細佬屋企我要玩wii我要玩wii呀:-*;-*;-*haha:p

cOmMeNt,plz~=)

11:18