2011-3-7-16
*******************************************************************
哈哈成差唔多9日冇打lu@@~~太過攰喇已經冇氣力打~~
之前咁多日都d都係咁過.唯一唔開心既就係俾人傳..我已經冇事:p
今日有2堂空堂lor正到爆!:p同呀纓sms超開心:-)佢真係好正:p
lunch今日真係勁嬲..上電腦室睇fb..見到d唔應該見到既野...
唔明你囉..你冇錯既正係我錯既..件事又關我物事呀.你檢討下先喇!
話我利用你,利用你邊忽呀?你忽忽都唔值得我去利用囉.頂!!:@:@
仲有呀我安慰人係真心架囉..唔似得好似你咁[真心]喎真係好笑!!
明明係你霸住佢又話我霸住佢.有病呀?睇醫生check下先喇唔該!!
我都冇唔比佢唔同你玩..都各自同佢玩架喇.你點可以叫佢唔好同我玩?
你話係suggestion,that's fine!由頭到尾都係你係到挑撥離間.為咩?
為左我完全冇哂朋友自己一個?唔好意思喇要你令你失望我大把fdB-)
冇左你d咁既fd咪仲好.少d是非.唔該你喇以為自己好型好ba閉!!
其實你咪又係俾人非..大大聲話想插爆我又點姐.插呀夠薑你咪插囉!
當初你choose左條仔話同我絕交..而家低死喇自己囉黎衰.唔怪得人架b0r!
講真呀我真係覺得你變左好多囉..痴得個八婆多係咁架喇B-)冇計...
打左比你講對唔住係因為我同你再冇是非.你唔好再理我同佢d野..
唔好以為我講左對唔住係想同你好番.係impossible!發你個屎夢喇!
我地鐘意一齊玩就一齊玩.你憑咩管我地.家陣佢係你條仔呀咩都管住哂.
你下次話佢唔該你用個豬腦諗下先喇.你傷害左佢仲鬼咁串咀.食屎大;-)
總知以後我地一齊玩一齊傾計都唔關你事.唔好好似隻yun鬼咁煩住哂!
真係嬲到爆!!!冇計咁嬲最好就係哩到俾我發洩!唔明點解會有d咁既人!
cOmMeNt,plz~=)
11:26
|