白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
siu=]
冰=)
katies=)
澄=)
蟲蟲=]
sky=]
nikky=]
eric=)
nicky=)
nina=]
STEVEN=)
cto=)
john=)
colbie=)
升=)
霖=]
蔡蔡=)
TinG=]
suki=]
LAU=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 3
累積人氣: 58120
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


2009-3-22 分類: 未分類

今日好遲先至起身@\/@'

起身就即刻睇TV!

呀ma係都要我溫番d測驗卷= =''

溫到4點幾就開電腦啦!

講番沈日打波既野啦~

沈日本來諗住想打排球唔上補習班既

但係呀ma打電話黎係都要我上= =

見我又冇bring打波條'父'

咁又要上番去補習啦/____\

補完落去打排球啦@﹏@

但係唔知點解我又咁黑仔喎

呀sir話:你冇'父'好容易整親嫁!

佢再講:如果你真係咁想練你同d人差下波啦!

我去更衣室有個姐姐借條'父'俾我

但係唔係真係個d'父'

我問下呀sir得唔得啦~

佢話:呃!咁你慢慢跑7個圈啦!~

跑完又要拉根根啦@/\@

好波見到我話:woo...張x儀~

我廢時彩佢就同班師姐差波lu

過左一陣呀sir派我上班打波呀^^

但係我on9到打左2下(不可以的\-/)

1e班個成績超好既x志樂幫我地囉左好多分

真係好鬼好似佢咁叻@/\@''

打哂波之後就執野啦xD

(期望成績進步就好了~)

講住咁快完啦掰掰~

04:52

2009 年 3 月 21 日  星期六   晴天


HeY!~ 分類: 未分類

大家好丫

呢個係我新既QOOZA

請大家多多指交

先介紹我自已先啦

我叫做KAI瓊如

朋友叫我咩都得

例如:白雪雪,瓊如,白雪公主or殺人瓊

我唔會嬲嫁xD

之後介紹吓最好既朋友

1A班:馬芷菇,余姐姐,鄭x琪等等

1b班:吉吉.tobe等等

1c班:腳趾尾.王x塋,方kai琪,好波等等

1d班:女童軍,咩咩,校長/金魚姐等等

1e班.心姐等等

佢地全部都係我最好既朋友

敢蝦佢地唔會放過你們的xD

好啦

今日講住咁多先

下次再講啦

07:55