白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
shirley=)
彤=)
澄=)
meiling=)
呀欣=]
Nickol=)
yue=]
寶寶=)
lovesweet=)
kathy=]
zack=)
meimei=)
suki=]
NAM=)
suki=]
銘公公=)
穎子=)
南=]
龜頭=)
wing=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 2
累積人氣: 58119
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


2009-3-30 分類: 未分類

今日又係新既一日啦=]

番到去搵人又搵唔到

一搵到又走鴨唔頭= =

好衰呀我想同某某講

自己貢獻少又要我咩都做哂

呢家唔係正係得總監做哂

你身為呢組既成員

唔負責任不得只

仲要用逃避黎解決問題?

未免太過以氣用事了吧?

唉.講番d野先@@

今日中文轉左新老師

但係王老師都係到教我地

到到聽日呀sir就會交我地啦

真係好鬼死期待呢!

佢仲係手球既教練黎呢!=p

小息去搵腳腳趾趾尾尾@@

小息完就要英文堂啦=]

但係吳老師堂堂都係到握我\__/

又話win左有禮物喎= =

但係由上個禮拜拖到而+/__\

lunch又遲放啦真是的\__/

食完即刻上去睇人打排球.

支持我的中社社長!xD

但係好像是輸了吧/_____\

完左排球去搵辜詠詠

但係佢都係仲未番/__\

番左又唔彩我啦佢\____/

我真係好唔開心丫/___\

同佢傾番第時攤位d野

傾左一陣佢又無啦啦做第二d野

一d彩我都冇呀/____\

未傾完仲講一聲:byebye~

DT堂仲好左我既dororo鐘了xD^^

放學又快d去搵人啦= =

但係一個個都走哂lu~T___T

見到1d班hot cha(郭xx)同佢傾下計xD

但係又打到我個頭好痛

明天我要他受給人打是什麼知味!

(雖然佢成日俾人打XD)

之後去問謝x昇星期四係咪男籃啦?

佢話星期四都要男排喎= =

issac岩岩好係旁邊.

我就問佢洗唔洗啦= =

佢就話:唔知喎<之後就冇出聲啦

問佢都冇用\_____/

身為男籃竟然不知道那時候練波?

今日真係好呀xD

林SIR車我同梁泳儀番頌富呀~

但係可以han番$1.9喔~

番到屋企做功課lu

做完就當然是玩電腦啦~xD

07:30

2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


2009-3-29 分類: 未分類

今日早左起身xD

起身個病情就更加嚴重了T__T

咳嗽,整身也累,流nose水等等

真係好唔comfortable啊~

過多一陣呀ma俾藥我食就好番d啦

睇完電視就要做番沈日未做既野啦

就係IH個份project啦

為左組員唔洗咁辛苦陪我一齊做

仲有成份project都係我手

咁我就做哂佢啦>╭<.....

但係有問題問極d人都話唔知

林到alice既電話就打俾佢

佢唔識就問依依(係佢既旁邊就好易問xD)

明左之後又去做野啦xD

做完又打俾alice問佢野/___\

做完哂又要做功課lu/___\

之後又要溫書lu/___\

之後做哂野家姐問我買唔買lo面

雖然我而+係唔comfortable

但係遲幾日好番都有得食!

仲有家姐有d壓迫性既威力Xd

所以就買左呢2包啦

佢仲贈送埋貼係計算機個d貼紙呢

好好死呀xD

做哂功課就開電腦啦

但係呀哥話整完先至俾我

搞到好耐先至俾我.真衰!\___/

但係而+最緊張既係-------玩電腦xD

05:42