| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 30 日 星期一  |
| 2009-3-30 |
分類: 未分類 |
今日又係新既一日啦=]
番到去搵人又搵唔到
一搵到又走鴨唔頭= =
好衰呀我想同某某講
自己貢獻少又要我咩都做哂
呢家唔係正係得總監做哂
你身為呢組既成員
唔負責任不得只
仲要用逃避黎解決問題?
未免太過以氣用事了吧?
唉.講番d野先@@
今日中文轉左新老師
但係王老師都係到教我地
到到聽日呀sir就會交我地啦
真係好鬼死期待呢!
佢仲係手球既教練黎呢!=p
小息去搵腳腳趾趾尾尾@@
小息完就要英文堂啦=]
但係吳老師堂堂都係到握我\__/
又話win左有禮物喎= =
但係由上個禮拜拖到而+/__\
lunch又遲放啦真是的\__/
食完即刻上去睇人打排球.
支持我的中社社長!xD
但係好像是輸了吧/_____\
完左排球去搵辜詠詠
但係佢都係仲未番/__\
番左又唔彩我啦佢\____/
我真係好唔開心丫/___\
同佢傾番第時攤位d野
傾左一陣佢又無啦啦做第二d野
一d彩我都冇呀/____\
未傾完仲講一聲:byebye~
DT堂仲好左我既dororo鐘了xD^^
放學又快d去搵人啦= =
但係一個個都走哂lu~T___T
見到1d班hot cha(郭xx)同佢傾下計xD
但係又打到我個頭好痛
明天我要他受給人打是什麼知味!
(雖然佢成日俾人打XD)
之後去問謝x昇星期四係咪男籃啦?
佢話星期四都要男排喎= =
issac岩岩好係旁邊.
我就問佢洗唔洗啦= =
佢就話:唔知喎<之後就冇出聲啦
問佢都冇用\_____/
身為男籃竟然不知道那時候練波?
今日真係好呀xD
林SIR車我同梁泳儀番頌富呀~
但係可以han番$1.9喔~
番到屋企做功課lu
做完就當然是玩電腦啦~xD
07:30
|
2009 年 3 月 29 日 星期日  |
| 2009-3-29 |
分類: 未分類 |
今日早左起身xD
起身個病情就更加嚴重了T__T
咳嗽,整身也累,流nose水等等
真係好唔comfortable啊~
過多一陣呀ma俾藥我食就好番d啦
睇完電視就要做番沈日未做既野啦
就係IH個份project啦
為左組員唔洗咁辛苦陪我一齊做
仲有成份project都係我手
咁我就做哂佢啦>╭<.....
但係有問題問極d人都話唔知
林到alice既電話就打俾佢
佢唔識就問依依(係佢既旁邊就好易問xD)
明左之後又去做野啦xD
做完又打俾alice問佢野/___\
做完哂又要做功課lu/___\
之後又要溫書lu/___\
之後做哂野家姐問我買唔買lo面
雖然我而+係唔comfortable
但係遲幾日好番都有得食!
仲有家姐有d壓迫性既威力Xd
所以就買左呢2包啦
佢仲贈送埋貼係計算機個d貼紙呢
好好死呀xD
做哂功課就開電腦啦
但係呀哥話整完先至俾我
搞到好耐先至俾我.真衰!\___/
但係而+最緊張既係-------玩電腦xD
05:42
|
« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | »
|