今日遲左番去tim><
林住多d時間用黎背書
點知又遲左番黎-3-
係樓梯口出面係咁背書..
但係正係背到1-4行
其他根本就背唔到.__.
係我背書既期間
人地問我:我覺得你好似一個人
佢地再問:你係咪有家姐嫁?
我咪答:係呀?你識我家姐嫁-3-
佢地答:係呀.咦?你溫書丫
佢再問:你成日溫書嫁?好乖呀!
我咪答:有咩咁乖呀?邊有成日呀?= =
PE堂真係好開心排球可以開波
但係開頭要我地正係接波
根本就冇得開波<一球都好丫
之後終於俾我地打番球
(因為我地係組長,又係參加比賽的)
第一球真係開得好屎呀><
第二球終於..........................
係我呢幾日開得最好既一球!xD
小息塊面紅到物咁._____.
人地問我:白雪雪...你塊面做咩咁紅
我咪答:m..平時做完劇烈運動都會紅嫁啦
lunch冷面同野飲過一餐啦
當然我同腳趾尾會sare野食^^
超多腳趾尾請我食野.
佢應該都話:超多謝白雪雪請我飲野
lunch又係排球啦xD
不過唔係F.1我只會係上面睇
見到D人開波真係亂黎的\___/
LUNCH完之後呢......................
我就同issac講話聽日要練籃球
但係佢就玩我話:我唔係籃球嫁!
人地叫我同佢講<好心沒好報!
lunch既時候要調位啦~
我就係同冰姐坐!!@@
但係本來想調位同李芷芷坐既
但係我好驚KC真係會發脾氣!
(今日見到Billy哭呀!)
(都唔知點解喎)(等會兒揭曉!)
IH原來要品格課呀陰公!
不過又要搞攤位個D野呀!
勇闖最高峄又要攤位遊戲喎/__\
一個係要面對全校F.1至F.7<勇...
一個係要面對全校或其他學校同公公婆婆<IH
放學去左打排球先啦~~~~~
Billy點解哭?
Issac打話佢test唔合格喎
我林都係咁嫁啦/__________\
但係test唔合格洗唔洗哭呀?
真係如果有d野更加嚴重既話
咁Billy咪獸性大發了吧???@@
今天算是圓滿結束了~
09:36
|