白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
文=]
suki=]
fung=]
薛熊=]
康=]
STEVEN=)
yan=)
爺爺=)
彩=)
circle=)
小敏 (CSMCheung)
尾=)
hei=]
suki=]
chelsea=)
嘉雯=]
honhon=]
onlybaby=]
wai=]
NAM=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 4
累積人氣: 58121
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


2009-4-1 分類: 未分類

今日遲左番去tim><

林住多d時間用黎背書

點知又遲左番黎-3-

係樓梯口出面係咁背書..

但係正係背到1-4行

其他根本就背唔到.__.

係我背書既期間

人地問我:我覺得你好似一個人

佢地再問:你係咪有家姐嫁?

我咪答:係呀?你識我家姐嫁-3-

佢地答:係呀.咦?你溫書丫

佢再問:你成日溫書嫁?好乖呀!

我咪答:有咩咁乖呀?邊有成日呀?= =

PE堂真係好開心排球可以開波

但係開頭要我地正係接波

根本就冇得開波<一球都好丫

之後終於俾我地打番球

(因為我地係組長,又係參加比賽的)

第一球真係開得好屎呀><

第二球終於..........................

係我呢幾日開得最好既一球!xD

小息塊面紅到物咁._____.

人地問我:白雪雪...你塊面做咩咁紅

我咪答:m..平時做完劇烈運動都會紅嫁啦

lunch冷面同野飲過一餐啦

當然我同腳趾尾會sare野食^^

超多腳趾尾請我食野.

佢應該都話:超多謝白雪雪請我飲野

lunch又係排球啦xD

不過唔係F.1我只會係上面睇

見到D人開波真係亂黎的\___/

LUNCH完之後呢......................

我就同issac講話聽日要練籃球

但係佢就玩我話:我唔係籃球嫁!

人地叫我同佢講<好心沒好報!

lunch既時候要調位啦~

我就係同冰姐坐!!@@

但係本來想調位同李芷芷坐既

但係我好驚KC真係會發脾氣!

(今日見到Billy哭呀!)

(都唔知點解喎)(等會兒揭曉!)

IH原來要品格課呀陰公!

不過又要搞攤位個D野呀!

勇闖最高峄又要攤位遊戲喎/__\

一個係要面對全校F.1至F.7<勇...

一個係要面對全校或其他學校同公公婆婆<IH

放學去左打排球先啦~~~~~

Billy點解哭?

Issac打話佢test唔合格喎

我林都係咁嫁啦/__________\

但係test唔合格洗唔洗哭呀?

真係如果有d野更加嚴重既話

咁Billy咪獸性大發了吧???@@

今天算是圓滿結束了~

09:36

 

2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


2009-3-31 分類: 未分類

今日準時番到學校!

去到e班hea既時候

陳嘉欣fd幫佢問我借clothes

林林下算吧啦我又唔會打班排

借左俾佢之後要等陳嘉欣傾野

傾完就咁岩岩打鐘了~

小息又要join同hea xD

science教新一課lu@@

去左做實驗呀真開心呀-]

lunch本來以為可以去腳趾趾家食的

但係最後都係食永年xD

遲左排隊<幸好有個中社哥哥讓我THZ!

係canteen食見1a就黎打班排

立即調一個位置觀看xD^^

食完去左睇1e同1c<這麼就不支持1a了嗎?

當然不是!也有留意1a的ma^^

最終1a輸左.1e輸左

點解我支持個兩班都輸左嫁/___\

唔通我是專門刻輸他們的星星?@@

lunch完上番去搵陳嘉欣叫佢還clothes

打左鐘佢都未黎喎<真是的= =

咁岩見到issac叫佢幫我..

點知佢話:點解我要幫你呀?

我呆左之後咪話:唔幫咪唔幫囉~車!

但係佢已經走左啦\___/

見到謝x昇出黎就叫佢幫我啦

好人過issac多多聲呀@@

Eng堂好hurt呀真係@@

老師上個禮拜到下個禮拜都屈機呢= =

又話win左個組有禮物

拖到而+<貪我是小孩吧???

放學本來要排球既

但係又要勇闖最高峄呢= =

近期會有個攤位<要面對全校

真係好驚會出錯呀= =

仲要f.1到到f.7都要參加呢/__\

傾左一陣攤位d野就走得啦

本來去換clothes就俾我見到

謝xx同蔡xx係到睇蜘蛛喎@@

換完clothes佢地係到同女排某d人打排球

有段時間要join左入去打呢

佢地係都要拋個波俾我ge?@@

排球多左個師姐黎join呢個activity

但係原來佢係岩岩入黎<經驗好淺的

我就同一組當然要慢慢教佢啦

我都會有種老師的感覺吧!@@

打完哂排球就番歸lu!!

10:47