| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
| hehe |
分類: 未分類 |
hehe我而+係CPL堂
呀sir而+幫人地'平'分
陳健樂佢地玩CS haha
我而+打日誌都得呀hehe~
好驚呀sir知道我打日誌呀-3-
今日呀Daniel同issac成日呃我
Daniel話佢自己係呀Alex
issac話佢自己係呀mark
我一定唔會信嫁\_____/
成班1e差唔多都話佢地呃我
所以我寧願信佢地
都唔信呀Daniel同呀issac
hehe....多左個爺爺^^
好好人嫁^__^but好娘-3-
好啦...講住咁多先啦..
今日番去可能會打日誌的
再見lu~~~~@@
|
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
| 2009-4-7 |
分類: 未分類 |
今日番左去又悶啦
我發覺我番到去都冇咩野做
去樓梯口到hea真係好悶
但係而+已經變成左我既習慣啦xD
今日baby(sears)俾左份禮物我呀^^
係一個手工整既甜甜圈呀xD~
不過我幫佢加左工xD(比較漂亮)
佢係咁講對唔住<某部份脫了
不過真係唔緊要<有心思得了
到到小息我又去搵baby啦
之後又多左2個哥哥^^
lunch.同腳趾趾同b班某girl食
間'螢火蟲'好好食呀~~
我同baby超有緣呀~~
佢都黎左呢間到食呀~happy^^
食完番去整番個攤位-3-
都係得個3個乍=/\=
打左鐘要上去lu(咁快-3-)
上到去見到issac同john俾miss叫左出黎
hahaxD好呆呀個樣-3-
放左學又要搞攤位
but先換左clothes再去打排球
4:30去打排球見到Daniel佢地打波
呀sir俾佢地打bor xD
開波個陣又要僱個樣又僱個樣
Daniel同issac又問我d問題
一邊練波一邊講野
搞到我溫溫dun dun咁
開球波都唔過網<but好高@@
之後好開心呀<練殺波^^
我有2球打不到-3-
之後有d人就走啦<6點到
我地再有比賽要練xDgood!
咁我去左乙組個到
差唔多球球win呀~強
最後個3球是我努力開波有的@@
練完波就塔車番屋企啦
番屋企第一件事係做功課wo..
之後先至開電腦才是乖孩子maxD
10:50 |
« | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | ... | 236 | »
|